Mooi collier en hanger uitgekozen. Helaas ging het collier vrij snel kapot. Goed opgelost door mevrouw in de winkel en rayonmanager.
7.7
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Siebel Juweliers
|
Klantvriendelijkheid staat bij hun hoog in het vaandel. Bijzonder deskundig en vriendelijke personeel. Met reden mijn favoriete juwelier van Middelburg.
9.2
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Petra
|
Vanmiddag de winkel binnen gelopen met de vraag of er een schakel uit mijn horloge gehaald kon worden. Dit was binnen twee minuten gedaan zonder dat ik daar iets voor hoefde te betalen. Bedankt aardige mevrouw!!
8.5
0
Marjolein
|
Ik had afgelopen vrijdag een review geschreven, maar ik wilde er ook graag nog bij vermelden. Dat ik door de medewerker(s) op een hele fijne, prettige, behulpzame, rustige en klantvriendelijke manier ben behandeld en ben geholpen. Ze hebben echt de tijd voor me genomen en dat gaf een heel prettig gevoel.
7.4
0
Marjolein
|
Ik heb een redelijke ervaring met de winkel. Jullie verkopen mooie sieraden. Wel lastig is als jullie merken verkopen dat die merken hun eigen garantie voorwaarden hebben waardoor er weinig flexibiliteit aanwezig is gericht op deze garantie voorwaarden. Siebel is hierdoor ook gebonden. In mijn geval is het gelukkig goed uitgepakt. Maar wellicht voor andere klanten niet. Ik vind dit wel een aandachtspunt om te kijken of het mogelijk is dat Siebel hier toch meer in zou kunnen bemiddelen. Het zou de klant kunnen weerhouden om een volgende keer nog iets bij jullie te kopen met deze wetenschap. Tevens heb ik vorig jaar ook iets bij de Siebel gekocht. Een horloge. Bij thuiskomst bleek dat er een beschadiging op het glas zat. Er zijn toen andere horloges uit andere filialen toegestuurd waarvan ook bleek dat er beschadigingen op de klok zaten. Voor mij een grote teleurstelling, want het bleek dat er toen weer nieuwe opgevraagd moesten worden. Dat is zonde. Een tip zou kunnen zijn in deze om horloges die binnenkomen toch een extra check te doen op beschadigingen. Ik heb dus 2x een ervaring gehad wat niet gelijk goed bleek te zijn.
86 Reviews Plaats review
Klant van Siebel Juweliers
|Mooi collier en hanger uitgekozen. Helaas ging het collier vrij snel kapot. Goed opgelost door mevrouw in de winkel en rayonmanager.
Klant van Siebel Juweliers
|Klantvriendelijkheid staat bij hun hoog in het vaandel. Bijzonder deskundig en vriendelijke personeel. Met reden mijn favoriete juwelier van Middelburg.
Petra
|Vanmiddag de winkel binnen gelopen met de vraag of er een schakel uit mijn horloge gehaald kon worden. Dit was binnen twee minuten gedaan zonder dat ik daar iets voor hoefde te betalen. Bedankt aardige mevrouw!!
Marjolein
|Ik had afgelopen vrijdag een review geschreven, maar ik wilde er ook graag nog bij vermelden. Dat ik door de medewerker(s) op een hele fijne, prettige, behulpzame, rustige en klantvriendelijke manier ben behandeld en ben geholpen. Ze hebben echt de tijd voor me genomen en dat gaf een heel prettig gevoel.
Marjolein
|Ik heb een redelijke ervaring met de winkel. Jullie verkopen mooie sieraden. Wel lastig is als jullie merken verkopen dat die merken hun eigen garantie voorwaarden hebben waardoor er weinig flexibiliteit aanwezig is gericht op deze garantie voorwaarden. Siebel is hierdoor ook gebonden. In mijn geval is het gelukkig goed uitgepakt. Maar wellicht voor andere klanten niet. Ik vind dit wel een aandachtspunt om te kijken of het mogelijk is dat Siebel hier toch meer in zou kunnen bemiddelen. Het zou de klant kunnen weerhouden om een volgende keer nog iets bij jullie te kopen met deze wetenschap. Tevens heb ik vorig jaar ook iets bij de Siebel gekocht. Een horloge. Bij thuiskomst bleek dat er een beschadiging op het glas zat. Er zijn toen andere horloges uit andere filialen toegestuurd waarvan ook bleek dat er beschadigingen op de klok zaten. Voor mij een grote teleurstelling, want het bleek dat er toen weer nieuwe opgevraagd moesten worden. Dat is zonde. Een tip zou kunnen zijn in deze om horloges die binnenkomen toch een extra check te doen op beschadigingen. Ik heb dus 2x een ervaring gehad wat niet gelijk goed bleek te zijn.