In november 2024 een bestelling geplaatst waarvan ik na veel e-mails in februari van dit jaar een klein deel geleverd kreeg . Omdat de rest van mijn bestelling telkens maar niet werd bezorgd heb ik de rest van de bestelling geannuleerd. En nu heb ik voor de tweede keer een toezegging dat ik, wederom binnen 10 werkdagen mijn geld terug gestort krijg. Hier geloof ik geen biet van want dan hadden ze dat de 1e keer al goed op kunnen lossen. Ze kunnen wel mailings blijven sturen om te bestellen op hun site, maar lopende bestellingen afronden of klanten hun held retour storten dat blijkt tegenwoordig te moeilijk voor ze. De klantenservice bereiken is sowieso al een hele opgave aangezien de website er al maanden uit ligt en de bekende emailadressen ook telkens opgeheven worden. Wel zeggen ze zelf via WhatsApp dat ze, in tegensteling wat er op internet staat, dat ze niet failliet zijn!!!! In dat geval regel het dan en zorg dat jullie je zooi op orde krijgen!!! Voor mij is het waarschijnlijk te laat en ik kan naar mijn geld fluiten. Maar wat ik wel kan is mogelijke nieuwe klanten waarschuwen voor deze oplichters. En voor degenen, die net als ik jarenlang tevreden klant van Sapph waren en dus ook nog in de mailinglijst staan bij dit bedrijf: Dit bedrijf is niet meer wat het geweest is!! Het zijn nu simpelweg grote *** waarvoor een halve ster nog teveel is om als score te geven. Ze proberen je alleen op allerlei manieren aan het lijntje te houden.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Huysmans
|
IK WIL MIJN GELD TERUG!! Ik wacht al 5 maand op een nalevering. in jullie mails zeggen jullie dat het binnen is, maar er wordt niks verzonden. Op messenger of whatsapp antwoorden jullie niet. Telefonisch zjin jullie onbereikbaar. Maar wel mailings blijven uitsturen om te bestellen op jullie site. Ik heb al meermaals gevraagd om een terugbetaling, dit kan dan zogezegd niet. Klantenservice is een ellende!!!!!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Danielle
|
KOOP HIER NIET!!! Ze leveren gewoon niet, 8,5 maanden verder.....geen bestelling. En elke keer een andere smoes..Sinds ik vraag om geld terug zijn ze ineens wonderbaarlijk niet meer te bereiken en reageren ze nergens meer op ....*** praktijken dus!!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Ineke
|
Sapph is een *** geworden. Pas op, bestel er niets. 3 maand geleden 2 setjes besteld en betaald. Nog niets ontvangen. Krijg of geen contact of een smoes dat er vertraging is en mijn bestelling binnen 2 weken geleverd wordt. Een bestelling annuleren kan niet. Geld terug krijgen kan niet. Wees gewaarschuwd en bestel niets bij Sapph.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Nala
|
Sinds JUNI wachtende op de bestelling die ik geplaatst heb op sapph.com. Toen ik de klantendienst contacteerde na 2 weken kreeg ik telkens opnieuw te horen dat het druk was en dat het binnen een week verstuurd zou worden. 2 weken geleden ontving ik een mail die melde uiterlijk binnen 2 weken de bestelling te ontvangen bij mij thuis. Nu zijn we opnieuw 3 weken verder en nog steeds niets. 1 maan geleden een mail gekregen dat de bestellingen binnen 2 weken geleverd werden. De klantendienst blijft steeds melden dat binnen een week de bestelling bij mij thuis zou moeten aankomen.
14 Reviews Plaats review
Monique L
|In november 2024 een bestelling geplaatst waarvan ik na veel e-mails in februari van dit jaar een klein deel geleverd kreeg . Omdat de rest van mijn bestelling telkens maar niet werd bezorgd heb ik de rest van de bestelling geannuleerd. En nu heb ik voor de tweede keer een toezegging dat ik, wederom binnen 10 werkdagen mijn geld terug gestort krijg. Hier geloof ik geen biet van want dan hadden ze dat de 1e keer al goed op kunnen lossen. Ze kunnen wel mailings blijven sturen om te bestellen op hun site, maar lopende bestellingen afronden of klanten hun held retour storten dat blijkt tegenwoordig te moeilijk voor ze. De klantenservice bereiken is sowieso al een hele opgave aangezien de website er al maanden uit ligt en de bekende emailadressen ook telkens opgeheven worden. Wel zeggen ze zelf via WhatsApp dat ze, in tegensteling wat er op internet staat, dat ze niet failliet zijn!!!! In dat geval regel het dan en zorg dat jullie je zooi op orde krijgen!!! Voor mij is het waarschijnlijk te laat en ik kan naar mijn geld fluiten. Maar wat ik wel kan is mogelijke nieuwe klanten waarschuwen voor deze oplichters. En voor degenen, die net als ik jarenlang tevreden klant van Sapph waren en dus ook nog in de mailinglijst staan bij dit bedrijf: Dit bedrijf is niet meer wat het geweest is!! Het zijn nu simpelweg grote *** waarvoor een halve ster nog teveel is om als score te geven. Ze proberen je alleen op allerlei manieren aan het lijntje te houden.
Huysmans
|IK WIL MIJN GELD TERUG!! Ik wacht al 5 maand op een nalevering. in jullie mails zeggen jullie dat het binnen is, maar er wordt niks verzonden. Op messenger of whatsapp antwoorden jullie niet. Telefonisch zjin jullie onbereikbaar. Maar wel mailings blijven uitsturen om te bestellen op jullie site. Ik heb al meermaals gevraagd om een terugbetaling, dit kan dan zogezegd niet. Klantenservice is een ellende!!!!!
Danielle
|KOOP HIER NIET!!! Ze leveren gewoon niet, 8,5 maanden verder.....geen bestelling. En elke keer een andere smoes..Sinds ik vraag om geld terug zijn ze ineens wonderbaarlijk niet meer te bereiken en reageren ze nergens meer op ....*** praktijken dus!!!!
Ineke
|Sapph is een *** geworden. Pas op, bestel er niets. 3 maand geleden 2 setjes besteld en betaald. Nog niets ontvangen. Krijg of geen contact of een smoes dat er vertraging is en mijn bestelling binnen 2 weken geleverd wordt. Een bestelling annuleren kan niet. Geld terug krijgen kan niet. Wees gewaarschuwd en bestel niets bij Sapph.
Nala
|Sinds JUNI wachtende op de bestelling die ik geplaatst heb op sapph.com. Toen ik de klantendienst contacteerde na 2 weken kreeg ik telkens opnieuw te horen dat het druk was en dat het binnen een week verstuurd zou worden. 2 weken geleden ontving ik een mail die melde uiterlijk binnen 2 weken de bestelling te ontvangen bij mij thuis. Nu zijn we opnieuw 3 weken verder en nog steeds niets. 1 maan geleden een mail gekregen dat de bestellingen binnen 2 weken geleverd werden. De klantendienst blijft steeds melden dat binnen een week de bestelling bij mij thuis zou moeten aankomen.