In December 2021 hebben wij een aluminium schuifpui besteld in Groningen. Omdat wij volop in de verbouwing zaten en de woonbetonvloer tegen de pui aan gestort wilde hebben was het belangrijk dat de pui als eerst kwam. Levertijd zou 14 tot 16 weken zijn. Hierop hebben wij onze planning aangepast met de aannemers.
Levertijd werd meerdere keren uitgesteld tot uiteindelijk ruim 23 weken.
Schuifpui wordt geleverd in hartje zomer met de nodige krassen, schuif gedeelte slijt aan bij de dorpel, handvat buitenkant laat los, slot gaat moeilijk open/dicht, in het vaste raam gedeelte zitten twee grote optische beeldvervormingen. Contact gelegd met zowel Schipper kozijnen als met de uitvoerder voor dit bedrijf. Communiceren totaal niet samen en alles loopt langs elkaar heen.
Moest een nieuw schuifgedeelte in, duurt weer een aantal maanden en het vaste raam gedeelte zou vervangen worden.
Januari 2023 zouden ze komen, niet geweest. Uiteindelijk uitgesteld in Maart. Komen ze langs met een nieuw schuifgedeelte, schuift nu stroever als voorheen en een profiel aan de binnenkant hangt los. Slot gaat nog steeds moeilijk. Tocht strip is te kort. Vaste raam gedeelte hadden ze verkeerd glas besteld en moet nu nog steeds erin gezet worden. Krassen onderkant dorpel nog niet verholpen.
Weeeer gebeld. Week 20 of 22 2023 komen ze langs, maar vooraf maken we even een afspraak. Niets gehoord natuurlijk.
Ze beloven je van alles maar komen helemaal niks na. DRAMATISCHE SERVICE!!!!
Maar wel bellen dat je nog niet de tweede betaling hebt gedaan omdat het wel geleverd is.....
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Natalija
|
Geen service. Ze komen hun afspraaken niet na. Projectmanagers zij n arrogante mensen en je voelt je als klant in steek gelaten. De klant is daar echt geen koning.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Blake
|
Afspraken keurig nagekomen
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Eijgendaal
|
Dit bedrijf komt haar afspraken op geen enkele wijze na. Zij hebben maanden nodig gehad om twee kozijnen te plaatsen. Nu nog steeds een gebrekenlijst met meer dan 10 puten. Onze gevel hebben zij zwaar beschadigd, de voordeurluifel is naar beneden gestort, de voordeur kraakt. Op telefoontjes en e-mails wordt niet gereageerd.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Floor
|
Dubbel glas: ze zijn drie keer komen meten, waarvan er twee niet geregistreerd waren in het systeem en dus ook niet opgepakt werd. Na drie keer meten in een half jaar en veel erachter aan bellen, kregen we eindelijk een afspraak. De afspraak is twee keer afgezegd omdat het materiaal er nog niet was. Toen de monteur eindelijk kwam, waren de glaslatten verkeerd opgemeten en moest alles weer terug. Na anderhalf jaar sinds de eerste meting wacht ik nog steeds op het dubbel glas, terwijl ik wel al €500 heb betaald.
Kitwerk: met mijn VvE een reparatie order ingeschoten omdat ik waterschade heb. Schippers Kozijnen is tweemaal langsgekomen om de schade te checken. Uiteindelijk doen ze al het kitwerk aan de buitenkant van het gebouw, BEHALVE waar de schade vandaan komt.
Het is echt ongelofelijk hoe moeilijk het is om zaken te doen met dit bedrijf. Wij hebben minstens 30 keer met ze gebeld, omdat ze niet actief achter hun werk aan gaan. Je moet zelf wekelijks bellen en achter de zaken aan zitten als je wilt dat er iets gebeurt.
Ga niet in zee met dit bedrijf. Ik raad het ten zeerste af, behalve als je van hoofdpijndossiers houdt.
22 Reviews Plaats review
Stok
|In December 2021 hebben wij een aluminium schuifpui besteld in Groningen. Omdat wij volop in de verbouwing zaten en de woonbetonvloer tegen de pui aan gestort wilde hebben was het belangrijk dat de pui als eerst kwam. Levertijd zou 14 tot 16 weken zijn. Hierop hebben wij onze planning aangepast met de aannemers.
Levertijd werd meerdere keren uitgesteld tot uiteindelijk ruim 23 weken.
Schuifpui wordt geleverd in hartje zomer met de nodige krassen, schuif gedeelte slijt aan bij de dorpel, handvat buitenkant laat los, slot gaat moeilijk open/dicht, in het vaste raam gedeelte zitten twee grote optische beeldvervormingen. Contact gelegd met zowel Schipper kozijnen als met de uitvoerder voor dit bedrijf. Communiceren totaal niet samen en alles loopt langs elkaar heen.
Moest een nieuw schuifgedeelte in, duurt weer een aantal maanden en het vaste raam gedeelte zou vervangen worden.
Januari 2023 zouden ze komen, niet geweest. Uiteindelijk uitgesteld in Maart. Komen ze langs met een nieuw schuifgedeelte, schuift nu stroever als voorheen en een profiel aan de binnenkant hangt los. Slot gaat nog steeds moeilijk. Tocht strip is te kort. Vaste raam gedeelte hadden ze verkeerd glas besteld en moet nu nog steeds erin gezet worden. Krassen onderkant dorpel nog niet verholpen.
Weeeer gebeld. Week 20 of 22 2023 komen ze langs, maar vooraf maken we even een afspraak. Niets gehoord natuurlijk.
Ze beloven je van alles maar komen helemaal niks na. DRAMATISCHE SERVICE!!!!
Maar wel bellen dat je nog niet de tweede betaling hebt gedaan omdat het wel geleverd is.....
Natalija
|Geen service. Ze komen hun afspraaken niet na. Projectmanagers zij n arrogante mensen en je voelt je als klant in steek gelaten. De klant is daar echt geen koning.
Blake
|Afspraken keurig nagekomen
Eijgendaal
|Dit bedrijf komt haar afspraken op geen enkele wijze na. Zij hebben maanden nodig gehad om twee kozijnen te plaatsen. Nu nog steeds een gebrekenlijst met meer dan 10 puten. Onze gevel hebben zij zwaar beschadigd, de voordeurluifel is naar beneden gestort, de voordeur kraakt. Op telefoontjes en e-mails wordt niet gereageerd.
Floor
|Dubbel glas: ze zijn drie keer komen meten, waarvan er twee niet geregistreerd waren in het systeem en dus ook niet opgepakt werd. Na drie keer meten in een half jaar en veel erachter aan bellen, kregen we eindelijk een afspraak. De afspraak is twee keer afgezegd omdat het materiaal er nog niet was. Toen de monteur eindelijk kwam, waren de glaslatten verkeerd opgemeten en moest alles weer terug. Na anderhalf jaar sinds de eerste meting wacht ik nog steeds op het dubbel glas, terwijl ik wel al €500 heb betaald.
Kitwerk: met mijn VvE een reparatie order ingeschoten omdat ik waterschade heb. Schippers Kozijnen is tweemaal langsgekomen om de schade te checken. Uiteindelijk doen ze al het kitwerk aan de buitenkant van het gebouw, BEHALVE waar de schade vandaan komt.
Het is echt ongelofelijk hoe moeilijk het is om zaken te doen met dit bedrijf. Wij hebben minstens 30 keer met ze gebeld, omdat ze niet actief achter hun werk aan gaan. Je moet zelf wekelijks bellen en achter de zaken aan zitten als je wilt dat er iets gebeurt.
Ga niet in zee met dit bedrijf. Ik raad het ten zeerste af, behalve als je van hoofdpijndossiers houdt.