Al meer dan 25 jaar zeer goede ervaringen met deze toppers
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
OicanI
|
Horloge liep te langzaam, ben bij juwelier Nipshagen gegaan voor een nieuwe batterij. Aan mijn werd verteld dat het niet aan de batterij lag maar aan het uurwerk en het zal €85 kosten voor een nieuw uurwerk in te plaatsen. Ik heb het niet gedaan, maar liet wel een nieuw batterij in zetten. Tot mijn verbazing funcioneert het horloge weer prima, maar had wel een ander probleem, het was niet waterdicht meer. Weer terug naar Nipshagen gebracht waar hij het weer kosteloos waterdicht heeft gemaakt. Een week later viel zowel het grote wijzer als een randje van het uurwerk af. Weer naar Nipshagen gegaan waar mijn werd vertelt dat het waarschijnlijk door een val of een stoot de oorzaak moet zijn, maar dat was niet het geval. Ik heb gevraagd hoeveel het gaat kosten om te laten maken €75 zal het gaan kosten. Ben naar een andere juwelier gegaan voor een second opinion kosten daar €20. En waterdicht!! Maar liefst €55 verschil.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
oicanI
|
Horloge laten maken verkeerd ingelicht. Kosten waren 4×duurder als bij ander bedrijf.
Zeer slechte ervaring bij juwelier Nipshagen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
A..G. de Boer
|
vakmanschap / kwaliteit. Voor mij: Sinds meer dan dertig jaar altijd prima betrouwbare service, prima advies en vakkundige reparatie naast hoogwaardige kwaliteitshorloges en -sieraden. Pluspunten: snelle levering van niet voorradig materiaal. Grote klantgerichtheid. Minpunten: Vanuit Zielhorst naar Leusderkwartier.. ;-).
10
D.J.
|
Op de website van Nipshagen stond een artikel waar ik interesse in had. Omdat ik toevallig in de buurt van deze zaak was, besloot ik de winkel te bezoeken. Het artikel stond op de webshop voor 40 euro; er werden geen verzendkosten berekend. In de winkel aangekomen bleek het artikel opeens 55 euro te kosten. Wat zeer vreemd is, want in elke webshop en andere winkel kost het 40 euro. Mij werd verteld dat het wel voor dat bedrag gelukt was als ik het via de webshop had besteld, maar dat dat nu niet meer lukte omdat ze per direct de prijs hadden aangepast. De verkoper leek deze situatie nauwelijks vervelend te vinden en deed geen enkele moeite om mij wat op wat voor manier dan ook tegemoet te komen. (Zoals de verzendkosten eraf te halen, al hoewel ik dan ook niet overstag was gegaan.) Daarop heb ik het artikel bij de juweliersafdeling van de plaatselijke V&D gekocht, waar geen enkele moeite teveel was om te helpen. En uiteraard gewoon voor de normale prijs. Een andere aankoop die ik van plan was ook bij Nipshagen te doen (dit was een soort van test), zal zeker aan hun neus voorbij gaan.
6 Reviews Plaats review
Anton Faas
|Al meer dan 25 jaar zeer goede ervaringen met deze toppers
OicanI
|Horloge liep te langzaam, ben bij juwelier Nipshagen gegaan voor een nieuwe batterij. Aan mijn werd verteld dat het niet aan de batterij lag maar aan het uurwerk en het zal €85 kosten voor een nieuw uurwerk in te plaatsen. Ik heb het niet gedaan, maar liet wel een nieuw batterij in zetten. Tot mijn verbazing funcioneert het horloge weer prima, maar had wel een ander probleem, het was niet waterdicht meer. Weer terug naar Nipshagen gebracht waar hij het weer kosteloos waterdicht heeft gemaakt. Een week later viel zowel het grote wijzer als een randje van het uurwerk af. Weer naar Nipshagen gegaan waar mijn werd vertelt dat het waarschijnlijk door een val of een stoot de oorzaak moet zijn, maar dat was niet het geval. Ik heb gevraagd hoeveel het gaat kosten om te laten maken €75 zal het gaan kosten. Ben naar een andere juwelier gegaan voor een second opinion kosten daar €20. En waterdicht!! Maar liefst €55 verschil.
oicanI
|Horloge laten maken verkeerd ingelicht. Kosten waren 4×duurder als bij ander bedrijf.
Zeer slechte ervaring bij juwelier Nipshagen.
A..G. de Boer
|vakmanschap / kwaliteit. Voor mij: Sinds meer dan dertig jaar altijd prima betrouwbare service, prima advies en vakkundige reparatie naast hoogwaardige kwaliteitshorloges en -sieraden. Pluspunten: snelle levering van niet voorradig materiaal. Grote klantgerichtheid. Minpunten: Vanuit Zielhorst naar Leusderkwartier.. ;-).
D.J.
|Op de website van Nipshagen stond een artikel waar ik interesse in had. Omdat ik toevallig in de buurt van deze zaak was, besloot ik de winkel te bezoeken. Het artikel stond op de webshop voor 40 euro; er werden geen verzendkosten berekend. In de winkel aangekomen bleek het artikel opeens 55 euro te kosten. Wat zeer vreemd is, want in elke webshop en andere winkel kost het 40 euro. Mij werd verteld dat het wel voor dat bedrag gelukt was als ik het via de webshop had besteld, maar dat dat nu niet meer lukte omdat ze per direct de prijs hadden aangepast. De verkoper leek deze situatie nauwelijks vervelend te vinden en deed geen enkele moeite om mij wat op wat voor manier dan ook tegemoet te komen. (Zoals de verzendkosten eraf te halen, al hoewel ik dan ook niet overstag was gegaan.) Daarop heb ik het artikel bij de juweliersafdeling van de plaatselijke V&D gekocht, waar geen enkele moeite teveel was om te helpen. En uiteraard gewoon voor de normale prijs. Een andere aankoop die ik van plan was ook bij Nipshagen te doen (dit was een soort van test), zal zeker aan hun neus voorbij gaan.