Aanrader!!
Goede Service en Goede auto's en Klant Vriendelijk.
Ik ben erg blij met mijn auto!
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
V van der Ree
|
April 2023 een occasion Hyundai i10 BJ 2013 gekocht. Fijne onderhandeling en afspraken prima nagekomen.
3 weken later ontdek ik dat mijn airco niet meer koelt; gebeld met Flens. Hij reageerde zeer constructief en gaf aan naar de auto te willen kijken en probleem op te willen lossen. Dit is gebeurd; aircopomp vervangen, leidingen gereinigd en airco bijgevuld, dit alles onder garantie!! Top service!! Blij met mijn nieuwe aanschaf en bij deze goede garage!
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Eduardo
|
Dit is weer zo’n typisch kleinschalig bedrijfje waar je geen nummer bent, maar waar ze Je voornaam weten. Geen glimmende knopjes en “aapjes met stropdassen”, maar een eerlijke eigenaar die je een meer dan interessant inruilvoorstel doet. Bij dit soort bedrijfjes kan je je als klant enorm veel geld besparen tov bij de merkdealers. Ook op alle fronten zijn ze hier bereid om met de klant mee te denken. Ook de koffie was prima ????????
9.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Martijn
|
Goed bedrijf, scherp geprijsde auto's en een goede service!
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Charlotte
|
10 maanden geleden heb ik mijn auto bij dit bedrijf gekocht. Mijn eerste auto. Ik kon mijn geluk niet op. Ik werd na de aankoop direct gebeld, dat ik de auto een dag later pas mocht ophalen omdat er een lekje was ergens bij de airco. De dag erna kreeg ik mijn auto!!!! Een drie maanden geleden begon de ellende. Mijn airco blies hete lucht. Alsof ik iedere dag in de sauna zat. Na de auto gebracht te hebben was er niets te zien wat kapot was en deed de airco het weer. Niet veel later, zat ik weer in een hete föhn. Flens heeft een nieuwe aircokraan erop gezet. Dit voor honderd en vijftig euro. Ik was allang blij dat de airco het weer lekker deed. Wel tot mijn verbazing zat ik dat mijn airco door een heel ander autobedrijf is gemaakt. Ik had hier geen weet bij. Vervolgens ander halve week later. WEER DE HETE SAUNA!!!!! De aircokraan weer kapot. Gelukkig valt het onder de garantie. Maar ik moet wel honderd euro betalen aan monteurskosten! Kortom 250 euro lichter en een hoop zweetdruppels en ellende. Ik had geen enkel benul dat mijn auto telkens bij een ander bedrijf werd gemaakt. En dat ik zomaar die honderd euro weer moest neerleggen. Dus veel onnodige kosten en slechte service.
10 Reviews Plaats review
Priscilla
|Aanrader!!
Goede Service en Goede auto's en Klant Vriendelijk.
Ik ben erg blij met mijn auto!
V van der Ree
|April 2023 een occasion Hyundai i10 BJ 2013 gekocht. Fijne onderhandeling en afspraken prima nagekomen.
3 weken later ontdek ik dat mijn airco niet meer koelt; gebeld met Flens. Hij reageerde zeer constructief en gaf aan naar de auto te willen kijken en probleem op te willen lossen. Dit is gebeurd; aircopomp vervangen, leidingen gereinigd en airco bijgevuld, dit alles onder garantie!! Top service!! Blij met mijn nieuwe aanschaf en bij deze goede garage!
Eduardo
|Dit is weer zo’n typisch kleinschalig bedrijfje waar je geen nummer bent, maar waar ze Je voornaam weten. Geen glimmende knopjes en “aapjes met stropdassen”, maar een eerlijke eigenaar die je een meer dan interessant inruilvoorstel doet. Bij dit soort bedrijfjes kan je je als klant enorm veel geld besparen tov bij de merkdealers. Ook op alle fronten zijn ze hier bereid om met de klant mee te denken. Ook de koffie was prima ????????
Martijn
|Goed bedrijf, scherp geprijsde auto's en een goede service!
Charlotte
|10 maanden geleden heb ik mijn auto bij dit bedrijf gekocht. Mijn eerste auto. Ik kon mijn geluk niet op. Ik werd na de aankoop direct gebeld, dat ik de auto een dag later pas mocht ophalen omdat er een lekje was ergens bij de airco. De dag erna kreeg ik mijn auto!!!! Een drie maanden geleden begon de ellende. Mijn airco blies hete lucht. Alsof ik iedere dag in de sauna zat. Na de auto gebracht te hebben was er niets te zien wat kapot was en deed de airco het weer. Niet veel later, zat ik weer in een hete föhn. Flens heeft een nieuwe aircokraan erop gezet. Dit voor honderd en vijftig euro. Ik was allang blij dat de airco het weer lekker deed. Wel tot mijn verbazing zat ik dat mijn airco door een heel ander autobedrijf is gemaakt. Ik had hier geen weet bij. Vervolgens ander halve week later. WEER DE HETE SAUNA!!!!! De aircokraan weer kapot. Gelukkig valt het onder de garantie. Maar ik moet wel honderd euro betalen aan monteurskosten! Kortom 250 euro lichter en een hoop zweetdruppels en ellende. Ik had geen enkel benul dat mijn auto telkens bij een ander bedrijf werd gemaakt. En dat ik zomaar die honderd euro weer moest neerleggen. Dus veel onnodige kosten en slechte service.