Ga er nooit heen om de batterij van je horloge te vervangen. Ze vragen niet of het waterdicht gemaakt moet worden en doen dat vervolgens dan ook niet. Daarnaast hebben ze het leren bandje wat het waterdicht zou moeten houden niet goed teruggeplaatst en steekt er dan ook nog uit. Het horloge is volgelopen met water en kapot. Na contact hierover met de vestiging wordt je zeer onbeleefd van kastje naar de muur gestuurd en wordt er simpelweg beweerd dat ze het goed hebben gecheckt en dat de afsluiting er niet uit was (net alsof ik dat zelf kan doen). Geen excuus of wat vervelend helemaal niks. Uiteindelijk komen ze op de proppen met een tegoed bon van € 50 voor een horloge van enkele honderden euro's. Na contact met het hoofdkantoor ben ik beter geholpen, maar de winkel in Emmen is ontzettend slecht!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ontevreden klant
|
Ik heb laast een gaatje laten schieten hebben mn oor niet eens ontsmet en geen uitleg gegeven over dat ik moet doen met mijn gaatje hoe ik het ontsmet niks
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
I.vugteveen
|
Trouwringen gekocht en er was een aktie met korting vanwege de opening, maar we kwamen er achter toen we ze besteld hadden dat dat niet voor de ringen gold.
Toen werden ze besteld endat duurde ook veel langer dan was beloofd door de fa.Siebel.
Toen zouden ze klaar zijn op een afgesproken datum en dat was natuurlijk ook weerniet zo.
Ze gingen de ringen toen alsnog graferen en de namen hebben ze verwisseld .
Geen probleem dat werd verholpen, maar de ene ring is aan de binnenkant veel ruwer dan de andere.
Al met al nooit weer siebel emmen
3 Reviews Plaats review
J.Theunissen
|Ga er nooit heen om de batterij van je horloge te vervangen. Ze vragen niet of het waterdicht gemaakt moet worden en doen dat vervolgens dan ook niet. Daarnaast hebben ze het leren bandje wat het waterdicht zou moeten houden niet goed teruggeplaatst en steekt er dan ook nog uit. Het horloge is volgelopen met water en kapot. Na contact hierover met de vestiging wordt je zeer onbeleefd van kastje naar de muur gestuurd en wordt er simpelweg beweerd dat ze het goed hebben gecheckt en dat de afsluiting er niet uit was (net alsof ik dat zelf kan doen). Geen excuus of wat vervelend helemaal niks. Uiteindelijk komen ze op de proppen met een tegoed bon van € 50 voor een horloge van enkele honderden euro's. Na contact met het hoofdkantoor ben ik beter geholpen, maar de winkel in Emmen is ontzettend slecht!!
Ontevreden klant
|Ik heb laast een gaatje laten schieten hebben mn oor niet eens ontsmet en geen uitleg gegeven over dat ik moet doen met mijn gaatje hoe ik het ontsmet niks
I.vugteveen
|Trouwringen gekocht en er was een aktie met korting vanwege de opening, maar we kwamen er achter toen we ze besteld hadden dat dat niet voor de ringen gold.
Toen werden ze besteld endat duurde ook veel langer dan was beloofd door de fa.Siebel.
Toen zouden ze klaar zijn op een afgesproken datum en dat was natuurlijk ook weerniet zo.
Ze gingen de ringen toen alsnog graferen en de namen hebben ze verwisseld .
Geen probleem dat werd verholpen, maar de ene ring is aan de binnenkant veel ruwer dan de andere.
Al met al nooit weer siebel emmen