Ik ben al vanaf Januari 2017 bezig met de winkel op Buikslotermeerplein in Amsterdam Noord en de Klantenservice een armband gemaakt te krijgen.
De sluiting van de armband is na een gebruikt te zijn meteen al lam zodat hij nu steeds vanzelf open gaat en afvalt.
Ik heb hem in December 2016 gekocht en is vanaf het begin al niet goed.
Het kan wel gerepareerd worden maar dan gaat het mij €7 kosten en dat vertik ik te doen.
Garantie is Garantie en mijn geld krijg ik ook niet terug omdat ze aan tegoed bonnen doen.
Daar heb ik niks aan omdat ik nooit meer iets ga kopen bij jullie.
Dus mensen wees gewaarschuwd het zijn < * > en echt klantvriendelijk zijn ze ook niet.
Ik snap best dat er steeds meer winkels sluiten van Siebel als je op deze manier met je klanten omgaat houd je niks over. < * >
< * > verwijderd door de redactie
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Esther Dijkstra
|
Bij Linda, Martine en Irene krijg je SERVICE met een hoofdletter
9.0
0
p.mendham
|
Ik kom al jaren bij Siebel op het Buikslotermeerplein, het personeel is er vriendelijk, professioneel en altijd behulpzaam. Laatst was mijn horloge stuk, ik dacht dat het aan de batterij zou liggen, helaas het uurwerk moest schoongemaakt worden. Kosten vielen mee, ben steeds op de hoogte gehouden, ben zeer tevreden.
8.7
0
Volkan
|
Verlovingsring halve maat laten vergroten. Verlovingsring zoek geraakt! Na 3 maanden nog steeds op zoek!!! Beloofd meerdere malen terug gebeld te worden, maar nog nooit gebeurd!!! Er wordt helemaal niks aan gedaan!! Mijn verloofde is over telefoon slecht behandeld. Ik heb een nieuwe verlovingsring moeten kopen zodat de omgeving niet denkt dat we ruzie hebben. Mijn slechtste ervaring met een juwelier. Na 3 maanden nog steeds geen oplossing!
4.3
0
mrjink
|
Normaal altijd prima geholpen, alles wordt als een cadeautje ingepakt, maar deze keer echt waardeloos. Mijn dochter (8) ging haar eerste paar echte oorbellen kopen, maar we werden behandeld alsof we grof vuil waren. Erg onprofessioneel, kortaf, lelijk ingepakt. Dat is niet de ervaring die je je dochter voor haar eerste "eigen" bezoek aan een juwelier wil meegeven. Voor ons de laatste keer.
64 Reviews Plaats review
Michel de jong
|Ik ben al vanaf Januari 2017 bezig met de winkel op Buikslotermeerplein in Amsterdam Noord en de Klantenservice een armband gemaakt te krijgen.
De sluiting van de armband is na een gebruikt te zijn meteen al lam zodat hij nu steeds vanzelf open gaat en afvalt.
Ik heb hem in December 2016 gekocht en is vanaf het begin al niet goed.
Het kan wel gerepareerd worden maar dan gaat het mij €7 kosten en dat vertik ik te doen.
Garantie is Garantie en mijn geld krijg ik ook niet terug omdat ze aan tegoed bonnen doen.
Daar heb ik niks aan omdat ik nooit meer iets ga kopen bij jullie.
Dus mensen wees gewaarschuwd het zijn < * > en echt klantvriendelijk zijn ze ook niet.
Ik snap best dat er steeds meer winkels sluiten van Siebel als je op deze manier met je klanten omgaat houd je niks over. < * >
Esther Dijkstra
|Bij Linda, Martine en Irene krijg je SERVICE met een hoofdletter
p.mendham
|Ik kom al jaren bij Siebel op het Buikslotermeerplein, het personeel is er vriendelijk, professioneel en altijd behulpzaam. Laatst was mijn horloge stuk, ik dacht dat het aan de batterij zou liggen, helaas het uurwerk moest schoongemaakt worden. Kosten vielen mee, ben steeds op de hoogte gehouden, ben zeer tevreden.
Volkan
|Verlovingsring halve maat laten vergroten. Verlovingsring zoek geraakt! Na 3 maanden nog steeds op zoek!!! Beloofd meerdere malen terug gebeld te worden, maar nog nooit gebeurd!!! Er wordt helemaal niks aan gedaan!! Mijn verloofde is over telefoon slecht behandeld. Ik heb een nieuwe verlovingsring moeten kopen zodat de omgeving niet denkt dat we ruzie hebben. Mijn slechtste ervaring met een juwelier. Na 3 maanden nog steeds geen oplossing!
mrjink
|Normaal altijd prima geholpen, alles wordt als een cadeautje ingepakt, maar deze keer echt waardeloos. Mijn dochter (8) ging haar eerste paar echte oorbellen kopen, maar we werden behandeld alsof we grof vuil waren. Erg onprofessioneel, kortaf, lelijk ingepakt. Dat is niet de ervaring die je je dochter voor haar eerste "eigen" bezoek aan een juwelier wil meegeven. Voor ons de laatste keer.