Ronduit beroerde klantvriendelijkheid in geval bij problemen. In ons geval staat onze aankoop , een tafel,dat na een te lange levertijd gewoon voor 70 % goedkoper bij notabene leen bakker staat! Helemaal hetzelfde en geen boutje verschil,maar na onderzoek van hun kant (dat betreft een telefoontje naar de leverancier), zeggen ze dat het niet dezelfde tafel is
2.0
0
Paul B
|
Bezorg kosten van een lamp was 100 euro gaven ze aan. Terwijl dit via het internet 3, 50 is. na aandringen wilden ze wel even bellen onder protest en kon het toch voor 3, 50. De levertijd zou 2 a 3 weken zijn. 1, 5 week later krijgen we een mail dat het 8 weken en dat ze er niks aan kunnen doen. totaal heeft de levering meer dan 5 maanden geduurd
Dus laat deze zaak echt links liggen. Slechter service in de winkel maar ook daarbuiten
Update: Lampen kapje was stuk gegaan door schoonmaakster. De schatkamer wilde dat ik de bovenstaande recensie verwijderde voordat ze een nieuwe wilde bestellen. Dit is chantage. Gelukkig heb ik andere winkel kunnen vinden die ook de lampenkapjes kon leveren. Dit zegt genoeg over de service
1.5
0
elskehartholt
|
Wees gewaarschuwd: laat je niet verleiden in deze winkel iets te kopen, je zult er naast een gepeperde rekening ook behoorlijke spijt van krijgen door gebrek aan klantvriendelijkheid. Ik ben normaliter niet iemand die snel een slechte review geeft, maar als ik op een dusdanige schofterige, klantonvriendelijke manier behandeld wordt, vind ik het mijn plicht om andere potentiële klanten te waarschuwen. Bij deze: “Schatkamer” is wel een toepasselijke naam voor datgene wat ze doen: op zeer klantonvriendelijke wijze de eigen schatkamer vullen (wat overigens door hen zelf letterlijk 'effectief uitonderhandelen' wordt genoemd). Tevreden en loyale klanten hebben is duidelijk niet de doelstelling! We werden vriendelijk te woord gestaan in de winkel, maar dat is ook het enige positieve aan de zaak Wees dus op je hoede voordat je in deze winkel tot een koop overgaat: je kunt de koop daarna niet meer annuleren (daar zorgen ze wel voor). En als je wel van de koop af wilt dan brengen ze allerlei creatieve kosten in rekening, onder andere 50 euro voor een verkoopgesprek, 50 euro voor het bestellen van je meubel en afschrijvingskosten voor een nog nieuw ingepakt product. Snel verdiend voor nog geen 5 minuten (bel) werk. Al met al maken ze de annulering zo duur (in ons geval meer dan 500 euro) dat je genoodzaakt bent om het allemaal toch door te laten gaan. Daarnaast zeer onbeschoft behandeld bij het afleveren (1,5 uur te laat zonder iets van zich te laten horen en geen enkel woord van excuus). Kortom: een zeer klantonvriendelijke zaak en koop er alsjeblieft niets. De spullen die ze hebben kan je ook ergens anders (goedkoper) vinden.
3 Reviews Plaats review
Mirjam berkhout
|Ronduit beroerde klantvriendelijkheid in geval bij problemen. In ons geval staat onze aankoop , een tafel,dat na een te lange levertijd gewoon voor 70 % goedkoper bij notabene leen bakker staat! Helemaal hetzelfde en geen boutje verschil,maar na onderzoek van hun kant (dat betreft een telefoontje naar de leverancier), zeggen ze dat het niet dezelfde tafel is
Paul B
|Bezorg kosten van een lamp was 100 euro gaven ze aan. Terwijl dit via het internet 3, 50 is. na aandringen wilden ze wel even bellen onder protest en kon het toch voor 3, 50. De levertijd zou 2 a 3 weken zijn. 1, 5 week later krijgen we een mail dat het 8 weken en dat ze er niks aan kunnen doen. totaal heeft de levering meer dan 5 maanden geduurd
Dus laat deze zaak echt links liggen. Slechter service in de winkel maar ook daarbuiten
Update: Lampen kapje was stuk gegaan door schoonmaakster. De schatkamer wilde dat ik de bovenstaande recensie verwijderde voordat ze een nieuwe wilde bestellen. Dit is chantage. Gelukkig heb ik andere winkel kunnen vinden die ook de lampenkapjes kon leveren. Dit zegt genoeg over de service
elskehartholt
|Wees gewaarschuwd: laat je niet verleiden in deze winkel iets te kopen, je zult er naast een gepeperde rekening ook behoorlijke spijt van krijgen door gebrek aan klantvriendelijkheid. Ik ben normaliter niet iemand die snel een slechte review geeft, maar als ik op een dusdanige schofterige, klantonvriendelijke manier behandeld wordt, vind ik het mijn plicht om andere potentiële klanten te waarschuwen. Bij deze: “Schatkamer” is wel een toepasselijke naam voor datgene wat ze doen: op zeer klantonvriendelijke wijze de eigen schatkamer vullen (wat overigens door hen zelf letterlijk 'effectief uitonderhandelen' wordt genoemd). Tevreden en loyale klanten hebben is duidelijk niet de doelstelling! We werden vriendelijk te woord gestaan in de winkel, maar dat is ook het enige positieve aan de zaak Wees dus op je hoede voordat je in deze winkel tot een koop overgaat: je kunt de koop daarna niet meer annuleren (daar zorgen ze wel voor). En als je wel van de koop af wilt dan brengen ze allerlei creatieve kosten in rekening, onder andere 50 euro voor een verkoopgesprek, 50 euro voor het bestellen van je meubel en afschrijvingskosten voor een nog nieuw ingepakt product. Snel verdiend voor nog geen 5 minuten (bel) werk. Al met al maken ze de annulering zo duur (in ons geval meer dan 500 euro) dat je genoodzaakt bent om het allemaal toch door te laten gaan. Daarnaast zeer onbeschoft behandeld bij het afleveren (1,5 uur te laat zonder iets van zich te laten horen en geen enkel woord van excuus). Kortom: een zeer klantonvriendelijke zaak en koop er alsjeblieft niets. De spullen die ze hebben kan je ook ergens anders (goedkoper) vinden.