Gedrag medewerkers van filiaal Schagen is bedroevend en ordiair. Bij melden van overlijden rekeninghouder werd verzuimd te condoleren en ontstond een nare, empatieloze discussie, waarbij ik letterlijk werd weggehoond. Trieste afknapper...
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Paula ras
|
Ik heb een revieuw voor de Rabobank, ben over het algemeen zeer tevreden over alle aspecten van deze bank, maar ik heb een zeer groot ongenoegen over de medewerkers van het kantoor in Schagen centrum. Ze acteren altijd met allereerst de richtlijnen en de voorwaarden als eerste. Ze kunnen zich totaal niet inleven in de persoonlijke omstandigheden van de mensen zelf en als je iets aangepast/veranderd wil zien moet je met zelfs een 86-jarige persoon die 158 kilometer verderop woont op de proppen komen. Het is te zot voor woorden.
2 Reviews Plaats review
Dhr. T
|Gedrag medewerkers van filiaal Schagen is bedroevend en ordiair. Bij melden van overlijden rekeninghouder werd verzuimd te condoleren en ontstond een nare, empatieloze discussie, waarbij ik letterlijk werd weggehoond. Trieste afknapper...
Paula ras
|Ik heb een revieuw voor de Rabobank, ben over het algemeen zeer tevreden over alle aspecten van deze bank, maar ik heb een zeer groot ongenoegen over de medewerkers van het kantoor in Schagen centrum. Ze acteren altijd met allereerst de richtlijnen en de voorwaarden als eerste. Ze kunnen zich totaal niet inleven in de persoonlijke omstandigheden van de mensen zelf en als je iets aangepast/veranderd wil zien moet je met zelfs een 86-jarige persoon die 158 kilometer verderop woont op de proppen komen. Het is te zot voor woorden.