Echt een waardeloze ruk apotheek. Openingstijden slaan nergens op. De aantallen kloppen nooit. Het personeel is ronduit chagrijnig en bot (dit is begrijpelijk met zo'n slecht functionerende organisatie waar zo ontzettend veel klachten over zijn, ga er maar van uit dat de baliemedewerkers veel stront over zich heen krijgen van ontevreden klanten) ellenlange wachttijden in de apotheek zelf zonder enige privacy. Apotheek is niet per vestiging te bereiken. Alleen via een landelijke centrale. De medewerkers daar zijn niet veel beter, weten nergens vanaf en zijn echt zo dom als 't achterwerk van een varken. En dan de wachttijd aan de telefoon is echt belachelijk, 24 min heb ik aan de tel gehangen voordat ik eindelijk iemand aan de lijn kreeg bij het laatste contact. Ze proberen je af te schepen met goedkopere alternatieve medicijnen die niet werken of vervelende andere bijwerkingen hebben dan de originele, en dit zonder tegenbericht. Kun je weer terug om ze met veel gezeik om te wisselen. Zo kan ik nog even door gaan.
Met klem de slechtste apothekeek ooit!
En aan de verschillende forums en zo te zien is dit grotendeels een landelijk gedeelde mening. De reacties zijn echt zeer slecht overal waar je kijkt (uitzondering daargelaten)
BOOTS APOTHEEK, STEL ORDE OP ZAKEN EN ZORG VOOR EEN PROPERE DIENSTVERLENING EN GOED GEMOTIVEERD PERSONEEL! EN ORGANISEER DE HELE WERKWIJZE NOU EINDELIJK EENS FATSOENLIJK!
JULLIE KUNNEN NOG GEEN 2 VERSCHILLENDE MEDICIJNEN ZO AFGESTEMD KRIJGEN DAT ZE BEIDE VOOR EEN MAAND GELEVERD WORDEN. DAT IS DAN HOGER OPGELEID PERSONEEL.... ECHT KANSLOOS!!!
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
monique
|
erg onvriendelijk, lang wachten geen privacy en recepten kloppen nooit. moet er keer op keer voor terug komen. Geven elkaar als collega's de schuld of ze leggen het bij de leverancier. Herhaalservice een ramp!!!! heb zelfs een keer medicijnen van een andere klant meegekregen met naam en adres erop. Moet niet kunnen. Maar wordt er heel moe van om alles uit te leggen te vragen waarom het niet klopt en het eindeloze gezang van de medewerkers aan te horen. En dat is al jaren zo. Wordt tijd dat men de situatie verbetert. Dit kan zo niet langer. Ben het beu.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Corrie
|
Zeer onvriendelijke medewerkers,op een paar na.
Het automatisch bestellen was een ramp ik kon zelf een apotheek beginnen.
Had zelfs over voorraden van oxacepam.
4.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Liempd
|
Vooral de medewerkers en de klantvriendelijkheid laten wat te wensen over bij deze apotheek. Afgelopen zaterdag voor de zoveelste keer zeer onvriendelijk behandeld en slecht geholpen. Ik kwam mijn medicatie halen en gaf het recept, waarop er met een chagrijnig gezicht en toon gezegd werd dat ik m'n medicijnen voortaan doordeweeks moet halen, want op zaterdag is alleen voor spoedgevallen(???). Ik ben hier nog nooit eerder van op de hoogte gesteld! Belachelijk, ik werk gewoon 5 dagen per week en ik heb altijd m'n medicatie op zaterdag opgehaald? Vervolgens zijn m'n medicijnen opeens 20 euro goedkoper, wat ik vreemd vind. Ik vraag of er iets is veranderd, waarop ik als antwoord krijg 'ja ze zijn goedkoper geworden he!' Daarna vraag ik of het dezelfde zijn, van hetzelfde merk. Ik werd afgewimpeld 'Ja precies hetzelfde!', maar eenmaal thuis kwam ik erachter dat dit een goedkoper merk is, waarvan ik al eerder heb aangegeven dat deze medicijnen andere bijwerkingen hebben. Er zijn ontzettend veel mensen die klagen over jullie apotheek. Alle mond tot mond reclame is ZEEEEER negatief. Ik stap na de zoveelste vervelende ervaring over naar een andere apotheek, maar ik zou voor de klanten die jullie nog hebben eens wat doen aan die chagrijnige medewerkers en uiterst slechte service en informatie.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Vd bersselaar
|
Wat een frut apotheek. Je belt de info lijn en zegt dat het klaar ligt, kom je in de winkel weten ze van niks. Als ik zeg dat ik net een medewerker telefonisch heb gesproken vragen ze of ik wel de apotheek had gebeld en niet een andere winkel.
Tot 2 x toe zouden mijn medicatie in de brievenbus liggen dat er niet lag en mij beschuldigen van liegen en dat ik ze wel heb ontvangen. 2 x 150 stuks. Midden in een volle apotheek als leugenaar uitgemaakt en medicijnenjunk. Voorschut ! Elke keer dezelfde vragen stellen en als je allergisch bent voor een bepaald medicijn en een ander soort moet hebben die ineens niet leverbaar is moet ik maar die andere pakken. Ook al ben je allergisch. Maar als ik ze zelf zou betalen dan kon er wel iets geregeld worden. Echt zo n slechte winkel en personeel zie je maar weinig zo slecht. Tis dat ik geen andere keus heb.
534 Reviews Plaats review
Ramon Lopes
|Echt een waardeloze ruk apotheek. Openingstijden slaan nergens op. De aantallen kloppen nooit. Het personeel is ronduit chagrijnig en bot (dit is begrijpelijk met zo'n slecht functionerende organisatie waar zo ontzettend veel klachten over zijn, ga er maar van uit dat de baliemedewerkers veel stront over zich heen krijgen van ontevreden klanten) ellenlange wachttijden in de apotheek zelf zonder enige privacy. Apotheek is niet per vestiging te bereiken. Alleen via een landelijke centrale. De medewerkers daar zijn niet veel beter, weten nergens vanaf en zijn echt zo dom als 't achterwerk van een varken. En dan de wachttijd aan de telefoon is echt belachelijk, 24 min heb ik aan de tel gehangen voordat ik eindelijk iemand aan de lijn kreeg bij het laatste contact. Ze proberen je af te schepen met goedkopere alternatieve medicijnen die niet werken of vervelende andere bijwerkingen hebben dan de originele, en dit zonder tegenbericht. Kun je weer terug om ze met veel gezeik om te wisselen. Zo kan ik nog even door gaan.
Met klem de slechtste apothekeek ooit!
En aan de verschillende forums en zo te zien is dit grotendeels een landelijk gedeelde mening. De reacties zijn echt zeer slecht overal waar je kijkt (uitzondering daargelaten)
BOOTS APOTHEEK, STEL ORDE OP ZAKEN EN ZORG VOOR EEN PROPERE DIENSTVERLENING EN GOED GEMOTIVEERD PERSONEEL! EN ORGANISEER DE HELE WERKWIJZE NOU EINDELIJK EENS FATSOENLIJK!
JULLIE KUNNEN NOG GEEN 2 VERSCHILLENDE MEDICIJNEN ZO AFGESTEMD KRIJGEN DAT ZE BEIDE VOOR EEN MAAND GELEVERD WORDEN. DAT IS DAN HOGER OPGELEID PERSONEEL.... ECHT KANSLOOS!!!
monique
|erg onvriendelijk, lang wachten geen privacy en recepten kloppen nooit. moet er keer op keer voor terug komen. Geven elkaar als collega's de schuld of ze leggen het bij de leverancier. Herhaalservice een ramp!!!! heb zelfs een keer medicijnen van een andere klant meegekregen met naam en adres erop. Moet niet kunnen. Maar wordt er heel moe van om alles uit te leggen te vragen waarom het niet klopt en het eindeloze gezang van de medewerkers aan te horen. En dat is al jaren zo. Wordt tijd dat men de situatie verbetert. Dit kan zo niet langer. Ben het beu.
Corrie
|Zeer onvriendelijke medewerkers,op een paar na.
Het automatisch bestellen was een ramp ik kon zelf een apotheek beginnen.
Had zelfs over voorraden van oxacepam.
Liempd
|Vooral de medewerkers en de klantvriendelijkheid laten wat te wensen over bij deze apotheek. Afgelopen zaterdag voor de zoveelste keer zeer onvriendelijk behandeld en slecht geholpen. Ik kwam mijn medicatie halen en gaf het recept, waarop er met een chagrijnig gezicht en toon gezegd werd dat ik m'n medicijnen voortaan doordeweeks moet halen, want op zaterdag is alleen voor spoedgevallen(???). Ik ben hier nog nooit eerder van op de hoogte gesteld! Belachelijk, ik werk gewoon 5 dagen per week en ik heb altijd m'n medicatie op zaterdag opgehaald? Vervolgens zijn m'n medicijnen opeens 20 euro goedkoper, wat ik vreemd vind. Ik vraag of er iets is veranderd, waarop ik als antwoord krijg 'ja ze zijn goedkoper geworden he!' Daarna vraag ik of het dezelfde zijn, van hetzelfde merk. Ik werd afgewimpeld 'Ja precies hetzelfde!', maar eenmaal thuis kwam ik erachter dat dit een goedkoper merk is, waarvan ik al eerder heb aangegeven dat deze medicijnen andere bijwerkingen hebben. Er zijn ontzettend veel mensen die klagen over jullie apotheek. Alle mond tot mond reclame is ZEEEEER negatief. Ik stap na de zoveelste vervelende ervaring over naar een andere apotheek, maar ik zou voor de klanten die jullie nog hebben eens wat doen aan die chagrijnige medewerkers en uiterst slechte service en informatie.
Vd bersselaar
|Wat een frut apotheek. Je belt de info lijn en zegt dat het klaar ligt, kom je in de winkel weten ze van niks. Als ik zeg dat ik net een medewerker telefonisch heb gesproken vragen ze of ik wel de apotheek had gebeld en niet een andere winkel.
Tot 2 x toe zouden mijn medicatie in de brievenbus liggen dat er niet lag en mij beschuldigen van liegen en dat ik ze wel heb ontvangen. 2 x 150 stuks. Midden in een volle apotheek als leugenaar uitgemaakt en medicijnenjunk. Voorschut ! Elke keer dezelfde vragen stellen en als je allergisch bent voor een bepaald medicijn en een ander soort moet hebben die ineens niet leverbaar is moet ik maar die andere pakken. Ook al ben je allergisch. Maar als ik ze zelf zou betalen dan kon er wel iets geregeld worden. Echt zo n slechte winkel en personeel zie je maar weinig zo slecht. Tis dat ik geen andere keus heb.