Koop nooit niks bij deze winkel zeer slechte kwaliteit
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Fam van Batenburg
|
Bij het aankopen van een badkamer en wc tegegels en alle toebehoren zijn ze erg vriendelijk als de koop maar gesloten is. Maar is er iets mis dan zijn ze niet thuis. Meubelkast was kapot moest een nieuwe kopen, want ik had niet gelijk in de verpakking gekeken! Toen na een half jaar waren beide toilets komen zwarte strepen in wij hebben toilets gekocht zonder rand nu waar het water eruit komt wordt het helemaal zwart. Ik gebeld met het kantoor moest ik een nacht wc papier met azijn erop laten liggen het erin laten trekken, want wij hadden dan te hard water.(nooit last van gehad) Overal nieuwe leidingen gelegd zelfs een speciaal ding ertussen gezet voor het kalk uit het water tehalen, maar helaas niets opgelost. Ik vandaag weer gebeld, maar ze zijn niet thuis. Wij moeten zelf het probleem maar oplossen. Ik druf niemand naar mijn toilet te laten gaan dan denken ze dat hij nooit schoon gemaakt wordt. Terwijl ik om de dag een hele nacht azijn erop doe, maar dat helpt niets. OPLOSSING een nieuwe toilet kopen, maar NOOIT meer bij SANIDIRECT mensen u bent gewaarschuwd. Mooi in de winkel maar de rest is bagger!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Rick
|
Helaas heb ik van Sanidirect een kapot badmeubel geleverd gekregen. Er was een paneel gebroken en dat verbaasde mij ook niets aangezien deze van spaanplaat was gemaakt. Dit verbaasde mij aangezien het toch een meubel was van zo'n € 1.200,-. In 1e instantie werd dit keurig opgelost en zou ik een nieuw meubel krijgen. Helaas was er wel weer een levertijd van 5 weken. Na deze 5 weken kreeg ik een een los voorpaneel geleverd. Dit was totaal niet de afspraak. Dit was een ander voorpaneel en daarnaast was de afpraak dat ik een nieuwe onderkast zou krijgen. Sanidirect had dit niet goed gecommuniceerd en gecontroleerd. Nu moet ik wederom 5 weken wachten op een nieuw meubelen en blijf zitten in een onafgewerkte badkamer. Bij sanidirect hebben ze totaal geen positie bij hun leveranciers. Ik kreeg als advies om het oude kapotte meubel maar even op te hangen. Ze wilden alleen geen verantwoording voor het feit dat die weleens van de muur kon vallen. Heb nog geprobeerd om via de aankoopvestiging Utrecht iets voor elkaar te krijgen, maar ook daar geen reactie. Ik zou iedereen adviseren om toch echt 2 keer na te denken om iets te bestellen. De service is gewoon echt verschrikkelijk slecht.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Richard
|
Het eerste contact was prima. Echter als je na het sluiten van de koop nog wat kritisch bent dan ben je bij Sanidirect echt aan het verkeerde adres. Niets willen en zeer slechte klantenservice. Dus was spannend hoe het zou gaan met leveren van de spullen, ook daar had ik al de horrorverhalen van gelezen bij deze club.
De chauffeur en zijn hulp waren zeer netjes, alles was zeer netjes behandeld en we hebben echt de tijd genomen om alles even na te lopen.
Spullen zijn gemonteerd en de kwaliteit van de spullen is prima, geen verrassingen daar.
Nu dus wat energie stoppen in knap communiceren en wat filiaalmensen eruit gooien. Dan pas zal ik iemand adviseren om met Sanidirect zaken te doen.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
N. Blokker
|
IK RAAD IEDEREEN AF OM BIJ DEZE ZAAK SPULLEN TE KOPEN. Bij de koop zijn ze vriendelijk, maar het is garantie tot de deur. Alles wordt afgeschoven op de klant. Ze hebben wel serviceafdeling die je kan bellen, maar die is echt overbodig. Onvriendelijke mensen plus niet welwillend om je te helpen met een oplossing. Het is dat je een ster moet geven, maar eigenlijk verdienen ze er geen!!!
10 Reviews Plaats review
Wesley
|Koop nooit niks bij deze winkel zeer slechte kwaliteit
Fam van Batenburg
|Bij het aankopen van een badkamer en wc tegegels en alle toebehoren zijn ze erg vriendelijk als de koop maar gesloten is. Maar is er iets mis dan zijn ze niet thuis. Meubelkast was kapot moest een nieuwe kopen, want ik had niet gelijk in de verpakking gekeken! Toen na een half jaar waren beide toilets komen zwarte strepen in wij hebben toilets gekocht zonder rand nu waar het water eruit komt wordt het helemaal zwart. Ik gebeld met het kantoor moest ik een nacht wc papier met azijn erop laten liggen het erin laten trekken, want wij hadden dan te hard water.(nooit last van gehad) Overal nieuwe leidingen gelegd zelfs een speciaal ding ertussen gezet voor het kalk uit het water tehalen, maar helaas niets opgelost. Ik vandaag weer gebeld, maar ze zijn niet thuis. Wij moeten zelf het probleem maar oplossen. Ik druf niemand naar mijn toilet te laten gaan dan denken ze dat hij nooit schoon gemaakt wordt. Terwijl ik om de dag een hele nacht azijn erop doe, maar dat helpt niets. OPLOSSING een nieuwe toilet kopen, maar NOOIT meer bij SANIDIRECT mensen u bent gewaarschuwd. Mooi in de winkel maar de rest is bagger!!!
Rick
|Helaas heb ik van Sanidirect een kapot badmeubel geleverd gekregen. Er was een paneel gebroken en dat verbaasde mij ook niets aangezien deze van spaanplaat was gemaakt. Dit verbaasde mij aangezien het toch een meubel was van zo'n € 1.200,-. In 1e instantie werd dit keurig opgelost en zou ik een nieuw meubel krijgen. Helaas was er wel weer een levertijd van 5 weken. Na deze 5 weken kreeg ik een een los voorpaneel geleverd. Dit was totaal niet de afspraak. Dit was een ander voorpaneel en daarnaast was de afpraak dat ik een nieuwe onderkast zou krijgen. Sanidirect had dit niet goed gecommuniceerd en gecontroleerd. Nu moet ik wederom 5 weken wachten op een nieuw meubelen en blijf zitten in een onafgewerkte badkamer. Bij sanidirect hebben ze totaal geen positie bij hun leveranciers. Ik kreeg als advies om het oude kapotte meubel maar even op te hangen. Ze wilden alleen geen verantwoording voor het feit dat die weleens van de muur kon vallen. Heb nog geprobeerd om via de aankoopvestiging Utrecht iets voor elkaar te krijgen, maar ook daar geen reactie. Ik zou iedereen adviseren om toch echt 2 keer na te denken om iets te bestellen. De service is gewoon echt verschrikkelijk slecht.
Richard
|Het eerste contact was prima. Echter als je na het sluiten van de koop nog wat kritisch bent dan ben je bij Sanidirect echt aan het verkeerde adres. Niets willen en zeer slechte klantenservice. Dus was spannend hoe het zou gaan met leveren van de spullen, ook daar had ik al de horrorverhalen van gelezen bij deze club.
De chauffeur en zijn hulp waren zeer netjes, alles was zeer netjes behandeld en we hebben echt de tijd genomen om alles even na te lopen.
Spullen zijn gemonteerd en de kwaliteit van de spullen is prima, geen verrassingen daar.
Nu dus wat energie stoppen in knap communiceren en wat filiaalmensen eruit gooien. Dan pas zal ik iemand adviseren om met Sanidirect zaken te doen.
N. Blokker
|IK RAAD IEDEREEN AF OM BIJ DEZE ZAAK SPULLEN TE KOPEN. Bij de koop zijn ze vriendelijk, maar het is garantie tot de deur. Alles wordt afgeschoven op de klant. Ze hebben wel serviceafdeling die je kan bellen, maar die is echt overbodig. Onvriendelijke mensen plus niet welwillend om je te helpen met een oplossing. Het is dat je een ster moet geven, maar eigenlijk verdienen ze er geen!!!