Ontzettende vriendelijke en behulpzaam personeel. Er hangt een gezellige sfeer. Je voelt je welkom!
9.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Shoeby
|
wat maakt het verschil? Goed personeel: geen opdringerigheid, komen met leuke suggesties, onthouden mijn smaak, bewust bezig met klant. Leuke aanbiedingen, vip avonden, pre-sales. Goede prijs/ kwaliteit. Top. Wat kan beter? Er zit soms verschil in medewerker betrokkenheid naar mij toe als klant. Dit is uiteraard een persoonlijke ervaring en voor iedereen heeft betrokkenheid een andere betekenis. Ook voor de medewerkers zelf. Opmerkingen vanuit medewerkers zoals: ' het valt me op dat je altijd voor natuurtinten gaat, klopt dat?', 'je probeert meestal gericht setjes te maken zie ik', geven net iets extra's. Vooral als je zoveel shopt bij shoeby als ik;). Het geeft mij het gevoel dat ze bewust met klanten omgaan. Daartegenover zijn er ook medewerkers die wachten tot je bij de toonbank komt en dan een geijkt praatje houden over hoe leuk de sjaal wel niet is. Daar ben ik minder van. Nogmaals het is uiteraard persoonlijk.
7.6
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Shoeby
|
Gezellige en leuke winkel waar ik altijd goed geholpen wordt! Dit jaar veel gekocht maar het valt me op dat de kwaliteit snel achteruit gaat (de jumpsuit van bijv de tv reclame wordt al na 2x wassen vaal).
8.4
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Nel
|
Ik word altijd leuk geholpen. Ontvang regelmatig een nieuwsbrief met aanbiedingen en/of acties
6 Reviews Plaats review
Geke
|Ontzettende vriendelijke en behulpzaam personeel. Er hangt een gezellige sfeer. Je voelt je welkom!
Klant van Shoeby
|wat maakt het verschil? Goed personeel: geen opdringerigheid, komen met leuke suggesties, onthouden mijn smaak, bewust bezig met klant. Leuke aanbiedingen, vip avonden, pre-sales. Goede prijs/ kwaliteit. Top. Wat kan beter? Er zit soms verschil in medewerker betrokkenheid naar mij toe als klant. Dit is uiteraard een persoonlijke ervaring en voor iedereen heeft betrokkenheid een andere betekenis. Ook voor de medewerkers zelf. Opmerkingen vanuit medewerkers zoals: ' het valt me op dat je altijd voor natuurtinten gaat, klopt dat?', 'je probeert meestal gericht setjes te maken zie ik', geven net iets extra's. Vooral als je zoveel shopt bij shoeby als ik;). Het geeft mij het gevoel dat ze bewust met klanten omgaan. Daartegenover zijn er ook medewerkers die wachten tot je bij de toonbank komt en dan een geijkt praatje houden over hoe leuk de sjaal wel niet is. Daar ben ik minder van. Nogmaals het is uiteraard persoonlijk.
Klant van Shoeby
|Gezellige en leuke winkel waar ik altijd goed geholpen wordt! Dit jaar veel gekocht maar het valt me op dat de kwaliteit snel achteruit gaat (de jumpsuit van bijv de tv reclame wordt al na 2x wassen vaal).
Nel
|Ik word altijd leuk geholpen. Ontvang regelmatig een nieuwsbrief met aanbiedingen en/of acties