Heel professioneel. Er wordt met je meegedacht en de service is eerlijk en betrouwbaar! Tevreden klant sinds 2019
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Anoniem
|
Ik heb hier een zeer slechte ervaring gehad. Ik ben hier geweest, omdat mijn telefoon niet meer kon opladen. Het duurde lang voordat mijn telefoon gerepareerd werd. Volgens Ruben was de accu kapot en had hij het probleem verholpen. Toen ik echter thuiskwam laadde de telefoon niet op en was het probleem van het niet opladen dus niet verholpen. Er werd aangegeven dat het dan aan de oplader lag. Ik heb teruggekoppeld dat het gesprek en het proces erg onprettig was. Uiteindelijk werd de reparatie ongedaan gemaakt. Dit werd erg snel gedaan. Ik maakte mij ongerust toen ik zag hoe Ruben een paar keer met een kleine schroevendraaier binnen in mijn iPhone sloeg. Nadat ik de telefoon meekreeg heb ik een nieuwe oplader aangeschaft en gelijk nadat ik de telefoon probeerde op te laden, bleef de telefoon constant opnieuw opstarten en kwam het Apple logo in beeld en bleef hangen in het Apple logo. Ik heb er de volgende dag een monteur naar laten kijken en hij gaf aan dat de iPhone beschadigd was en dat hij de accu vervangen heeft, maar dat het logo inderdaad blijft hangen. Dat een medewerker van de winkel aan wie ik in goed vertrouwen mijn telefoon heb afgegeven, zoiets bewust doet en schade aan een telefoon op de koop toe neemt door snel en hardhandig de accu te vervangen is zeer, zeer kwalijk! De iPhone bleef niet hangen op het Apple logo op het moment dat ik de iPhone naar de winkel bracht, ook niet toen ik de IPhone met de nieuwe accu mee terug kon nemen. Ik heb dit gemeld bij de Politie en bij de eigenaar van deze winkel de heer Sarkis. Het kwam erop neer dat de eigenaar in twijfel trok wat ik zei en zijn medewerker de hand boven het hoofd hield. Ruben heeft dit in eerste instantie ook niet ontkent toen ik hem er telefonisch mee confronteerde. De eigenaar bleef volhouden dat het alleen lag aan een defecte accu, terwijl meerdere specialisten, waaronder iPhone specialist Fixje, hebben aangegeven dat het aannemelijk is dat de schade is veroorzaakt zoals ik aangaf en dat niet op te lossen is met een nieuwe accu, maar dat het moederbord beschadigd was. Ik heb vervolgens 6 WEKEN lang moeten aandringen op de reparatie van mijn telefoon. Ik was telefonisch onbereikbaar en kon geen gebruik maken van mijn telefoon. Hier werd geen enkele empathie voor getoond, noch werd een passende oplossing geboden. Dit toont aan dat zij geen enkele verantwoordelijkheidsbesef hebben jegens hun klanten. De eigenaar had op een gegeven moment beloofd om de reparatie binnen 2,5 week uit te voeren, maar hield zich er niet aan. Hij heeft zelfs tegen mij gezegd dat ik zijn advocaat kon benaderen om een kort geding bij de rechtbank te starten als het niet snel genoeg ging. Een klacht indienen bij de Geschillencommissie Consumentenzaken was niet mogelijk aangezien de ondernemer volgens de branchevereniging Techniek Nederland niet lid is, ondanks dat zij destijds op hun website verwezen naar deze branchevereniging. Na 6 weken kon ik -nadat ik meerdere e-mails had gestuurd en enige druk had uitgeoefend- eindelijk langskomen om de iPhone te laten repareren. Wat bleek is dat het moederbord van de iPhone was beschadigd zoals de specialisten die ik heb geraadpleegd ook hebben aangegeven. Tot mijn grote teleurstelling bleek dat ik mijn persoonlijke bestanden kwijt was. Hij hield mij een ongeloofwaardig verhaal voor waarom mijn telefoon beschadigd zou zijn om zichzelf in te dekken. Ze zijn totaal niet in staat tot zelfreflectie en tot het nemen van enige verantwoordelijkheid. Volgens Fixje hangt het af van de manier die wordt gebruikt om de bootloop op te lossen of je de data wel of niet kwijtraakt, dus weet ik niet wat ik ervan moet denken dat de eigenaar van de winkel als zelfverklaard iPhone kenner na de reparatie heeft aangegeven dat mijn persoonlijke bestanden op mijn telefoon zijn kwijtgeraakt. Hoe dan ook ben ik mijn vertrouwen volledig verloren in deze winkel. Tijdens het wachten gaf de eigenaar steeds aan dat de camera’s draaien en suggereerde dat ik de onbetrouwbare factor was. Ik heb moeten constateren dat de accu aantoonbaar niet defect was, mijn iPhone aantoonbaar beschadigd was door toedoen van de medewerker, de toezegging om mijn iPhone te repareren binnen de aangegeven tijd aantoonbaar niet werd nagekomen, op de website aantoonbaar onjuist werd vermeld dat zij lid zijn van een branchevereniging, de schade aan de iPhone aantoonbaar door een defect aan het moederbord was en het niet aan de accu lag: Dit maakt deze ondernemer een onbetrouwbare partij!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Teleurgestelde trouwe klant
|
Ik kom hier al jaren nooit geen problemen gehad. Maar heb aan mijn laatste bezoek wel een rot gevoel overgehouden.
Toestel was kapot(duhh) werd gemaakt maar 1,5 dag later ging die weer kapot, zelfde probleem. Dat dit gebeurd maakt me nog niks uit, het is vervelend maar kan gebeuren toch? Maar wat er daarna gebeurd, belachelijk. Breng hem weer terug word beloofd dat die binnen 2 dagen klaar is, geef hierbij duidelijk aan dat ik NIET telefonisch te bereiken ben(aangezien mijn toestel kapot is)maar via de mail kunnen ze contact met me opnemen. Is geen probleem word er gezegd.
Na 2 dagen nog geen bericht, ik denk ik bel ze even, ik leen even een toestel en bel erheen. Kreeg te horen dat ze het heel druk hadden en dat ze er nou mee bezig waren. Beloven me te mailen als het toestel klaar is.
Dan zijn we weer 2 dagen verder, nog steeds geen mail. Ik besluit om er dan maar zelf heen te gaan.
Daar aangekomen blijkt toestel al klaar te zijn, krijg ik te horen:" ja we hebben u heel vaak proberen te bellen." Terwijl ik duidelijk heb aangegeven dat ze moesten mailen (zucht). Hoe ironisch dat de communicatie binnen een telecommunicatie reparatie centrum te wensen over laat. Maar goed dat terzijde.
Vervolgens krijg ik te horen dat het nieuwe onderdeel weer kapot is gegaan maar dit keer aan waterschade. Hierdoor moet ik weer betalen, maar wel heel coulant voor de inkoopprijs... Naja coulant het is gewoon belachelijk ik weet namelijk 100% zeker dat in die 1,5 dag dat ik het toestel weer in bezit had geen enkel spatje water of wat voor vloeistof ook maar in de buurt is geweest van mijn mobiel.
Kan er niks aan doen maar voel toch nattigheid. Het is namelijk zo dat ik ze 2 dagen daarvoor nog aan de telefoon had, toen konden ze geen waterschade vinden. Terwijl ze ermee bezig waren en de telefoon open hadden op dat moment (hun woorden). En dan in 1 keer blijkt dat hun onderdeel wat ze hadden vervangen kapot is gegaan aan waterschade, hierdoor moet ik weer betalen, als dit niet het geval was zouden ze het kostenloos moeten vervangen.
Het bewijsmateriaal wat ze aanleveren voor de waterschade is zeer twijfelachtig. Ik krijg een filmpje te zien van een toestel waar een druppel water in zit, ja niet lullig bedoeld maar zo'n filmpje kan ik ook maken. Dan hadden ze hem direct moeten openmaken waar ik bij was.
Heb ook direct contact opgenomen met mijn juridisch team, hierbij werd aangegeven dat het voor beide partijen een moeilijke zaak zou worden omdat het moeilijk is te bewijzen door wie de waterschade is ontstaan. Het zou een maandenlang touw getrek worden en in die periode zou ik mijn toestel ook moeten missen. Ik kan echt mijn toestel niet zo lang missen aangezien ik voor mijn werk echt afhankelijk ben geworden van mijn mobiel. Misschien een goede eye opener om andere alternatieven te zoeken voor de mobiel. Maar goed dat is iets heel anders.
Heb uiteindelijk gewoon betaald en verder geen probleem gemaakt omdat ik zo'n lange procedure echt niet kan gebruiken.
Vind het gewoon jammer dat dit gebeurd is, ik vertrouwde sarkis echt, zoals ik al aangaf kwam hier al echt jaren met goed vertrouwen. Maar deze hele situatie heeft me echt een naar gevoel gegeven en ervoor gezorgd dat ik hier ook niet meer heen wil.
Ik weet echt 1000% zeker dat mijn mobiel niet in aanraking is geweest met water. Ik ben ervoor verzekerd alles. Als me dat was overkomen zou ik direct naar mijn verzekering zijn gegaan, punt. Geen gezeik niks, daar betaal ik ook die verzekering voor. Jammer dat het bedrijf sarkis zelf niet hun eigen verantwoordelijkheid willen pakken en hun trouwe klanten laat opdraaien hiervoor.
Begrijp me goed het gaat echt niet om een groot bedrag maar het gaat me echt puur om het principe. Dat je zover wil gaan als bedrijf alleen maar om niet voor die paar 10tjes op te draaien. Belachelijk!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Jos Groot
|
Ik heb vele maken onderdelen bij dit bedrijf besteld. Ging altijd goed, maar de laatste bestelling duurde lang voordat deze binnen was. Communicatie was er niet. Werd niet gereageerd op mijn mail. Wel de accu gekregen. De accu in een iphone 6s geplaatst, maar deze werd tot maximaal 34 % opgeladen. Ook viel de telefoon steeds uit. Uiteindelijk dacht ik dat er dus iets anders aan de telefoon moest mankeren. Ter reparatie aangeboden aan I repair4you. Oorzaak defecte accu.
Dus een nieuwe accu van Sarkis sat was slechter als de defecte originele accu.
20 Reviews Plaats review
Maarten
|Heel professioneel. Er wordt met je meegedacht en de service is eerlijk en betrouwbaar! Tevreden klant sinds 2019
Anoniem
|Ik heb hier een zeer slechte ervaring gehad. Ik ben hier geweest, omdat mijn telefoon niet meer kon opladen. Het duurde lang voordat mijn telefoon gerepareerd werd. Volgens Ruben was de accu kapot en had hij het probleem verholpen. Toen ik echter thuiskwam laadde de telefoon niet op en was het probleem van het niet opladen dus niet verholpen. Er werd aangegeven dat het dan aan de oplader lag. Ik heb teruggekoppeld dat het gesprek en het proces erg onprettig was. Uiteindelijk werd de reparatie ongedaan gemaakt. Dit werd erg snel gedaan. Ik maakte mij ongerust toen ik zag hoe Ruben een paar keer met een kleine schroevendraaier binnen in mijn iPhone sloeg. Nadat ik de telefoon meekreeg heb ik een nieuwe oplader aangeschaft en gelijk nadat ik de telefoon probeerde op te laden, bleef de telefoon constant opnieuw opstarten en kwam het Apple logo in beeld en bleef hangen in het Apple logo. Ik heb er de volgende dag een monteur naar laten kijken en hij gaf aan dat de iPhone beschadigd was en dat hij de accu vervangen heeft, maar dat het logo inderdaad blijft hangen. Dat een medewerker van de winkel aan wie ik in goed vertrouwen mijn telefoon heb afgegeven, zoiets bewust doet en schade aan een telefoon op de koop toe neemt door snel en hardhandig de accu te vervangen is zeer, zeer kwalijk! De iPhone bleef niet hangen op het Apple logo op het moment dat ik de iPhone naar de winkel bracht, ook niet toen ik de IPhone met de nieuwe accu mee terug kon nemen. Ik heb dit gemeld bij de Politie en bij de eigenaar van deze winkel de heer Sarkis. Het kwam erop neer dat de eigenaar in twijfel trok wat ik zei en zijn medewerker de hand boven het hoofd hield. Ruben heeft dit in eerste instantie ook niet ontkent toen ik hem er telefonisch mee confronteerde. De eigenaar bleef volhouden dat het alleen lag aan een defecte accu, terwijl meerdere specialisten, waaronder iPhone specialist Fixje, hebben aangegeven dat het aannemelijk is dat de schade is veroorzaakt zoals ik aangaf en dat niet op te lossen is met een nieuwe accu, maar dat het moederbord beschadigd was. Ik heb vervolgens 6 WEKEN lang moeten aandringen op de reparatie van mijn telefoon. Ik was telefonisch onbereikbaar en kon geen gebruik maken van mijn telefoon. Hier werd geen enkele empathie voor getoond, noch werd een passende oplossing geboden. Dit toont aan dat zij geen enkele verantwoordelijkheidsbesef hebben jegens hun klanten. De eigenaar had op een gegeven moment beloofd om de reparatie binnen 2,5 week uit te voeren, maar hield zich er niet aan. Hij heeft zelfs tegen mij gezegd dat ik zijn advocaat kon benaderen om een kort geding bij de rechtbank te starten als het niet snel genoeg ging. Een klacht indienen bij de Geschillencommissie Consumentenzaken was niet mogelijk aangezien de ondernemer volgens de branchevereniging Techniek Nederland niet lid is, ondanks dat zij destijds op hun website verwezen naar deze branchevereniging. Na 6 weken kon ik -nadat ik meerdere e-mails had gestuurd en enige druk had uitgeoefend- eindelijk langskomen om de iPhone te laten repareren. Wat bleek is dat het moederbord van de iPhone was beschadigd zoals de specialisten die ik heb geraadpleegd ook hebben aangegeven. Tot mijn grote teleurstelling bleek dat ik mijn persoonlijke bestanden kwijt was. Hij hield mij een ongeloofwaardig verhaal voor waarom mijn telefoon beschadigd zou zijn om zichzelf in te dekken. Ze zijn totaal niet in staat tot zelfreflectie en tot het nemen van enige verantwoordelijkheid. Volgens Fixje hangt het af van de manier die wordt gebruikt om de bootloop op te lossen of je de data wel of niet kwijtraakt, dus weet ik niet wat ik ervan moet denken dat de eigenaar van de winkel als zelfverklaard iPhone kenner na de reparatie heeft aangegeven dat mijn persoonlijke bestanden op mijn telefoon zijn kwijtgeraakt. Hoe dan ook ben ik mijn vertrouwen volledig verloren in deze winkel. Tijdens het wachten gaf de eigenaar steeds aan dat de camera’s draaien en suggereerde dat ik de onbetrouwbare factor was. Ik heb moeten constateren dat de accu aantoonbaar niet defect was, mijn iPhone aantoonbaar beschadigd was door toedoen van de medewerker, de toezegging om mijn iPhone te repareren binnen de aangegeven tijd aantoonbaar niet werd nagekomen, op de website aantoonbaar onjuist werd vermeld dat zij lid zijn van een branchevereniging, de schade aan de iPhone aantoonbaar door een defect aan het moederbord was en het niet aan de accu lag: Dit maakt deze ondernemer een onbetrouwbare partij!
Teleurgestelde trouwe klant
|Ik kom hier al jaren nooit geen problemen gehad. Maar heb aan mijn laatste bezoek wel een rot gevoel overgehouden.
Toestel was kapot(duhh) werd gemaakt maar 1,5 dag later ging die weer kapot, zelfde probleem. Dat dit gebeurd maakt me nog niks uit, het is vervelend maar kan gebeuren toch? Maar wat er daarna gebeurd, belachelijk. Breng hem weer terug word beloofd dat die binnen 2 dagen klaar is, geef hierbij duidelijk aan dat ik NIET telefonisch te bereiken ben(aangezien mijn toestel kapot is)maar via de mail kunnen ze contact met me opnemen. Is geen probleem word er gezegd.
Na 2 dagen nog geen bericht, ik denk ik bel ze even, ik leen even een toestel en bel erheen. Kreeg te horen dat ze het heel druk hadden en dat ze er nou mee bezig waren. Beloven me te mailen als het toestel klaar is.
Dan zijn we weer 2 dagen verder, nog steeds geen mail. Ik besluit om er dan maar zelf heen te gaan.
Daar aangekomen blijkt toestel al klaar te zijn, krijg ik te horen:" ja we hebben u heel vaak proberen te bellen." Terwijl ik duidelijk heb aangegeven dat ze moesten mailen (zucht). Hoe ironisch dat de communicatie binnen een telecommunicatie reparatie centrum te wensen over laat. Maar goed dat terzijde.
Vervolgens krijg ik te horen dat het nieuwe onderdeel weer kapot is gegaan maar dit keer aan waterschade. Hierdoor moet ik weer betalen, maar wel heel coulant voor de inkoopprijs... Naja coulant het is gewoon belachelijk ik weet namelijk 100% zeker dat in die 1,5 dag dat ik het toestel weer in bezit had geen enkel spatje water of wat voor vloeistof ook maar in de buurt is geweest van mijn mobiel.
Kan er niks aan doen maar voel toch nattigheid. Het is namelijk zo dat ik ze 2 dagen daarvoor nog aan de telefoon had, toen konden ze geen waterschade vinden. Terwijl ze ermee bezig waren en de telefoon open hadden op dat moment (hun woorden). En dan in 1 keer blijkt dat hun onderdeel wat ze hadden vervangen kapot is gegaan aan waterschade, hierdoor moet ik weer betalen, als dit niet het geval was zouden ze het kostenloos moeten vervangen.
Het bewijsmateriaal wat ze aanleveren voor de waterschade is zeer twijfelachtig. Ik krijg een filmpje te zien van een toestel waar een druppel water in zit, ja niet lullig bedoeld maar zo'n filmpje kan ik ook maken. Dan hadden ze hem direct moeten openmaken waar ik bij was.
Heb ook direct contact opgenomen met mijn juridisch team, hierbij werd aangegeven dat het voor beide partijen een moeilijke zaak zou worden omdat het moeilijk is te bewijzen door wie de waterschade is ontstaan. Het zou een maandenlang touw getrek worden en in die periode zou ik mijn toestel ook moeten missen. Ik kan echt mijn toestel niet zo lang missen aangezien ik voor mijn werk echt afhankelijk ben geworden van mijn mobiel. Misschien een goede eye opener om andere alternatieven te zoeken voor de mobiel. Maar goed dat is iets heel anders.
Heb uiteindelijk gewoon betaald en verder geen probleem gemaakt omdat ik zo'n lange procedure echt niet kan gebruiken.
Vind het gewoon jammer dat dit gebeurd is, ik vertrouwde sarkis echt, zoals ik al aangaf kwam hier al echt jaren met goed vertrouwen. Maar deze hele situatie heeft me echt een naar gevoel gegeven en ervoor gezorgd dat ik hier ook niet meer heen wil.
Ik weet echt 1000% zeker dat mijn mobiel niet in aanraking is geweest met water. Ik ben ervoor verzekerd alles. Als me dat was overkomen zou ik direct naar mijn verzekering zijn gegaan, punt. Geen gezeik niks, daar betaal ik ook die verzekering voor. Jammer dat het bedrijf sarkis zelf niet hun eigen verantwoordelijkheid willen pakken en hun trouwe klanten laat opdraaien hiervoor.
Begrijp me goed het gaat echt niet om een groot bedrag maar het gaat me echt puur om het principe. Dat je zover wil gaan als bedrijf alleen maar om niet voor die paar 10tjes op te draaien. Belachelijk!
Jos Groot
|Ik heb vele maken onderdelen bij dit bedrijf besteld. Ging altijd goed, maar de laatste bestelling duurde lang voordat deze binnen was. Communicatie was er niet. Werd niet gereageerd op mijn mail. Wel de accu gekregen. De accu in een iphone 6s geplaatst, maar deze werd tot maximaal 34 % opgeladen. Ook viel de telefoon steeds uit. Uiteindelijk dacht ik dat er dus iets anders aan de telefoon moest mankeren. Ter reparatie aangeboden aan I repair4you. Oorzaak defecte accu.
Dus een nieuwe accu van Sarkis sat was slechter als de defecte originele accu.
Anoniem
|Zeer goede service en prijzen