Net 2 horloges nieuwe batterijen in laten zetten, nieuw horlogebandje. Service top en ze helpen je dolgraag. Zijn lieve medewerkers met passie voor hun vak! Mooi om te zien! Warme groet, H. Nijenhuis
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Juwelz
|
Ruim voor de feestdagen (een maand) een bestelling gedaan voor bepaald merk juwelen. Ontvangen, geopend om te controleren: beiden beschadigd. Facet verkeerd geslepen en een onverklaarbare beschadiging aan het andere. Retour gestuurd en aangegeven producten te vervangen. Helaas niet voor de feestdagen ontvangen, maar begrijpelijk ivm lockdown en wellicht extra drukte bij de webshop. Nu 2 maanden later NOG niets ontvangen, na herhaaldelijk bellen en navraag doen, alleen een mail dat 1 product niet meer leverbaar is.
Vandaag nogmaals gebeld, zonder mijn medeweten is de order geannuleerd en het geld teruggestuurd.
Slaat écht alles, zulke slechte service heb ik nog nooit meegemaakt. Alstublieft, koop hier niets.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Edwin
|
Ik ben niet van de reviews schrijven maar sommige dingen kunnen echt niet de beugel, 21 december 2020 bestelling gedaan voor kerst ongeloofwaardig maar bestelling is pas vandaag 5 januari 2021. Voor de bestelling contact gehad, en ja hoor komt op tijd binnen voor kerst jaaaaa 5 januari 2021. 5 x gebeld 1x gemaild nooit reactie gehad *** mensen blijf ver weg van siebel juweliers klant tevredenheid is 0 zelf aliexpress komt je bestelling eerder binnen. De slechtste zaak van Nederland!!!!! Nul sterren nul cijfer 0.0000
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Moon
|
De afgelopen 25 jaar heel regelmatig bij Siebel gekocht. Maar het laatste jaar al 2 hele slechte ervaringen met Siebel. Eerst een armband gekocht van Silver by Siebel. Binnen 2 maanden is de armband al 2 keer gerepareerd omdat er schakels gebroken waren. De 2e keer hebben ze me het bonnetje niet mee terug gegeven omdat ik meteen weer een paar oorbellen gekocht heb en daar de bon van meekreeg. Vervolgens weer terug naar Siebel omdat de armband voor de 3e keer gebroken was. Ze konden helaas niets doen. Het bonnetje was in de winkel achtergebleven en ze konden helaas niets in de computer terugvinden. De armband van € 70,00 kon dus na een paar keer dragen de kliko in. Vervolgens in februari een paar oorbellen gekocht van Close to Zen. Ook weer € 70,00. Na een paar keer dragen, is het bevestingsoogje gewoon afgebroken. Al verschillende keren geprobeerd om contact te krijgen met Siebel en ook foto's gestuurd.....maar helaas; totaal geen garantie. Kortom de kwaliteit is de laatste tijd echt slecht en voor service en garantie is niemand bereikbaar
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Leo
|
Ik kocht een Omega horloge bij Siebel met levenslange batterijgarantie. Toen ik onlangs bij de vestiging in Amstelveen een beroep op deze garantie deed, werd mij verteld dat deze regeling is gestopt.
Ik heb Siebel in gebreke gesteld en zal Siebel zo nodig dagvaarden.
Indien andere gedupeerden willen meeliften met deze dagvaarding moeten zij zich bij mij melden.
46 Reviews Plaats review
H. Nijenhuis
|Net 2 horloges nieuwe batterijen in laten zetten, nieuw horlogebandje. Service top en ze helpen je dolgraag. Zijn lieve medewerkers met passie voor hun vak! Mooi om te zien! Warme groet, H. Nijenhuis
Juwelz
|Ruim voor de feestdagen (een maand) een bestelling gedaan voor bepaald merk juwelen. Ontvangen, geopend om te controleren: beiden beschadigd. Facet verkeerd geslepen en een onverklaarbare beschadiging aan het andere. Retour gestuurd en aangegeven producten te vervangen. Helaas niet voor de feestdagen ontvangen, maar begrijpelijk ivm lockdown en wellicht extra drukte bij de webshop. Nu 2 maanden later NOG niets ontvangen, na herhaaldelijk bellen en navraag doen, alleen een mail dat 1 product niet meer leverbaar is.
Vandaag nogmaals gebeld, zonder mijn medeweten is de order geannuleerd en het geld teruggestuurd.
Slaat écht alles, zulke slechte service heb ik nog nooit meegemaakt. Alstublieft, koop hier niets.
Edwin
|Ik ben niet van de reviews schrijven maar sommige dingen kunnen echt niet de beugel, 21 december 2020 bestelling gedaan voor kerst ongeloofwaardig maar bestelling is pas vandaag 5 januari 2021. Voor de bestelling contact gehad, en ja hoor komt op tijd binnen voor kerst jaaaaa 5 januari 2021. 5 x gebeld 1x gemaild nooit reactie gehad *** mensen blijf ver weg van siebel juweliers klant tevredenheid is 0 zelf aliexpress komt je bestelling eerder binnen. De slechtste zaak van Nederland!!!!! Nul sterren nul cijfer 0.0000
Moon
|De afgelopen 25 jaar heel regelmatig bij Siebel gekocht. Maar het laatste jaar al 2 hele slechte ervaringen met Siebel. Eerst een armband gekocht van Silver by Siebel. Binnen 2 maanden is de armband al 2 keer gerepareerd omdat er schakels gebroken waren. De 2e keer hebben ze me het bonnetje niet mee terug gegeven omdat ik meteen weer een paar oorbellen gekocht heb en daar de bon van meekreeg. Vervolgens weer terug naar Siebel omdat de armband voor de 3e keer gebroken was. Ze konden helaas niets doen. Het bonnetje was in de winkel achtergebleven en ze konden helaas niets in de computer terugvinden. De armband van € 70,00 kon dus na een paar keer dragen de kliko in. Vervolgens in februari een paar oorbellen gekocht van Close to Zen. Ook weer € 70,00. Na een paar keer dragen, is het bevestingsoogje gewoon afgebroken. Al verschillende keren geprobeerd om contact te krijgen met Siebel en ook foto's gestuurd.....maar helaas; totaal geen garantie. Kortom de kwaliteit is de laatste tijd echt slecht en voor service en garantie is niemand bereikbaar
Leo
|Ik kocht een Omega horloge bij Siebel met levenslange batterijgarantie. Toen ik onlangs bij de vestiging in Amstelveen een beroep op deze garantie deed, werd mij verteld dat deze regeling is gestopt.
Ik heb Siebel in gebreke gesteld en zal Siebel zo nodig dagvaarden.
Indien andere gedupeerden willen meeliften met deze dagvaarding moeten zij zich bij mij melden.