Via Bol besteld. Door het bedrijf zelf op de hoogte gehouden.
Mooie tafel. Fijne vriendelijke bezorger die m in elkaar heeft gezet.
Zeer tevreden!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Wilma Schonberg
|
Tafel besteld via Bol.Com.Contact wel allemaal via Sfeer Wonen...vriendelijke mensen die ons na een klacht echt super geholpen hebben!!!Wij zijn heel erg blij met onze mooie eettafel!!!
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bernard Erkens
|
Vriendelijk te woord gestaan na een melding en het probleem was snel opgelost.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Anja
|
Geven niet thuis als je een klacht heb. Een poot van de metalen spinpoot brak af tijdens het monteren. Heb 3x gemaild over de afgebroken poot. Geen reactie. Aangegeven dat ik niet kan bellen ivm slechthorendheid. Ze hebben gewoon lak aan je. Geld binnen he
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Liz
|
Nou ik heb dus laatst mijn tafel besteld. Die zogenaamd 31 augustus onderweg was en dat ze zogenaamd 2 x aan de deur zijn geweest wat helemaal niet zo is. Ze hebben geen mail gestuurd niks in de brievenbus achtergelaten en ik hoor er niks over. Gister gebeld. Nu zeggen ze maandag te komen en zou ik gister avond een mail hebben gekregen. Nou mooi niks weer dus. Ik heb bol al gemeld en die gingen hun bericht sturen zou ik t horen. Ik ben blij dat ik nog niks heb betaald en nu ineens is het ook niet meer leverbaar... ik hoop dat ik mijn tafel nog krijg !!
8 Reviews Plaats review
Sheila
|Via Bol besteld. Door het bedrijf zelf op de hoogte gehouden.
Mooie tafel. Fijne vriendelijke bezorger die m in elkaar heeft gezet.
Zeer tevreden!
Wilma Schonberg
|Tafel besteld via Bol.Com.Contact wel allemaal via Sfeer Wonen...vriendelijke mensen die ons na een klacht echt super geholpen hebben!!!Wij zijn heel erg blij met onze mooie eettafel!!!
Bernard Erkens
|Vriendelijk te woord gestaan na een melding en het probleem was snel opgelost.
Anja
|Geven niet thuis als je een klacht heb. Een poot van de metalen spinpoot brak af tijdens het monteren. Heb 3x gemaild over de afgebroken poot. Geen reactie. Aangegeven dat ik niet kan bellen ivm slechthorendheid. Ze hebben gewoon lak aan je. Geld binnen he
Liz
|Nou ik heb dus laatst mijn tafel besteld. Die zogenaamd 31 augustus onderweg was en dat ze zogenaamd 2 x aan de deur zijn geweest wat helemaal niet zo is. Ze hebben geen mail gestuurd niks in de brievenbus achtergelaten en ik hoor er niks over. Gister gebeld. Nu zeggen ze maandag te komen en zou ik gister avond een mail hebben gekregen. Nou mooi niks weer dus. Ik heb bol al gemeld en die gingen hun bericht sturen zou ik t horen. Ik ben blij dat ik nog niks heb betaald en nu ineens is het ook niet meer leverbaar... ik hoop dat ik mijn tafel nog krijg !!