Vragen 700 euro voor een concept levenstestament dat ze ongevraagd opdringen tijdens een gesprek over gewoon testament (hier vragen ze ook 700 euro voor en dit heb ik gewoon betaald). Ze bieden aan om een concept te sturen, "om er eens over na te denken".
Kort daarna ben ik ernstig ziek geworden. Ze bleven opdringen of ik het levenstestament al ging afsluiten. Ik heb gevraagd om mij voortaan met rust te laten.
Korte tijd later kwam de rekening van 700 euro voor een algemeen concept, niet aangepast aan onze persoonlijke situatie. Ze dreigden dat ze "coulant" waren om het bedrag tot 450 euro te verlagen. Voor iets wat ik niet nodig heb en niet akkoord gegaan.
Ik heb betaald om niet in problemen te komen.
Hoop nooit mee deze te maken krijgen bij overlijden. Voor ziekte geen respect, ik denk in rouw nog slechter.
Giftige mensen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
A. Smit
|
Verbijsterd en geschokt over de buitengewoon negatieve ervaring dit notaris kantoor betreffende. Daar mijn vader vrij plotseling niet lang meer te leven heeft, moeten er veel zaken geregeld zijn c.q. geregeld worden. De notaris waar mijn ouders hun notariële zaken jaren geleden hebben geregeld is Sauer & Oonk notarissen te Vlissingen.
Zowel mijn zuster als ik kregen nul op het rekest bij het verzoek tot afspraak om e.e.a. door te kunnen nemen aan huis bij mijn ouders, daar mijn vader niet mobiel genoeg is. Hier is negatief op gereageerd door de medewerkster, want ze hebben het momenteel te druk. Daarna heeft mijn zuster getracht een afspraak te maken op kantoor bij Sauer & Oonk zelf. Deze afspraak is een paar uur later eenzijdig via de Voice mail gecanceld. Op vragen over de koopakte van het huis van mijn ouders, n.l. of het huis op beider naam staat (want dit wist mijn vader niet zeker meer) kreeg ik als antwoord dat we het kadaster maar moesten bellen, omdat deze gegevens niet meer in hun digitale archief staan.
Bij andere vragen is er (écht waar) geantwoord om het Internet te raadplagen, want daar vindt men gemiddeld de antwoorden wel. Onze kin viel op onze schoenen. In deze moeilijke periode in ons leven hoop je op begrip en hulp; Niets van dat alles bij deze notaris. Wij hebben dit buitengewoon schokkend gevonden en zijn na het weekend meteen naar een andere notaris gestapt die wel meteen tijd kon vrijmaken. Zaken zijn nu wel goed, netjes en menselijk geregeld.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
E. Janssen
|
Ik ben goed en vriendelijk geholpen.
Ik zou dit kantoor aanbevelen
3 Reviews Plaats review
Lene
|Vragen 700 euro voor een concept levenstestament dat ze ongevraagd opdringen tijdens een gesprek over gewoon testament (hier vragen ze ook 700 euro voor en dit heb ik gewoon betaald). Ze bieden aan om een concept te sturen, "om er eens over na te denken".
Kort daarna ben ik ernstig ziek geworden. Ze bleven opdringen of ik het levenstestament al ging afsluiten. Ik heb gevraagd om mij voortaan met rust te laten.
Korte tijd later kwam de rekening van 700 euro voor een algemeen concept, niet aangepast aan onze persoonlijke situatie. Ze dreigden dat ze "coulant" waren om het bedrag tot 450 euro te verlagen. Voor iets wat ik niet nodig heb en niet akkoord gegaan.
Ik heb betaald om niet in problemen te komen.
Hoop nooit mee deze te maken krijgen bij overlijden. Voor ziekte geen respect, ik denk in rouw nog slechter.
Giftige mensen.
A. Smit
|Verbijsterd en geschokt over de buitengewoon negatieve ervaring dit notaris kantoor betreffende. Daar mijn vader vrij plotseling niet lang meer te leven heeft, moeten er veel zaken geregeld zijn c.q. geregeld worden. De notaris waar mijn ouders hun notariële zaken jaren geleden hebben geregeld is Sauer & Oonk notarissen te Vlissingen.
Zowel mijn zuster als ik kregen nul op het rekest bij het verzoek tot afspraak om e.e.a. door te kunnen nemen aan huis bij mijn ouders, daar mijn vader niet mobiel genoeg is. Hier is negatief op gereageerd door de medewerkster, want ze hebben het momenteel te druk. Daarna heeft mijn zuster getracht een afspraak te maken op kantoor bij Sauer & Oonk zelf. Deze afspraak is een paar uur later eenzijdig via de Voice mail gecanceld. Op vragen over de koopakte van het huis van mijn ouders, n.l. of het huis op beider naam staat (want dit wist mijn vader niet zeker meer) kreeg ik als antwoord dat we het kadaster maar moesten bellen, omdat deze gegevens niet meer in hun digitale archief staan.
Bij andere vragen is er (écht waar) geantwoord om het Internet te raadplagen, want daar vindt men gemiddeld de antwoorden wel. Onze kin viel op onze schoenen. In deze moeilijke periode in ons leven hoop je op begrip en hulp; Niets van dat alles bij deze notaris. Wij hebben dit buitengewoon schokkend gevonden en zijn na het weekend meteen naar een andere notaris gestapt die wel meteen tijd kon vrijmaken. Zaken zijn nu wel goed, netjes en menselijk geregeld.
E. Janssen
|Ik ben goed en vriendelijk geholpen.
Ik zou dit kantoor aanbevelen