Ruim 5 maanden geleden besteld en geen idee wanneer de shutters geplaatst zullen worden. Medewerkers weten niets. Willen opdracht cancellen en geld terug. Slecht bedrijf!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Dhalia
|
Wat een belachelijk slechte service! Ruim zes maanden geleden de shutters besteld en volledig afbetaald. Worden wij 2,5 uur voor plaatsing afgezegd met de mededeling dat het pas over 2 weken geplaatst kan worden ivm ziekte, kom op!! Wij zijn ruim zes maanden aan het wachten, bedenk dan een noodoplossing om alsnog te komen leveren. Al onze oude raambekleding verwijderd en de ruimte zoals gevraagd werkvrij gemaakt en dan zitten we nu zonder enige raambekleding. Vervolgens telefonisch afgekapt door de leidinggevende en gedreigd van schakel dan maar rechtsbijstand in en geld krijg je ook niet terug, wat een service!!! Ben zeer zeer ontevreden, ongelofelijke spijt dat ik niet ben gegaan voor een andere shutterbedrijf!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Danielle
|
Bij een afspraak maken houdt het al op. Totaal niet flexibel. 9 tot 5 mentaliteit en ook niet op zaterdag mogelijk. Afspraak overdag is vab 08.30 tot 14.00 dus ook nog halve dag thuis blijven tot het telefoontje dat ze onderweg zijn. Wij gaan wel naar de concurrent waar wij de koning zijn en niet de shutters ????
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Fam. van den Heuvel
|
zéér positief.... Daar wij nogal wat oneffenheden hadden tussen de shutters en onze grof gestucte muur is dit uitstekend opgelost door de monteur
10
Informatie op de website
Info over verloop order
After sales
Montage
Snelheid levering
Bestelgemak
Reactiesnelheid
Klantvriendelijkheid
Linssen Beheer Ton linssen
|
1e contact werk Moerstraatsebaan positieve actieve verkoop...... en goed klantcontact 2e contact inmeten Moerstraatsebaan en extra mogelijk grote order inmeten Calandweg goed deskundig klantcontact. 3e contact via offerte en email wisseling. Ontevreden niet slim niet professioneel en niet in verhouding tot 1e contact. afknapper. De zorg en twijfel rond betaling noem ik zachtjes gezegd niet goed.
73 Reviews Plaats review
Peter Veer
|Ruim 5 maanden geleden besteld en geen idee wanneer de shutters geplaatst zullen worden. Medewerkers weten niets. Willen opdracht cancellen en geld terug. Slecht bedrijf!
Dhalia
|Wat een belachelijk slechte service! Ruim zes maanden geleden de shutters besteld en volledig afbetaald. Worden wij 2,5 uur voor plaatsing afgezegd met de mededeling dat het pas over 2 weken geplaatst kan worden ivm ziekte, kom op!! Wij zijn ruim zes maanden aan het wachten, bedenk dan een noodoplossing om alsnog te komen leveren. Al onze oude raambekleding verwijderd en de ruimte zoals gevraagd werkvrij gemaakt en dan zitten we nu zonder enige raambekleding. Vervolgens telefonisch afgekapt door de leidinggevende en gedreigd van schakel dan maar rechtsbijstand in en geld krijg je ook niet terug, wat een service!!! Ben zeer zeer ontevreden, ongelofelijke spijt dat ik niet ben gegaan voor een andere shutterbedrijf!
Danielle
|Bij een afspraak maken houdt het al op. Totaal niet flexibel. 9 tot 5 mentaliteit en ook niet op zaterdag mogelijk. Afspraak overdag is vab 08.30 tot 14.00 dus ook nog halve dag thuis blijven tot het telefoontje dat ze onderweg zijn. Wij gaan wel naar de concurrent waar wij de koning zijn en niet de shutters ????
Fam. van den Heuvel
|zéér positief.... Daar wij nogal wat oneffenheden hadden tussen de shutters en onze grof gestucte muur is dit uitstekend opgelost door de monteur
Linssen Beheer Ton linssen
|1e contact werk Moerstraatsebaan positieve actieve verkoop...... en goed klantcontact 2e contact inmeten Moerstraatsebaan en extra mogelijk grote order inmeten Calandweg goed deskundig klantcontact. 3e contact via offerte en email wisseling. Ontevreden niet slim niet professioneel en niet in verhouding tot 1e contact. afknapper. De zorg en twijfel rond betaling noem ik zachtjes gezegd niet goed.