Mijn schoonvader had een gehoorapparaat nodig, dus zijn we samen naar schoonenberg gegaan. Nou dat wilden ze wel verkopen. Hij kreeg een duur digitaal in-ear apparaat aangemeten.
Niets dan problemen gehad, het apparaat is een aantal malen teruggeweest naar de fabriek maar geen resultaat.
De problemen werden steeds groter en op een bepaald moment hoorde mijn schoonvader niks meer. Communicatie was bijna onmogelijk.
Bij één bezoek werden we op een onbehoorlijke wijze weggestuurd. De audicien was aanwezig en had niks te doen, maar wilde ons toch pas helpen na een afspraak, toen bleek dat we geen nieuw apparaat wilden kopen maar klachten hadden.
Na vijf jaar konden we eindelijk een nieuw apparaat kopen (vanwege de vergoedingen). Het audiogram dat in het ziekenhuis is gemaakt is wilde Schoonenberg toen we een ander bedrijf wilden vragen om een offerte eerst niet afgeven en later kreeg ik (naar later bleek) het exemplaar van vijf jaar terug mee.
We hebben toen op eigen kosten nog maar een audiogram laten maken. Bij consultatie van een andere audioloog bleek dat er een totaal verkeerd apparaat was verkocht door Schoonenberg, een gewoon huis tuin en keuken apparaat had wel een goed resultaat gehad.
Inmiddels is mijn schoonvader overleden en ik ben nog steeds heel erg kwaad op Schoonenberg. De laatste vier jaar heb ik nauwelijks met mijn schoonvader kunnen communiceren, door onkunde of onwil van Schoonenberg.
1 Review Plaats review
Mister-E
|Mijn schoonvader had een gehoorapparaat nodig, dus zijn we samen naar schoonenberg gegaan. Nou dat wilden ze wel verkopen. Hij kreeg een duur digitaal in-ear apparaat aangemeten.
Niets dan problemen gehad, het apparaat is een aantal malen teruggeweest naar de fabriek maar geen resultaat.
De problemen werden steeds groter en op een bepaald moment hoorde mijn schoonvader niks meer. Communicatie was bijna onmogelijk.
Bij één bezoek werden we op een onbehoorlijke wijze weggestuurd. De audicien was aanwezig en had niks te doen, maar wilde ons toch pas helpen na een afspraak, toen bleek dat we geen nieuw apparaat wilden kopen maar klachten hadden.
Na vijf jaar konden we eindelijk een nieuw apparaat kopen (vanwege de vergoedingen). Het audiogram dat in het ziekenhuis is gemaakt is wilde Schoonenberg toen we een ander bedrijf wilden vragen om een offerte eerst niet afgeven en later kreeg ik (naar later bleek) het exemplaar van vijf jaar terug mee.
We hebben toen op eigen kosten nog maar een audiogram laten maken. Bij consultatie van een andere audioloog bleek dat er een totaal verkeerd apparaat was verkocht door Schoonenberg, een gewoon huis tuin en keuken apparaat had wel een goed resultaat gehad.
Inmiddels is mijn schoonvader overleden en ik ben nog steeds heel erg kwaad op Schoonenberg. De laatste vier jaar heb ik nauwelijks met mijn schoonvader kunnen communiceren, door onkunde of onwil van Schoonenberg.