Waardeloos personeel, hebben er echt geen verstand van, dien hun mond amper open, En bij de kassa is de prijs duurder als op het kaartje bij het artikel. Dit kun je geen juwelier noemen. Ga er nooit heen
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
E. Lammertsma
|
Kwam vandaag in de winkel om een nieuwe batterij te laten plaatsen in mijn Seiko horloge. Dit horloge heb ik van mijn kinderen gekregen voor mijn 50ste verjaardag met een garantiepasje voor levenslange gratis vervanging van een batterij. De verkoopster wist mij te vertellen dat dat niet meer ging omdat de winkel failliet is gegaan en een ander het heeft overgenomen. Heb ik geen boodschap aan ik kan er niets aan doen dat Siebel ooit failliet is gegaan en ik nu kan betalen voor een batterij.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Siebel Juweliers
|
Goede service, erg vriendelijk, en ik werd vlot geholpen door de aardige dames.
9.3
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Siebel Juweliers
|
De verkoopster kon op eenvoudige wijze een antieke op zilver geregen ketting repareren, terwijl ik zelf gerekend had op een kostbare reparatie. Ik ben onder de indruk van de vanzelfsprekende eerlijkheid en het begrip van de verkoopster.
Bij een volgende aanschaf van horloge of sieraad ga ik eerst bij Siebel op bezoek!
8.6
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Siebel Juweliers
|
Wat prettig is bij Siebel is de winkel beleving en goede adviezen van verkoopsters. Zien en kunnen passen is vaak kopen.
49 Reviews Plaats review
Liesbeth van Putten
|Waardeloos personeel, hebben er echt geen verstand van, dien hun mond amper open, En bij de kassa is de prijs duurder als op het kaartje bij het artikel. Dit kun je geen juwelier noemen. Ga er nooit heen
E. Lammertsma
|Kwam vandaag in de winkel om een nieuwe batterij te laten plaatsen in mijn Seiko horloge. Dit horloge heb ik van mijn kinderen gekregen voor mijn 50ste verjaardag met een garantiepasje voor levenslange gratis vervanging van een batterij. De verkoopster wist mij te vertellen dat dat niet meer ging omdat de winkel failliet is gegaan en een ander het heeft overgenomen. Heb ik geen boodschap aan ik kan er niets aan doen dat Siebel ooit failliet is gegaan en ik nu kan betalen voor een batterij.
Klant van Siebel Juweliers
|Goede service, erg vriendelijk, en ik werd vlot geholpen door de aardige dames.
Klant van Siebel Juweliers
|De verkoopster kon op eenvoudige wijze een antieke op zilver geregen ketting repareren, terwijl ik zelf gerekend had op een kostbare reparatie. Ik ben onder de indruk van de vanzelfsprekende eerlijkheid en het begrip van de verkoopster.
Bij een volgende aanschaf van horloge of sieraad ga ik eerst bij Siebel op bezoek!
Klant van Siebel Juweliers
|Wat prettig is bij Siebel is de winkel beleving en goede adviezen van verkoopsters. Zien en kunnen passen is vaak kopen.