Ik had een armbandje gekocht op het Gelderlandplein wat niet zo sterk bleek te zijn. Na ruim een jaar ging ik terug met het armbandje wat ernstig beschadigd was. Schakels gingen open staan en het was verbogen. Het werd opgestuurd voor schade onderzoek en zou eventueel gemaakt worden. Ik moest zelf de kosten betalen. Ik werd gebeld dat mijn armbandje gemaakt was en dat ik niets hoefde te betalen. Ik denk zelfs dat ik een nieuw armbandje heb gekregen. Super tevreden, bedankt Karin
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hans
|
Koop al jaren Sinterklaas kado's voor mijn dochters bij Siebel, voornamelijk Buddha to Buddha. Fijne winkel en altijd goed geholpen. Dus ook twee jaar geleden een drietal kettingen gekocht (refined Katja necklace, adv. prijs Euro 189 per stuk). Al snel bleek dat deze niet de verwachtte kwaliteit hadden. Eerste ketting brak snel en werd gerepareerd, waarna deze weer brak. Kort daarna brak ook de tweede. De eerste werd vlot en vriendelijk omgeruild. Het nieuwe exemplaar was duidelijk steviger. Bij de tweede werd dit lastiger, als reden werd opgegeven dat Buddha to Buddha de ketting uit de productie had gehaald van wege problemen (dat wisten we want we hadden voor de eerste ketting al een nieuw en verbeterd exemplaar gekregen) We konden wel geld terug krijgen. Na (heel) veel heen en weer gemail met Ila en Beau werd uiteindelijk ook de tweede omgeruild. Omdat door Siebel ook zelf werd aangegeven dat de verkochte kettingen ondeugdelijk waren heb ik gevraagd ook de derde ketting om te ruilen voor een verbeterd exemplaar. Dat kon niet want deze was immers (nog) niet gebroken. Dat mijn jongste dochter deze ketting niet durft te dragen vanwege de gerede kans op breuk en dus op verlies is voor Siebel geen reden. De simpele conclusie is dat Siebel zelfs wanneer men bewust is van het feit dat men een ondeugdelijk product heeft verkocht ( dat zelfs zelf bevestigt) men weigert dit op te lossen. Alle mooie woorden van Beau ten spijt kan ik niemand aanraden om hier ook maar iets van enige waarde te kopen. Mooie winkel, vriendelijk personeel, maar garantie en service zijn beperkt.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Baatyr
|
We lazen op de pagina dat we onze ringmaat konden meten. Een zeer onvriendelijke dame, die werkt op de vrijdag, heeft ons misleid door een verkeerde ringmaat te verstrekken.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Stacey
|
Ik werd super klantvriendelijk behandeld.
Zal er graag terug komen
9.2
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Siebel Juweliers
|
Fantastische personeel,vriendelijk,hulpvaardig. Dit is een winkel (Siebel) zoals het hoort te zijn.
Ben door Lily van Siebel Gelderlandplein uitstekend geholpen
11 Reviews Plaats review
Karin
|Ik had een armbandje gekocht op het Gelderlandplein wat niet zo sterk bleek te zijn. Na ruim een jaar ging ik terug met het armbandje wat ernstig beschadigd was. Schakels gingen open staan en het was verbogen. Het werd opgestuurd voor schade onderzoek en zou eventueel gemaakt worden. Ik moest zelf de kosten betalen. Ik werd gebeld dat mijn armbandje gemaakt was en dat ik niets hoefde te betalen. Ik denk zelfs dat ik een nieuw armbandje heb gekregen. Super tevreden, bedankt Karin
Hans
|Koop al jaren Sinterklaas kado's voor mijn dochters bij Siebel, voornamelijk Buddha to Buddha. Fijne winkel en altijd goed geholpen. Dus ook twee jaar geleden een drietal kettingen gekocht (refined Katja necklace, adv. prijs Euro 189 per stuk). Al snel bleek dat deze niet de verwachtte kwaliteit hadden. Eerste ketting brak snel en werd gerepareerd, waarna deze weer brak. Kort daarna brak ook de tweede. De eerste werd vlot en vriendelijk omgeruild. Het nieuwe exemplaar was duidelijk steviger. Bij de tweede werd dit lastiger, als reden werd opgegeven dat Buddha to Buddha de ketting uit de productie had gehaald van wege problemen (dat wisten we want we hadden voor de eerste ketting al een nieuw en verbeterd exemplaar gekregen) We konden wel geld terug krijgen. Na (heel) veel heen en weer gemail met Ila en Beau werd uiteindelijk ook de tweede omgeruild. Omdat door Siebel ook zelf werd aangegeven dat de verkochte kettingen ondeugdelijk waren heb ik gevraagd ook de derde ketting om te ruilen voor een verbeterd exemplaar. Dat kon niet want deze was immers (nog) niet gebroken. Dat mijn jongste dochter deze ketting niet durft te dragen vanwege de gerede kans op breuk en dus op verlies is voor Siebel geen reden. De simpele conclusie is dat Siebel zelfs wanneer men bewust is van het feit dat men een ondeugdelijk product heeft verkocht ( dat zelfs zelf bevestigt) men weigert dit op te lossen. Alle mooie woorden van Beau ten spijt kan ik niemand aanraden om hier ook maar iets van enige waarde te kopen. Mooie winkel, vriendelijk personeel, maar garantie en service zijn beperkt.
Baatyr
|We lazen op de pagina dat we onze ringmaat konden meten. Een zeer onvriendelijke dame, die werkt op de vrijdag, heeft ons misleid door een verkeerde ringmaat te verstrekken.
Stacey
|Ik werd super klantvriendelijk behandeld.
Zal er graag terug komen
Klant van Siebel Juweliers
|Fantastische personeel,vriendelijk,hulpvaardig. Dit is een winkel (Siebel) zoals het hoort te zijn.
Ben door Lily van Siebel Gelderlandplein uitstekend geholpen