Op uitnodiging
Binnenkort einde Siebell?!
Hoe kan een zaak met zogenaamd zoveel allure zo van zijn voetstuk vallen? 3 a 4 weken geleden kom ik de Siebel in Zoetermeer binnen, op zoek naar een verlovingsring. De verkoopster heeft mij super goed en vol enthousiasme geholpen waardoor ik vol trots, tevredenheid en spanning de winkel uit liep met een mooie ring. Omdat ik niet helemaal zeker was van de ringmaat van mijn partner vroeg ik of ruilen of het verkleinen van de ring een probleem was. Dit was uiteraard geen probleem werd er verteld.
2 weken na de aanschaf mijn vriendin ten huwelijk gevraagd op vakantie. Gelukkig zei ze ja ;) Helaas bleek de ring toch iets te groot waarop we vol trots samen naar Siebel Zoetermeer zijn gegaan.
Daar werd met een hard gezicht verteld dat de ring verkleind kon worden en dat dit de helft (!) van de waarde van de ring zou kosten.
Vol ongeloof en verontwaardig deelde ik mee dat het zo niet aan mij verteld was tijdens het kopen van de ring. Ik had dan wel een andere ring en bovenal andere winkel uitgekozen. De eerste smet op de verlovingsring hebben we dus te pakken waarvoor dank.
Na een pittig betoog van mijn kant dat ik toch echt niet ging betalen heeft de verkoopster de ring omgeruild en een nieuwe besteld en meermaals haar excuses gemaakt.
Mijn partner heeft de nieuw bestelde ring afgelopen week opgehaald waarbij verteld werd dat als hij toch nog te groot zou zijn omruilen en/of vermaken geen probleem zou zijn en er verder gekeken zou worden naar een passende oplossing waaronder het opnieuw bestellen van de ring maar dan kleiner. Heel fijn!!
Tot onze grote teleurstelling had ik net mijn partner aan de lijn. Ze heeft Siebel gevraagd de ring toch een maat kleiner te bestellen waarop werd aangegeven dat dit niet kon omdat de betreffende ring er niet meer zou zijn.... Echt hoe dan!!! Ook vertelde ze dat de betreffende werknemer erg onbeleefd en chagrijnig was. We kunnen de huidige ring laten verkleinen voor €90! dit is meer dan de helft van de waarde van de ring! De nieuwe ring is 5 dagen oud en nagenoeg ongedragen maar een aantal keer gepast en meer niet.
Ik kan alvast meedelen dat wij samen dit weekend naar de winkel komen en wij gaan pas weg als wij, net als de 1e keer, op een normale en fatsoenlijke manier worden geholpen, waarmee mijn partner de (ongedragen) verlovingsring omruilt voor DEZELFDE ring in een voor haar geschikt formaat zonder extra kosten.
Wij gaan er vanuit er samen uit te komen.
Met vriendelijke groet,
Ruben van Wij
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Michel
|
Siebel Zoetermeer
Erg slechte service bij reparatie en blijkt ook nog volgens fabrikant garantie te zijn na zelf contact opgenomen te hebben.
Heeft maanden geduurd.
Nooit meer naar Siebel!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Langeveld
|
Pulsar horloge gekocht,maar binnen twee maanden lieten er wijzerplaten los.oet nu drie maanden wachten op bericht van Siebel.
Slechte service mijns inziens.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Siebel Juweliers
|
Top ervaring! Vriendelijk alleen jammer dat ik niet alles kon vinden wat ik wou.
9.7
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Siebel Juweliers
|
Service was geweldig. Heel behulpzaam en vriendelijk. Ik werd goed geholpen en kom zeker terug in dit filiaal
50 Reviews Plaats review
Rubenq
|Zojuist
Op uitnodiging
Binnenkort einde Siebell?!
Hoe kan een zaak met zogenaamd zoveel allure zo van zijn voetstuk vallen? 3 a 4 weken geleden kom ik de Siebel in Zoetermeer binnen, op zoek naar een verlovingsring. De verkoopster heeft mij super goed en vol enthousiasme geholpen waardoor ik vol trots, tevredenheid en spanning de winkel uit liep met een mooie ring. Omdat ik niet helemaal zeker was van de ringmaat van mijn partner vroeg ik of ruilen of het verkleinen van de ring een probleem was. Dit was uiteraard geen probleem werd er verteld.
2 weken na de aanschaf mijn vriendin ten huwelijk gevraagd op vakantie. Gelukkig zei ze ja ;) Helaas bleek de ring toch iets te groot waarop we vol trots samen naar Siebel Zoetermeer zijn gegaan.
Daar werd met een hard gezicht verteld dat de ring verkleind kon worden en dat dit de helft (!) van de waarde van de ring zou kosten.
Vol ongeloof en verontwaardig deelde ik mee dat het zo niet aan mij verteld was tijdens het kopen van de ring. Ik had dan wel een andere ring en bovenal andere winkel uitgekozen. De eerste smet op de verlovingsring hebben we dus te pakken waarvoor dank.
Na een pittig betoog van mijn kant dat ik toch echt niet ging betalen heeft de verkoopster de ring omgeruild en een nieuwe besteld en meermaals haar excuses gemaakt.
Mijn partner heeft de nieuw bestelde ring afgelopen week opgehaald waarbij verteld werd dat als hij toch nog te groot zou zijn omruilen en/of vermaken geen probleem zou zijn en er verder gekeken zou worden naar een passende oplossing waaronder het opnieuw bestellen van de ring maar dan kleiner. Heel fijn!!
Tot onze grote teleurstelling had ik net mijn partner aan de lijn. Ze heeft Siebel gevraagd de ring toch een maat kleiner te bestellen waarop werd aangegeven dat dit niet kon omdat de betreffende ring er niet meer zou zijn.... Echt hoe dan!!! Ook vertelde ze dat de betreffende werknemer erg onbeleefd en chagrijnig was. We kunnen de huidige ring laten verkleinen voor €90! dit is meer dan de helft van de waarde van de ring! De nieuwe ring is 5 dagen oud en nagenoeg ongedragen maar een aantal keer gepast en meer niet.
Ik kan alvast meedelen dat wij samen dit weekend naar de winkel komen en wij gaan pas weg als wij, net als de 1e keer, op een normale en fatsoenlijke manier worden geholpen, waarmee mijn partner de (ongedragen) verlovingsring omruilt voor DEZELFDE ring in een voor haar geschikt formaat zonder extra kosten.
Wij gaan er vanuit er samen uit te komen.
Met vriendelijke groet,
Ruben van Wij
Michel
|Siebel Zoetermeer
Erg slechte service bij reparatie en blijkt ook nog volgens fabrikant garantie te zijn na zelf contact opgenomen te hebben.
Heeft maanden geduurd.
Nooit meer naar Siebel!
Langeveld
|Pulsar horloge gekocht,maar binnen twee maanden lieten er wijzerplaten los.oet nu drie maanden wachten op bericht van Siebel.
Slechte service mijns inziens.
Klant van Siebel Juweliers
|Top ervaring! Vriendelijk alleen jammer dat ik niet alles kon vinden wat ik wou.
Klant van Siebel Juweliers
|Service was geweldig. Heel behulpzaam en vriendelijk. Ik werd goed geholpen en kom zeker terug in dit filiaal