Eerst wordt de tafel geleverd blijkt het de verkeerde blad te zijn, vervolgens bel ik ze op ik heb het verkeerde blad geleverd gekregen zeggen ze we maken er een spoed van zodat u u blad snel binnen krijgt na een week nog niks gehoord dus weer gebeld is die dus niet op de spoedlijst gezet dus zijn we weer een week verder nu de tafel binnengekregen nemen ze het verkeerde blad niet mee en samen een oplossing bedenken ho maar!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Wil Rietveld
|
Vorig jaar 06-08-2024 salontafel,dressoir, vitrinekast en eetkamer tafel gekocht. Hoekkast besteld.
Hoekkast nooit bezorgd, ze zeggen dat hij onderweg is en het schip is vast gelopen bij het Suezkanaal.
Dressoir gebracht vol met boktorren en maden,zo erg dat de torren door mijn huis liepen. Ze gaven aan het nooit mee gemaakt te hebben. Ze kwamen het behandelen, maar zonder succes. In september hebben ze hem opgehaald en ze zouden snel een nieuwe leveren, die staat ook voor de kerst al vast in het Suezkanaal volgens hen, terwijl dat allang al is opgelost.
Vorige week helaas ook in mijn vitrinekast boktorren en maden.
Deze kast wordt maandag opgehaald,hij gaat kijken of hij de kast bij een collega kan halen zonder beesten. Wij denken dat de beesten in de winkel zitten,hoe kan het anders. De kast die ik bij een ander heb gekocht daar zitten ze niet in. Ik voel me totaal niet serieus genomen en heb al mijn geld terug gevraagd, ik ben bang dat ik die torren hou.
Ik hoop dat we het alsnog naar tevredenheid kunnen oplossen.gr Willie Rietveld.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sheila
|
Via Bol besteld. Door het bedrijf zelf op de hoogte gehouden.
Mooie tafel. Fijne vriendelijke bezorger die m in elkaar heeft gezet.
Zeer tevreden!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Wilma Schonberg
|
Tafel besteld via Bol.Com.Contact wel allemaal via Sfeer Wonen...vriendelijke mensen die ons na een klacht echt super geholpen hebben!!!Wij zijn heel erg blij met onze mooie eettafel!!!
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bernard Erkens
|
Vriendelijk te woord gestaan na een melding en het probleem was snel opgelost.
10 Reviews Plaats review
Lisanne
|Hele slechte service bestel er nooit weer wat
Eerst wordt de tafel geleverd blijkt het de verkeerde blad te zijn, vervolgens bel ik ze op ik heb het verkeerde blad geleverd gekregen zeggen ze we maken er een spoed van zodat u u blad snel binnen krijgt na een week nog niks gehoord dus weer gebeld is die dus niet op de spoedlijst gezet dus zijn we weer een week verder nu de tafel binnengekregen nemen ze het verkeerde blad niet mee en samen een oplossing bedenken ho maar!
Wil Rietveld
|Vorig jaar 06-08-2024 salontafel,dressoir, vitrinekast en eetkamer tafel gekocht. Hoekkast besteld.
Hoekkast nooit bezorgd, ze zeggen dat hij onderweg is en het schip is vast gelopen bij het Suezkanaal.
Dressoir gebracht vol met boktorren en maden,zo erg dat de torren door mijn huis liepen. Ze gaven aan het nooit mee gemaakt te hebben. Ze kwamen het behandelen, maar zonder succes. In september hebben ze hem opgehaald en ze zouden snel een nieuwe leveren, die staat ook voor de kerst al vast in het Suezkanaal volgens hen, terwijl dat allang al is opgelost.
Vorige week helaas ook in mijn vitrinekast boktorren en maden.
Deze kast wordt maandag opgehaald,hij gaat kijken of hij de kast bij een collega kan halen zonder beesten. Wij denken dat de beesten in de winkel zitten,hoe kan het anders. De kast die ik bij een ander heb gekocht daar zitten ze niet in. Ik voel me totaal niet serieus genomen en heb al mijn geld terug gevraagd, ik ben bang dat ik die torren hou.
Ik hoop dat we het alsnog naar tevredenheid kunnen oplossen.gr Willie Rietveld.
Sheila
|Via Bol besteld. Door het bedrijf zelf op de hoogte gehouden.
Mooie tafel. Fijne vriendelijke bezorger die m in elkaar heeft gezet.
Zeer tevreden!
Wilma Schonberg
|Tafel besteld via Bol.Com.Contact wel allemaal via Sfeer Wonen...vriendelijke mensen die ons na een klacht echt super geholpen hebben!!!Wij zijn heel erg blij met onze mooie eettafel!!!
Bernard Erkens
|Vriendelijk te woord gestaan na een melding en het probleem was snel opgelost.