Uitstekende service en materialen.
Ik ben met mijn leerlingen op een donderdagavond naar deze winkel geweest voor abc setjes. De service was uitstekend en er werd goede informatie gegeven over masker, vinnen, boots etc.
Buiten dat ook allemaal een mooie korting op de spullen mogen krijgen.
Inmiddels zijn ze alle 7 geslaagd voor hun duikbrevet en nog steeds erg blij met hun spulletjes.
Goed gedaan Mariska! Dankjewel!
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Stefan
|
Geen oog voor de klant bij Scubaworld Arnhem
In juli, vlak voor onze vakantie naar Bonaire heb ik bij Scubaworld voor mijn zoon van 11 een kwalitatief goede (Cressi) duikbril gekocht. Uiteraard met de bijbehorende (Cressi) snorkel – die wordt er door de eigenaar vrijwel vanzelf bijgepakt. Logisch, want een snorkel die goed bij de bril past, die hoort er gewoon bij.
Op de eerste dag van onze vakantie waren we enorm teleurgesteld en gefrustreerd want de duikbril bleek hartstikke lek! Na een filmpje gemaakt te hebben van de lekkende bril, heb ik deze gemaild naar Scubaworld en kregen we antwoord dat dit natúúrlijk echt niet kon en dat we na de vakantie maar langs moesten komen.
Uiteraard wilden we zo snel mogelijk verder van de onderwaterwereld genieten en heb ik ter plaatste een nieuwe bril en bijpassende snorkel gekocht. Ook weer een kwalitatief goede set want dat is toch je belangrijkste uitrusting en gelukkig hebben we verder een heerlijke snorkel en duikvakantie gehad.
Bij terugkomst in de winkel heb ik uitgelegd dat ik eigenlijk geen nieuwe bril wilde omdat we uiteraard op Bonaire een nieuwe bril en snorkel gekocht hadden. Daarop kreeg ik het geld van de duikbril terug. De snorkel kon echter absoluut niet worden teruggenomen! Ondanks mijn uitleg dat je de duikbril en bijbehorende snorkel wil hebben omdat deze bij elkaar horen en passen, werd door de eigenaar volgehouden dat we de bij hèn gekochte snorkel maar bij de nieuwe bril hadden moeten gebruiken. Los van het feit dat die helemaal niet goed bij elkaar pasten heb ik nogmaals uitgelegd dat omdat Scubaworld mij dus een kapotte bril heeft verkocht, ìk nu met een snorkel zit die ik niet kan gebruiken. Daar was verder helemaal niets aan te doen en wij ‘hebben pech’; een bril en snorkel zijn volgens de eigenaar ‘losse artikelen’. Dag klant!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
loonepoon
|
afgesnauwd door de eigenaar Altijd met veel plezier naar deze duikwinkel gegaan totdat we met de hele familie de winkel leeg gingen kopen. We hadden voor duizenden euro's aan materiaal gekocht. Er werd echter binnen 3 duiken een rits kapot getrokken van een duikpak. Wij terug, maar nadat eerst wij werden beschuldigd van onachtzaakheid en wij dit terugkaatsten dat misschien iemand in de winkel met het passen al lomp had gedaan werden we de winkel uitgesnauwd! We zouden hem beschuldigen van liegen? Beetje jammer!
3 Reviews Plaats review
Ton Huijsman
|Uitstekende service en materialen.
Ik ben met mijn leerlingen op een donderdagavond naar deze winkel geweest voor abc setjes. De service was uitstekend en er werd goede informatie gegeven over masker, vinnen, boots etc.
Buiten dat ook allemaal een mooie korting op de spullen mogen krijgen.
Inmiddels zijn ze alle 7 geslaagd voor hun duikbrevet en nog steeds erg blij met hun spulletjes.
Goed gedaan Mariska! Dankjewel!
Stefan
|Geen oog voor de klant bij Scubaworld Arnhem
In juli, vlak voor onze vakantie naar Bonaire heb ik bij Scubaworld voor mijn zoon van 11 een kwalitatief goede (Cressi) duikbril gekocht. Uiteraard met de bijbehorende (Cressi) snorkel – die wordt er door de eigenaar vrijwel vanzelf bijgepakt. Logisch, want een snorkel die goed bij de bril past, die hoort er gewoon bij.
Op de eerste dag van onze vakantie waren we enorm teleurgesteld en gefrustreerd want de duikbril bleek hartstikke lek! Na een filmpje gemaakt te hebben van de lekkende bril, heb ik deze gemaild naar Scubaworld en kregen we antwoord dat dit natúúrlijk echt niet kon en dat we na de vakantie maar langs moesten komen.
Uiteraard wilden we zo snel mogelijk verder van de onderwaterwereld genieten en heb ik ter plaatste een nieuwe bril en bijpassende snorkel gekocht. Ook weer een kwalitatief goede set want dat is toch je belangrijkste uitrusting en gelukkig hebben we verder een heerlijke snorkel en duikvakantie gehad.
Bij terugkomst in de winkel heb ik uitgelegd dat ik eigenlijk geen nieuwe bril wilde omdat we uiteraard op Bonaire een nieuwe bril en snorkel gekocht hadden. Daarop kreeg ik het geld van de duikbril terug. De snorkel kon echter absoluut niet worden teruggenomen! Ondanks mijn uitleg dat je de duikbril en bijbehorende snorkel wil hebben omdat deze bij elkaar horen en passen, werd door de eigenaar volgehouden dat we de bij hèn gekochte snorkel maar bij de nieuwe bril hadden moeten gebruiken. Los van het feit dat die helemaal niet goed bij elkaar pasten heb ik nogmaals uitgelegd dat omdat Scubaworld mij dus een kapotte bril heeft verkocht, ìk nu met een snorkel zit die ik niet kan gebruiken. Daar was verder helemaal niets aan te doen en wij ‘hebben pech’; een bril en snorkel zijn volgens de eigenaar ‘losse artikelen’. Dag klant!!
loonepoon
|afgesnauwd door de eigenaar
Altijd met veel plezier naar deze duikwinkel gegaan totdat we met de hele familie de winkel leeg gingen kopen. We hadden voor duizenden euro's aan materiaal gekocht. Er werd echter binnen 3 duiken een rits kapot getrokken van een duikpak. Wij terug, maar nadat eerst wij werden beschuldigd van onachtzaakheid en wij dit terugkaatsten dat misschien iemand in de winkel met het passen al lomp had gedaan werden we de winkel uitgesnauwd! We zouden hem beschuldigen van liegen? Beetje jammer!