We hebben op de hele bovenverdieping shutters laten plaatsen, maar zijn nu al 1,5 jaar bezig om alle gebreken van de initiële plaatsing opgelost te krijgen. Ze zijn inmiddels 3 keer langs gekomen om zaken op te lossen en moeten nogmaals komen. Het ziet er mooi uit als het eenmaal hangt, maar de montage is beroerd en shutters zitten op sommige plaatsen los omdat er te ondiepe pluggen gebruikt worden. Daarnaast is de allergoedkoopste houtsoort gebruikt. Er zitten zo beschadigingen op. Als ik dit had geweten dan had ik gekozen voor een andere leverancier.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Peter Veer
|
Ruim 5 maanden geleden besteld en geen idee wanneer de shutters geplaatst zullen worden. Medewerkers weten niets. Willen opdracht cancellen en geld terug. Slecht bedrijf!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Dhalia
|
Wat een belachelijk slechte service! Ruim zes maanden geleden de shutters besteld en volledig afbetaald. Worden wij 2,5 uur voor plaatsing afgezegd met de mededeling dat het pas over 2 weken geplaatst kan worden ivm ziekte, kom op!! Wij zijn ruim zes maanden aan het wachten, bedenk dan een noodoplossing om alsnog te komen leveren. Al onze oude raambekleding verwijderd en de ruimte zoals gevraagd werkvrij gemaakt en dan zitten we nu zonder enige raambekleding. Vervolgens telefonisch afgekapt door de leidinggevende en gedreigd van schakel dan maar rechtsbijstand in en geld krijg je ook niet terug, wat een service!!! Ben zeer zeer ontevreden, ongelofelijke spijt dat ik niet ben gegaan voor een andere shutterbedrijf!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Danielle
|
Bij een afspraak maken houdt het al op. Totaal niet flexibel. 9 tot 5 mentaliteit en ook niet op zaterdag mogelijk. Afspraak overdag is vab 08.30 tot 14.00 dus ook nog halve dag thuis blijven tot het telefoontje dat ze onderweg zijn. Wij gaan wel naar de concurrent waar wij de koning zijn en niet de shutters ????
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Fam. van den Heuvel
|
zéér positief.... Daar wij nogal wat oneffenheden hadden tussen de shutters en onze grof gestucte muur is dit uitstekend opgelost door de monteur
74 Reviews Plaats review
Froma
|We hebben op de hele bovenverdieping shutters laten plaatsen, maar zijn nu al 1,5 jaar bezig om alle gebreken van de initiële plaatsing opgelost te krijgen. Ze zijn inmiddels 3 keer langs gekomen om zaken op te lossen en moeten nogmaals komen. Het ziet er mooi uit als het eenmaal hangt, maar de montage is beroerd en shutters zitten op sommige plaatsen los omdat er te ondiepe pluggen gebruikt worden. Daarnaast is de allergoedkoopste houtsoort gebruikt. Er zitten zo beschadigingen op. Als ik dit had geweten dan had ik gekozen voor een andere leverancier.
Peter Veer
|Ruim 5 maanden geleden besteld en geen idee wanneer de shutters geplaatst zullen worden. Medewerkers weten niets. Willen opdracht cancellen en geld terug. Slecht bedrijf!
Dhalia
|Wat een belachelijk slechte service! Ruim zes maanden geleden de shutters besteld en volledig afbetaald. Worden wij 2,5 uur voor plaatsing afgezegd met de mededeling dat het pas over 2 weken geplaatst kan worden ivm ziekte, kom op!! Wij zijn ruim zes maanden aan het wachten, bedenk dan een noodoplossing om alsnog te komen leveren. Al onze oude raambekleding verwijderd en de ruimte zoals gevraagd werkvrij gemaakt en dan zitten we nu zonder enige raambekleding. Vervolgens telefonisch afgekapt door de leidinggevende en gedreigd van schakel dan maar rechtsbijstand in en geld krijg je ook niet terug, wat een service!!! Ben zeer zeer ontevreden, ongelofelijke spijt dat ik niet ben gegaan voor een andere shutterbedrijf!
Danielle
|Bij een afspraak maken houdt het al op. Totaal niet flexibel. 9 tot 5 mentaliteit en ook niet op zaterdag mogelijk. Afspraak overdag is vab 08.30 tot 14.00 dus ook nog halve dag thuis blijven tot het telefoontje dat ze onderweg zijn. Wij gaan wel naar de concurrent waar wij de koning zijn en niet de shutters ????
Fam. van den Heuvel
|zéér positief.... Daar wij nogal wat oneffenheden hadden tussen de shutters en onze grof gestucte muur is dit uitstekend opgelost door de monteur