1 ster is nog te veel.
Ik sluit me geheel aan bij de vorige reviews.
Bij de aankoop van onze hoekbank staan ze te trappelen om te verkopen.
Ze volgen ons als een schoothondje door de winkel.
Alles verloopt heel vriendelijk met een kop koffie ,een aanbetaling en een prettig gesprek.
Wij konden de hoekbank een paar dagen later ophalen.
We moesten eerst het resterende bedrag betalen aan de balie.
Vervolgens toen het geld binnen was toen bekroop me al een naar gevoel toen we zelf de hoekbank uit de showroom moesten sjouwen zonder enige hulp van het toekijkend personeel.
Dat gevoel bleek juist. Een paar weken later begonnen de eerste problemen met de hoekbank.
Melding gedaan en 2 weken later kwam de monteur.
Een veer was gesprongen en die werd vastgezet.
Probleem opgelost zou je denken….maar het zitcomfort werd er niet beter op, na een paar maanden toch maar weer eens gebeld en 2 weken later weer dezelfde monteur op de stoep.
Hij kon er niks aan doen, dit hoorde bij het gebruik van de bank en tja dat was het wel zo’n beetje.
Let wel: de hoekbank was toen nog net geen half jaar oud!
Wij hebben hierop wederom ons ongenoegen laten blijken maar Sijben en met name Mevrouw K.T. waren absoluut niet van plan hier nog meer tijd in te steken.
Ze hebben werkelijk alles gedaan om er onderuit te komen, wij hadden geen garantie, en het zijn gebruikerssporen.
Wij hebben het er niet bij laten zitten en hebben Rechtsbijstand ingeschakeld en tevens een expert om onze hoekbank te komen beoordelen.
Het oordeel van de expert was kort en krachtig….de hoekbank was tijdens de reparatie met tie-wraps vastgezet, dit had hij nog nooit eerder gezien.
Lang verhaal kort: Wij hebben ons geld teruggekregen omdat ze er niet onderuit konden.
Ze hebben werkelijk alles gedaan om niet te hoeven betalen.
De expert moesten we maar zelf betalen, dat was tenslotte onze eigen keuze.
Pardon? Maar ook daar hebben we het niet bijgelaten, ook het geld van de expert hebben we terug.
Conclusie: Wat een slechte service, klantvriendelijkheid nul komma nul. Dit had echt niet zo hoeven gaan maar er was geen enkel gesprek meer mogelijk.
Schrik de klant maar af dan houden ze wel op met zeuren.
Wij denken dan ook dat onze hoekbank al bij voorbaat niet in orde was toen we deze kochten.
Maar dat kun je natuurlijk niet bewijzen. Maar voor ons en voor heel veel mensen die dit verhaal inmiddels kennen geen Sijben wooncenter Roermond meer.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ray
|
Voor Service en Garantie zijn ze bij Sijben meubelen Roermond op vakantie.
Wij hebben in de loop der jaren al veelvuldig aankopen bij deze organisatie gedaan,en tot kort geleden (gelukkig) nog geen aanspraak hoeven te maken op een serviceaanvraag.Helaas hebben we heden een kwaliteitsprobleem,zeer kort na de garantietermijn van een overduidelijk ondeugdelijk product,echter komt nu de ware aard van deze organisatie naar boven.Er is geen moment geweest dat Sijben op locatie is gekomen om het ondeugdelijke product te kunnen beoordelen op een fabricagefout,er is enkel en alleen aanname op afstand gedaan.Met name mevrouw K.T.,naast haar werkzaamheden van het beantwoorden van telefoons en het inplannen van afspraken in haar functie als directiesecretaresse,is zij ook uiterst gedreven in het beoordelen en ongegrond afwijzen van claims.(op locatie word 75,- berekend,duidelijk een vorm van eigen vleeskeuring).Heel duidelijk is dat met name zij juist hiervoor de gastgerichte en klantvriendelijke benadering richting consumenten bij een verkooppunt van gerenommeerde merken heel duidelijk mist,werkelijk op-en-top arrogantie en ondeskundigheid.Een cursus Hospitality is in dit geval dan ook zeer op zijn plaatsen zal zeker een positieve meerwaarde hebben voor deze organisatie.Ik ben van mening dat dit echt een gemiste kans is voor Sijben,mij inziens is dit nu juist de mogelijkheid voor bedrijven om hun naam op de kaart te zetten.De merken die Sijben vertegenwoordigd kunt u overigens overal in den landen of online aankopen, daar zijn zij echt niet uniek in,en ik spreek uit ervaring met een heel ander prijskaartje, en naar verwachting met een meer passende service afhandeling.Kortom, doe uw voordeel met deze review.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Janssen
|
Waardeloze winkel!!! Koop hier nooit wat!!! We waren tevreden over de verkoper maar alles daarna ging mis. Ze zijn tot 3x toe een kast moeten komen leveren waarvan ze ook nog te laat komen. Loze beloftes worden er gemaakt. Een tegenmoetkoming van niks! Klachtenbrief haalt niks uit. Totaal niet begripvol naar de klant! Met een het spijt me word er verwacht dat je nog een derde dag gaat vrij pakken. Om nog maar te zwijgen over het feit dat je ander halve maand in de rotzooi hebt gezeten. Want zolang duurt het om een probleem met prioriteit op te lossen. Het feit dat we zelf gebeld hebben omdat ze ons wederom vergeten waren maakt allemaal niet uit! Nogmaals waardeloze winkel, koop hier nooit wat
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Zautsen
|
Opdringerige verkoper die zogenaamd de klant tevreden wil stellen maar in werkelijkheid alleen maar bezig is om te proberen je zo veel mogelijk producten te verkopen. Kleuren en stijlen die totaal niet matchen vindt hij prima bij elkaar passen. Informatie die hij geeft, klopt niet. VB boomstamtafels zijn nooit korter dan 2,60 mtr anders zijn ze nep. KLOPT NIET! Tafels langer dan 2,20 zijn altijd breder dan 90 cm. KLOPT NIET!. Boomstamtafels op internet zijn niet echt. KLOPT NIET!
Verkoper vertelde meermaals dat hij een goede prijs zou maken. Aan het einde worden de prijzen gewoon bij elkaar opgeteld en blijkt dat we ook de volle transport kosten moeten betalen. Ondanks dat we in totaal voor meer dan 3700 euro wilden kopen. Toen we de verkoper vertelden dat we verwachtten dat hij ons wat meer tegemoet mocht komen en de transportkosten naar onze mening zouden moeten vervallen, kwam er van zijn kant geen enkele beweging of begrip voor ons standpunt. Integendeel: we ervaarden zijn reactie als erg onaangenaam, zelfs op t randje van beledigend. Mijn vrouw twijfelde nog wat en deed n voorstel om 50 euro van de transportkosten in mindering te doen. Hier moest hij dan weer voor gaan bellen. Ik was er inmiddels klaar mee. Aan n spelletje wie heeft de langste adem, had ik geen behoefte. We zijn daarom vertrokken. EN ... gelukkig maar. We hebben op internet EXACT dezelfde eettafel stoelen gevonden voor 95 euro per stuk i.p.v. 138 euro. Scheelt wel als je 8 stuks bestelt. Verder hebben we een prachtige boomstamtafel (beslist geen nep!!!) voor n nagenoeg gelijk bedrag, echter ‘n halve meter langer en zonder vlekken en oneffenheden.
Wat zijn wij achteraf blij dat de verkoper geen krimp gaf. .... en wij ook niet. Eind goed, al goed!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Van Daal
|
VERSCHRIKKELIJK! WAAR-DE-LOOS! Zo’n spijt van onze aankoop in 2018. Nu in 2020 is het nog steeds niet opgelost! Niet te doen...
- afspraak week mbt montage niet nagekomen,
- greeplijst te kort,
- passtuk te klein,
- verkeerde kast geplaatst,
- kookplaat scheef gemonteerd,
- zijwand van de kast is een andere kleur.
En van service hebben ze echt nog nooit gehoord.
Ze beweerden zelfs dat de zijwand van de kastenwand wel dezelfde kleur was! Een grap!
Dan heb ik het nog niet eens over de ellende met de apparatuur die erbij verkocht is. Onze Etna afzuigkap? Die doet het nu in 2020 nog steeds niet!
Naast het feit dat je continu +/- 50 minuten in de wacht staat als je belt naar de klantenservice, staan ze je niet vriendelijk te woord en komen terug bel afspraken nooit na. Nergens geen tegemoetkoming en meedenken behoort ook nooit tot de mogelijkheden. ZO SLECHT! Wat een ellende!
Als ik terug kijk ook naar alle dagen die ik vrij heb moeten pakken omdat er iemand langs moest komen om weer iets te komen maken dan had ik daar ondertussen al een mooie nieuwe keuken van kunnen kopen... Om te janken zo slecht!
18 Reviews Plaats review
Marian
|1 ster is nog te veel.
Ik sluit me geheel aan bij de vorige reviews.
Bij de aankoop van onze hoekbank staan ze te trappelen om te verkopen.
Ze volgen ons als een schoothondje door de winkel.
Alles verloopt heel vriendelijk met een kop koffie ,een aanbetaling en een prettig gesprek.
Wij konden de hoekbank een paar dagen later ophalen.
We moesten eerst het resterende bedrag betalen aan de balie.
Vervolgens toen het geld binnen was toen bekroop me al een naar gevoel toen we zelf de hoekbank uit de showroom moesten sjouwen zonder enige hulp van het toekijkend personeel.
Dat gevoel bleek juist. Een paar weken later begonnen de eerste problemen met de hoekbank.
Melding gedaan en 2 weken later kwam de monteur.
Een veer was gesprongen en die werd vastgezet.
Probleem opgelost zou je denken….maar het zitcomfort werd er niet beter op, na een paar maanden toch maar weer eens gebeld en 2 weken later weer dezelfde monteur op de stoep.
Hij kon er niks aan doen, dit hoorde bij het gebruik van de bank en tja dat was het wel zo’n beetje.
Let wel: de hoekbank was toen nog net geen half jaar oud!
Wij hebben hierop wederom ons ongenoegen laten blijken maar Sijben en met name Mevrouw K.T. waren absoluut niet van plan hier nog meer tijd in te steken.
Ze hebben werkelijk alles gedaan om er onderuit te komen, wij hadden geen garantie, en het zijn gebruikerssporen.
Wij hebben het er niet bij laten zitten en hebben Rechtsbijstand ingeschakeld en tevens een expert om onze hoekbank te komen beoordelen.
Het oordeel van de expert was kort en krachtig….de hoekbank was tijdens de reparatie met tie-wraps vastgezet, dit had hij nog nooit eerder gezien.
Lang verhaal kort: Wij hebben ons geld teruggekregen omdat ze er niet onderuit konden.
Ze hebben werkelijk alles gedaan om niet te hoeven betalen.
De expert moesten we maar zelf betalen, dat was tenslotte onze eigen keuze.
Pardon? Maar ook daar hebben we het niet bijgelaten, ook het geld van de expert hebben we terug.
Conclusie: Wat een slechte service, klantvriendelijkheid nul komma nul. Dit had echt niet zo hoeven gaan maar er was geen enkel gesprek meer mogelijk.
Schrik de klant maar af dan houden ze wel op met zeuren.
Wij denken dan ook dat onze hoekbank al bij voorbaat niet in orde was toen we deze kochten.
Maar dat kun je natuurlijk niet bewijzen. Maar voor ons en voor heel veel mensen die dit verhaal inmiddels kennen geen Sijben wooncenter Roermond meer.
Ray
|Voor Service en Garantie zijn ze bij Sijben meubelen Roermond op vakantie.
Wij hebben in de loop der jaren al veelvuldig aankopen bij deze organisatie gedaan,en tot kort geleden (gelukkig) nog geen aanspraak hoeven te maken op een serviceaanvraag.Helaas hebben we heden een kwaliteitsprobleem,zeer kort na de garantietermijn van een overduidelijk ondeugdelijk product,echter komt nu de ware aard van deze organisatie naar boven.Er is geen moment geweest dat Sijben op locatie is gekomen om het ondeugdelijke product te kunnen beoordelen op een fabricagefout,er is enkel en alleen aanname op afstand gedaan.Met name mevrouw K.T.,naast haar werkzaamheden van het beantwoorden van telefoons en het inplannen van afspraken in haar functie als directiesecretaresse,is zij ook uiterst gedreven in het beoordelen en ongegrond afwijzen van claims.(op locatie word 75,- berekend,duidelijk een vorm van eigen vleeskeuring).Heel duidelijk is dat met name zij juist hiervoor de gastgerichte en klantvriendelijke benadering richting consumenten bij een verkooppunt van gerenommeerde merken heel duidelijk mist,werkelijk op-en-top arrogantie en ondeskundigheid.Een cursus Hospitality is in dit geval dan ook zeer op zijn plaatsen zal zeker een positieve meerwaarde hebben voor deze organisatie.Ik ben van mening dat dit echt een gemiste kans is voor Sijben,mij inziens is dit nu juist de mogelijkheid voor bedrijven om hun naam op de kaart te zetten.De merken die Sijben vertegenwoordigd kunt u overigens overal in den landen of online aankopen, daar zijn zij echt niet uniek in,en ik spreek uit ervaring met een heel ander prijskaartje, en naar verwachting met een meer passende service afhandeling.Kortom, doe uw voordeel met deze review.
Janssen
|Waardeloze winkel!!! Koop hier nooit wat!!! We waren tevreden over de verkoper maar alles daarna ging mis. Ze zijn tot 3x toe een kast moeten komen leveren waarvan ze ook nog te laat komen. Loze beloftes worden er gemaakt. Een tegenmoetkoming van niks! Klachtenbrief haalt niks uit. Totaal niet begripvol naar de klant! Met een het spijt me word er verwacht dat je nog een derde dag gaat vrij pakken. Om nog maar te zwijgen over het feit dat je ander halve maand in de rotzooi hebt gezeten. Want zolang duurt het om een probleem met prioriteit op te lossen. Het feit dat we zelf gebeld hebben omdat ze ons wederom vergeten waren maakt allemaal niet uit! Nogmaals waardeloze winkel, koop hier nooit wat
Zautsen
|Opdringerige verkoper die zogenaamd de klant tevreden wil stellen maar in werkelijkheid alleen maar bezig is om te proberen je zo veel mogelijk producten te verkopen. Kleuren en stijlen die totaal niet matchen vindt hij prima bij elkaar passen. Informatie die hij geeft, klopt niet. VB boomstamtafels zijn nooit korter dan 2,60 mtr anders zijn ze nep. KLOPT NIET! Tafels langer dan 2,20 zijn altijd breder dan 90 cm. KLOPT NIET!. Boomstamtafels op internet zijn niet echt. KLOPT NIET!
Verkoper vertelde meermaals dat hij een goede prijs zou maken. Aan het einde worden de prijzen gewoon bij elkaar opgeteld en blijkt dat we ook de volle transport kosten moeten betalen. Ondanks dat we in totaal voor meer dan 3700 euro wilden kopen. Toen we de verkoper vertelden dat we verwachtten dat hij ons wat meer tegemoet mocht komen en de transportkosten naar onze mening zouden moeten vervallen, kwam er van zijn kant geen enkele beweging of begrip voor ons standpunt. Integendeel: we ervaarden zijn reactie als erg onaangenaam, zelfs op t randje van beledigend. Mijn vrouw twijfelde nog wat en deed n voorstel om 50 euro van de transportkosten in mindering te doen. Hier moest hij dan weer voor gaan bellen. Ik was er inmiddels klaar mee. Aan n spelletje wie heeft de langste adem, had ik geen behoefte. We zijn daarom vertrokken. EN ... gelukkig maar. We hebben op internet EXACT dezelfde eettafel stoelen gevonden voor 95 euro per stuk i.p.v. 138 euro. Scheelt wel als je 8 stuks bestelt. Verder hebben we een prachtige boomstamtafel (beslist geen nep!!!) voor n nagenoeg gelijk bedrag, echter ‘n halve meter langer en zonder vlekken en oneffenheden.
Wat zijn wij achteraf blij dat de verkoper geen krimp gaf. .... en wij ook niet. Eind goed, al goed!
Van Daal
|VERSCHRIKKELIJK! WAAR-DE-LOOS! Zo’n spijt van onze aankoop in 2018. Nu in 2020 is het nog steeds niet opgelost! Niet te doen...
- afspraak week mbt montage niet nagekomen,
- greeplijst te kort,
- passtuk te klein,
- verkeerde kast geplaatst,
- kookplaat scheef gemonteerd,
- zijwand van de kast is een andere kleur.
En van service hebben ze echt nog nooit gehoord.
Ze beweerden zelfs dat de zijwand van de kastenwand wel dezelfde kleur was! Een grap!
Dan heb ik het nog niet eens over de ellende met de apparatuur die erbij verkocht is. Onze Etna afzuigkap? Die doet het nu in 2020 nog steeds niet!
Naast het feit dat je continu +/- 50 minuten in de wacht staat als je belt naar de klantenservice, staan ze je niet vriendelijk te woord en komen terug bel afspraken nooit na. Nergens geen tegemoetkoming en meedenken behoort ook nooit tot de mogelijkheden. ZO SLECHT! Wat een ellende!
Als ik terug kijk ook naar alle dagen die ik vrij heb moeten pakken omdat er iemand langs moest komen om weer iets te komen maken dan had ik daar ondertussen al een mooie nieuwe keuken van kunnen kopen... Om te janken zo slecht!