Ik ben zeer tevreden omdat je vriendelijk wordt ontvangen en met zorg de ogen worden opgemeten en een bril wordt uitgezocht en omdat dat voor mij het allerbelangrijkste is zal ik iedereen die ik ken Hans Anders aanbevelen.
9.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Hans Anders
|
Ik vind dat je er altijd correct behandeld wordt.Ze zoeken ook met je mee naar het goede en leukste monteur voor mij
8.2
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Hans Anders
|
Je kan nl altijd terugkomen als de neusvleugels veranderd moeten en dat kosteloos. Een tip: waarom niet alle brillen voorzien van zachte neusvleugels
8.9
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Hans Anders
|
Een van de dingen van deze zaak is dat het personeel erg vriendelijk is en met de klant meedenkt, ook als er een lastig probleem is, zoals geen garantieplan en bril verloren. Ze komen altijd tot een passende betaalbare oplossing. Groet Hendrik-Jan Poort
9.6
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Hans Anders
|
ben een tevreden klant, de 9 die ik overal voor geef is zodat er altijd nog kleine dingen kunnen zijn die nog beter kunnen. al weet ik die nu niet te benoemen. dus ga zo door!!!!!!!
15 Reviews Plaats review
Klant van Hans Anders
|Ik ben zeer tevreden omdat je vriendelijk wordt ontvangen en met zorg de ogen worden opgemeten en een bril wordt uitgezocht en omdat dat voor mij het allerbelangrijkste is zal ik iedereen die ik ken Hans Anders aanbevelen.
Klant van Hans Anders
|Ik vind dat je er altijd correct behandeld wordt.Ze zoeken ook met je mee naar het goede en leukste monteur voor mij
Klant van Hans Anders
|Je kan nl altijd terugkomen als de neusvleugels veranderd moeten en dat kosteloos. Een tip: waarom niet alle brillen voorzien van zachte neusvleugels
Klant van Hans Anders
|Een van de dingen van deze zaak is dat het personeel erg vriendelijk is en met de klant meedenkt, ook als er een lastig probleem is, zoals geen garantieplan en bril verloren. Ze komen altijd tot een passende betaalbare oplossing. Groet Hendrik-Jan Poort
Klant van Hans Anders
|ben een tevreden klant, de 9 die ik overal voor geef is zodat er altijd nog kleine dingen kunnen zijn die nog beter kunnen. al weet ik die nu niet te benoemen. dus ga zo door!!!!!!!