omdat we in 2012 een goede vloer gekocht hadden bij Silo 6 Harderwijk gingen wij hier in 2017 opnieuw naar toe. Wat wij niet wisten en ook niet duidelijk was is dat het bedrijf inmiddels was overgenomen door mensen die geen enkel verstand van houten vloeren hebben. *** Achteraf bleek dat we een kwalitatief slechtere vloer hadden gekregen dan we enkele jaren daarvoor gekocht hadden bij dus zelfde bedrijf , maar dan wel voor de dubbele prijs ! Laat u niet piepelen door deze mensen
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marilyn
|
Komen beloftes en afspraken niet na. ***
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Frieda
|
Ik wil graag weten wanneer mijn kast komt.
Al zo vaak voicemail ingesproken. Wil nu graag echt iemand aan de lijn .
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan
|
Silo6 is een firma die geen verstand heeft van gordijnen! Ga er niet mee in zee!
Een offerte aangevraagd voor rol- en overgordijnen. Daar ging het al mis, want de voering van de overgordijnen, die niet gevraagd zijn, worden wel berekend en twee rolgordijnen ontbreken op de offerte die wel opgemeten zijn.
Na tien weken een belletje dat volgende week alles geplaatst wordt. Vervolgens wordt het een week uitgesteld.
Bij het ophangen ontbreken diverse onderdelen zoals de beugels voor de rails van de overgordijnen, zodat het werk half af is. Na een week zou men het afmaken, en daarna wordt het een paar dagen uitgesteld. De afgesproken dag wachten of er nog iemand komt en na twee telefoontjes blijkt niet alle stof binnen te zijn, waarvan men eerst zei dat dit in het atelier was. Dus niet!
Weer twee weken gewacht. Worden eerst de rolgordijnen verkeerd opgehangen, dus extra gaten in m’n raamkozijn, de naden trekken van de overgordijnen en zijn scheef genaaid. De rolgordijnen gaan niet dicht vanwege verkeerde kettinkjes. Excuses aangeboden, maar ik zou een tegoedbon krijgen. Uiteindelijk zijn ze 6 keer langs geweest eer alles in orde was. De tegoedbon hebben we nooit meer ontvangen, wel een extra rekening voor de vergeten rolgordijnen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
K. Rorije
|
Super leuke zaak, aardig personeel en je wordt goed geholpen!
9 Reviews Plaats review
edwin hubar
|omdat we in 2012 een goede vloer gekocht hadden bij Silo 6 Harderwijk gingen wij hier in 2017 opnieuw naar toe. Wat wij niet wisten en ook niet duidelijk was is dat het bedrijf inmiddels was overgenomen door mensen die geen enkel verstand van houten vloeren hebben. *** Achteraf bleek dat we een kwalitatief slechtere vloer hadden gekregen dan we enkele jaren daarvoor gekocht hadden bij dus zelfde bedrijf , maar dan wel voor de dubbele prijs ! Laat u niet piepelen door deze mensen
Marilyn
|Komen beloftes en afspraken niet na. ***
Frieda
|Ik wil graag weten wanneer mijn kast komt.
Al zo vaak voicemail ingesproken. Wil nu graag echt iemand aan de lijn .
Jan
|Silo6 is een firma die geen verstand heeft van gordijnen! Ga er niet mee in zee!
Een offerte aangevraagd voor rol- en overgordijnen. Daar ging het al mis, want de voering van de overgordijnen, die niet gevraagd zijn, worden wel berekend en twee rolgordijnen ontbreken op de offerte die wel opgemeten zijn.
Na tien weken een belletje dat volgende week alles geplaatst wordt. Vervolgens wordt het een week uitgesteld.
Bij het ophangen ontbreken diverse onderdelen zoals de beugels voor de rails van de overgordijnen, zodat het werk half af is. Na een week zou men het afmaken, en daarna wordt het een paar dagen uitgesteld. De afgesproken dag wachten of er nog iemand komt en na twee telefoontjes blijkt niet alle stof binnen te zijn, waarvan men eerst zei dat dit in het atelier was. Dus niet!
Weer twee weken gewacht. Worden eerst de rolgordijnen verkeerd opgehangen, dus extra gaten in m’n raamkozijn, de naden trekken van de overgordijnen en zijn scheef genaaid. De rolgordijnen gaan niet dicht vanwege verkeerde kettinkjes. Excuses aangeboden, maar ik zou een tegoedbon krijgen. Uiteindelijk zijn ze 6 keer langs geweest eer alles in orde was. De tegoedbon hebben we nooit meer ontvangen, wel een extra rekening voor de vergeten rolgordijnen.
Team Silo 6
|K. Rorije
|Super leuke zaak, aardig personeel en je wordt goed geholpen!