Vandaag wederom een Destool machine (decoupeerzaag) aangeschaft bij Schaap Tools.
Alle via de mail gevraagde artikelen stonden klaar in de winkel toen ik aankwam.
Keurig uitleg gekregen over de machine en volgens mij gewoon een goede prijs betaald.
Ik ben zeer tevreden!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ramon
|
Hun motto " Ons belangrijkste doel is ervoor te zorgen dat een klant die Schaap Tools & Parts bezocht heeft, dit ook blijft doen."
Maar wat een nare onvriendelijke man, totaal niet klant gericht, garantie tot aan de deur.
Is ook niet van plan om überhaupt mee te denken om een probleem op te lossen.
Wil ook niets horen over retour en garantie, omruilen niets nada. alleen maar een spreekwoordelijke deur in het gezicht. Ik pak mijn verlies, ik ga er nooit meer heen.
Hun motto leven ze in ieder geval niet na.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bruno
|
willen een ongeopende bestelling niet terug nemen of een waardebon geven en ik moest een week wachten op antwoord. niets geen goeie service
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
J. Aardenburg
|
Na eerst telefonisch geïnformeerd te hebben naar de mogelijkheid tot reparatie van mijn boormachines, ben ik vanuit Amsterdam naar Haarlem gereden om 2 identieke Bosch boormachines met vermoedelijk hetzelfde defect af te geven. Zonder mijn boormachines bekeken te hebben en tegelijkertijd geheel negeren van mijn uitgebreide toelichting , had deze winkelier het al over ''er zal wel mee gerommeld zijn'' en ''er zal wel WD40 of zoiets in gespoten zijn'' (!?). Dit terwijl ik heel duidelijk uitgelegd had wat de klachten van de machines zijn en wat ik er zelf aan gedaan heb. Ook gaf ik aan altijd erg content met mijn boormachines geweest te zijn. Het waren tenslotte ook niet de goedkoopste. Als reactie kreeg ik hier op een onverschillige ''ach, het zijn nog maar consumenten boormachines'' alsof het rommel is en beëindigde hij het gesprek met een opmerking als ''ik zal er even naar kijken, maar als het ellende is dan schroef ik ze snel weer dicht''. Nul enthousiasme, maar misschien had hij gewoon zijn dag niet.... Bij navraag vertelde hij mij dat zijn diagnose/reparatie 1 week zou gaan duren. Na 2 weken niets vernomen te hebben, heb ik zelf gebeld en werd mij door dezelfde persoon verteld dat er wel naar mijn boormachines gekeken was, maar dat hij nog niet wist wat er defect was. Na 3 weken weer gebeld en als eerste verweer kreeg ik te horen dat de benodigde onderdelen niet leverbaar waren. Plus direct daarna weer de geheel onjuiste opmerking dat er ''gerommeld'' zou zijn met de boormachines. Ik gaf aan dat dit absoluut niet het geval is. Als verweer gaf hij aan 'schroevendraaier sporen' in een boormachine gezien te hebben. Wat een onzin! Toen ik vroeg of hij dan inmiddels wel weet wat de defecten zijn bij beide boormachines, gaf hij aan dit niet te weten. Welke onderdelen dacht hij dan te willen bestellen, zonder te weten wat er defect is??? Kortom: hij heeft al die weken helemaal niets gedaan en mij uitsluitend aan het lijntje gehouden met smoesjes en kulverhalen. Ik vond dat dit inmiddels lang genoeg zo heeft geduurd en daarom gaf ik aan mijn boormachines maar op te halen. ''Graag'' was het antwoord van deze winkelier. Niet één keer heeft hij zich verontschuldigd voor deze gang van zaken. Eenmaal in de winkel vroeg ik wat de reden was van zijn uiterst klantonvriendelijk gedrag. Hierop gaf hij geen antwoord en wederom weigerde hij zich te verontschuldigen voor het niet repareren van mijn boormachines, het veel te lang laten wachten en dat hij mij 2x voor niets vanuit Amsterdam naar Haarlem liet rijden. Deze winkelier wenste 'niet in discussie' te willen gaan..... Zo'n bezopen situatie heb ik niet eerder meegemaakt. Mijden deze *** ondernemer. Schandalig!
4 Reviews Plaats review
Richard
|Vandaag wederom een Destool machine (decoupeerzaag) aangeschaft bij Schaap Tools.
Alle via de mail gevraagde artikelen stonden klaar in de winkel toen ik aankwam.
Keurig uitleg gekregen over de machine en volgens mij gewoon een goede prijs betaald.
Ik ben zeer tevreden!
Ramon
|Hun motto " Ons belangrijkste doel is ervoor te zorgen dat een klant die Schaap Tools & Parts bezocht heeft, dit ook blijft doen."
Maar wat een nare onvriendelijke man, totaal niet klant gericht, garantie tot aan de deur.
Is ook niet van plan om überhaupt mee te denken om een probleem op te lossen.
Wil ook niets horen over retour en garantie, omruilen niets nada. alleen maar een spreekwoordelijke deur in het gezicht. Ik pak mijn verlies, ik ga er nooit meer heen.
Hun motto leven ze in ieder geval niet na.
Bruno
|willen een ongeopende bestelling niet terug nemen of een waardebon geven en ik moest een week wachten op antwoord. niets geen goeie service
J. Aardenburg
|Na eerst telefonisch geïnformeerd te hebben naar de mogelijkheid tot reparatie van mijn boormachines, ben ik vanuit Amsterdam naar Haarlem gereden om 2 identieke Bosch boormachines met vermoedelijk hetzelfde defect af te geven. Zonder mijn boormachines bekeken te hebben en tegelijkertijd geheel negeren van mijn uitgebreide toelichting , had deze winkelier het al over ''er zal wel mee gerommeld zijn'' en ''er zal wel WD40 of zoiets in gespoten zijn'' (!?). Dit terwijl ik heel duidelijk uitgelegd had wat de klachten van de machines zijn en wat ik er zelf aan gedaan heb. Ook gaf ik aan altijd erg content met mijn boormachines geweest te zijn. Het waren tenslotte ook niet de goedkoopste. Als reactie kreeg ik hier op een onverschillige ''ach, het zijn nog maar consumenten boormachines'' alsof het rommel is en beëindigde hij het gesprek met een opmerking als ''ik zal er even naar kijken, maar als het ellende is dan schroef ik ze snel weer dicht''. Nul enthousiasme, maar misschien had hij gewoon zijn dag niet.... Bij navraag vertelde hij mij dat zijn diagnose/reparatie 1 week zou gaan duren. Na 2 weken niets vernomen te hebben, heb ik zelf gebeld en werd mij door dezelfde persoon verteld dat er wel naar mijn boormachines gekeken was, maar dat hij nog niet wist wat er defect was. Na 3 weken weer gebeld en als eerste verweer kreeg ik te horen dat de benodigde onderdelen niet leverbaar waren. Plus direct daarna weer de geheel onjuiste opmerking dat er ''gerommeld'' zou zijn met de boormachines. Ik gaf aan dat dit absoluut niet het geval is. Als verweer gaf hij aan 'schroevendraaier sporen' in een boormachine gezien te hebben. Wat een onzin! Toen ik vroeg of hij dan inmiddels wel weet wat de defecten zijn bij beide boormachines, gaf hij aan dit niet te weten. Welke onderdelen dacht hij dan te willen bestellen, zonder te weten wat er defect is??? Kortom: hij heeft al die weken helemaal niets gedaan en mij uitsluitend aan het lijntje gehouden met smoesjes en kulverhalen. Ik vond dat dit inmiddels lang genoeg zo heeft geduurd en daarom gaf ik aan mijn boormachines maar op te halen. ''Graag'' was het antwoord van deze winkelier. Niet één keer heeft hij zich verontschuldigd voor deze gang van zaken. Eenmaal in de winkel vroeg ik wat de reden was van zijn uiterst klantonvriendelijk gedrag. Hierop gaf hij geen antwoord en wederom weigerde hij zich te verontschuldigen voor het niet repareren van mijn boormachines, het veel te lang laten wachten en dat hij mij 2x voor niets vanuit Amsterdam naar Haarlem liet rijden. Deze winkelier wenste 'niet in discussie' te willen gaan..... Zo'n bezopen situatie heb ik niet eerder meegemaakt. Mijden deze *** ondernemer. Schandalig!