Vorig jaar jaar mei t/m juli (2022) in totaal 10 gouden ringen laten vergroten. Nu blijkt bij 2 van de 10 ringen een andere maat te zijn opgemeten waardoor dezen 0,5 cm groter zijn.
Deze ringen waar allen opgemeten aan dezelfde hand en vinger.
De andere 8 ringen passen prima. Ik had de bonnetjes bij me van al de 10 de ringen. Nu willen ze deze foute opmeting niet corrigeren op eigen kosten, omdat mijn vinger dikker kan zijn geworden (oedeem, zwangerschap/terwijl de andere 8 ringen in dezelfde periode vergroot wel prima passen?!). Ik had binnen twee maanden moeten reageren, hoewel dat nergens staat vermeld. Tussentijds had ik dit al bij een medewerkster ter sprake gebracht en die zei dat ik het nog beter maar even aan kon zien, omdat het opnieuw weer verkleinen de ringen geen goed zou doen. En nu krijg ik het verwijt dat ik te laat ben?!!
De dames zijn echter erg hardvochtig, arrogant en geven allerlei drogredenen zodat ze zich niet aan hun plicht hoeven te voldoen van het op eigen kosten corrigeren van hun eigen fout. Zeggen ze ook nog dat ze al korting geven, terwijl het bedrag dat ik opnieuw moet betalen hetzelfde bedrag is waarvoor ik vorig jaar deze zelfde ringen heb kunnen laten vermaken plus nog een derde?!
Zo jammer allemaal; mijn man is hier al 50 jaar klant en ik inmiddels ook al meer dan 30 jaar.
Als je zo met je klanten omgaat heb je het als ondernemer of hard te halen of je bent niet geïnteresseerd in klantenbinding/bent onprofessioneel. Er waait hier duidelijk een andere wind door dit bedrijf na wisseling van de wacht, maar niet bepaald een positieve/professionele!
1 Review Plaats review
Monique Olislagers
|Vorig jaar jaar mei t/m juli (2022) in totaal 10 gouden ringen laten vergroten. Nu blijkt bij 2 van de 10 ringen een andere maat te zijn opgemeten waardoor dezen 0,5 cm groter zijn.
Deze ringen waar allen opgemeten aan dezelfde hand en vinger.
De andere 8 ringen passen prima. Ik had de bonnetjes bij me van al de 10 de ringen. Nu willen ze deze foute opmeting niet corrigeren op eigen kosten, omdat mijn vinger dikker kan zijn geworden (oedeem, zwangerschap/terwijl de andere 8 ringen in dezelfde periode vergroot wel prima passen?!). Ik had binnen twee maanden moeten reageren, hoewel dat nergens staat vermeld. Tussentijds had ik dit al bij een medewerkster ter sprake gebracht en die zei dat ik het nog beter maar even aan kon zien, omdat het opnieuw weer verkleinen de ringen geen goed zou doen. En nu krijg ik het verwijt dat ik te laat ben?!!
De dames zijn echter erg hardvochtig, arrogant en geven allerlei drogredenen zodat ze zich niet aan hun plicht hoeven te voldoen van het op eigen kosten corrigeren van hun eigen fout. Zeggen ze ook nog dat ze al korting geven, terwijl het bedrag dat ik opnieuw moet betalen hetzelfde bedrag is waarvoor ik vorig jaar deze zelfde ringen heb kunnen laten vermaken plus nog een derde?!
Zo jammer allemaal; mijn man is hier al 50 jaar klant en ik inmiddels ook al meer dan 30 jaar.
Als je zo met je klanten omgaat heb je het als ondernemer of hard te halen of je bent niet geïnteresseerd in klantenbinding/bent onprofessioneel. Er waait hier duidelijk een andere wind door dit bedrijf na wisseling van de wacht, maar niet bepaald een positieve/professionele!