Begin 2021 een mooie eettafel besteld, na lang wachten 14 sept levering van eettafel, na 2 weken boog het blad al door aan beide kanten, meer dan 1 cm verschil in hoogte. Gelijk contact opgezocht met klantenservice en foto's gestuurd. 2 opties, of nieuwe tafelpoot of nieuw blad. Willen eigenlijk tafel terug doen maar dat was geen optie zei ze, want dat koste ons 50% van de koopsom, dus 600 euro weggegooid geld. Dus maar een nieuw blad besteld. Maar de oude tafelblad werd niet opgehaald. 26 oktober 2021 pas een mailtje terug gekregen dat het nieuwe blad in week 3 van 2022 geleverd zou worden. Erg ontevreden mailtje terug gestuurd, dat wij de tafel in zijn geheel terug willen doen en geld terug. Hier geen antwoordt opgekregen. Koop dus nooit meer iets bij Sanders Meubelstad!! GEEN AANRADER !!! Ook in de winkel , slechte adviezen, hebben er geen verstand van. Tafel van 1200 euro aflakken??
2.0
W Buis
|
Mooie tafel gekocht in 2017. Bijna 4 jaar later blijkt laklaag op 1 plek los te laten en af te bladderen. Geen nood, volgens de site geeft Sanders Meubelstad Oldenzaal 5 jaar garantie. Na contact met Sanders krijg ik te horen, dat na 2 jaar na aankoop, slechts 1\3e wordt vergoed van de reparatiekosten.
Niks volledige garantie dus, zij noemen het een zgn afbouwgarantie. “ Kijkt u maar in onze garantievoorwaarden”
In de bijlage bij de aankoopbon, staat niets in over afbouwende garantie. Vele mails incl. Schermafbeeldingen zijn over en weer gegaan, ze blijven hetzelfde antwoord geven.
Dus klacht ingediend bij klacht.Nl.
Na enige weken, kreeg ik een nieuw “ coulance” aanbod. Ze waren genegen om nu de helft van de kosten voor hun rekening te nemen. Dus 50 % ipv 33 %.
Omdat ze op hun internetpagina schermen met 5 jaar garantie, wil ik Sanders houden aan wat ze openlijk beweren.
Ik wil een deel van de ophaal en terugbrengkosten vergoeden, maar blijf van mening dat de reparatie door Sanders vergoed moet worden.
Sanders blijft bij hun garantievoorwaarden, welke ik met enig zoeken via hun site heb gevonden.
Een star, koppig bedrijf, dat niet de voorwaarden nakomt, waar ze zelf reclame mee maken.
Ik zit er sterk aan te denken om het aan de geschillencommissie voor te leggen.
1.0
Anja
|
Door de medewerkster in Oldenzaal zijn wij erg goed geadviseerd en heel vriendelijk geholpen, niets dan lof wat haar betreft. Mooie tafel uitgezocht. Maar... dan wil je de tafel laten bezorgen en heb je keus uit 2 data in 1 maand (!) om de tafel te laten leveren en daar betaal je ook nog € 89,00 voor. Bij menig ander meubelbedrijf betaal je niets aan transportkosten en kan je zelf kiezen welke dag je geleverd wilt hebben en zelfs welk tijdstip. Wat een belabberde service. Dus het rapportcijfer 4: die heeft u aan de medewerkster te danken.
4.0
Roy
|
Service is bedroevend.
4 jaar geleden hebben we bij Sanders eetkamerstoelen gekocht. De aankoop ging prima. We hadden kwalitatief goede stoelen gekocht en we hadden 5 jaar totaalgarantie. Dus we zitten goed dachten we. Helaas was het anders. Na 4 jaar zat de rugsteun van 1 stoel ineens los.
Omdat de garantieperiode nog liep hebben we contact gezocht met de service van Sanders.
Vervolgens kreeg ik een email terug waarvan ik dacht, waar halen ze het lef vandaan.
Er werd tijdens de totaalgarantie een bijdrage in de reparatiekosten gevraagd die hoger is dan de aankooppijs nieuw! Na een boze email kreeg ik een telefoontje van de service met een vrouw met een schandalige arrogantie. Ze beweerde dat de schade aan de stoel bewust was aangebracht. Ee zijn uiteraard niet op de reparatie ingegaan.
Er werd ons vervolgens een aanbod gedaan om nieuwe stoelen met korting te kopen. Zoveel lef bleek ze ook nog te hebben. Daarvoor heb ik natuurlijk bedankt. Ik wil de rommel Sanders niet weer in huis hebben. Wij zijn genezen van de Sanders meubels. Nooit weer
2.0
rene
|
Vermijden deze winkel!
Bij Sanders Meubelstad heb ik een aantal jaren geleden veel problemen gehad. Ik zou iedereen afraden om hier zaken te doen.
In de winkel worden nog net je voeten niet gekust, op momenten zelfs ongemakkelijk hoeveel ze slijmen. Meubels gevonden die naar onze smaak waren en besteld.
Levertijd werd niet gehaald, meubels kwamen een paar weken later.
Bij levering begon de ellende; bankstel had een motor en kregen ze niet door de deuropening (welke een normale afmeting heeft). Volgens Sanders Meubelstad hadden wij hier zelf rekening mee moeten houden, eventuele kosten om een raam te verwijderen waren voor ons. In de voorwaarden is hier niets over opgenomen, wel over deuren die niet standaard zijn. Snel kunnen regelen dat een kennis voorbij kwam om het hele raam eruit te halen en weer te plaatsen.
Stoelen die beschadigd waren (direct weer meegenomen), een bankstel dat binnen een maand verzakt was.
Elektrisch gedeelte van de bank dat kan uitschuiven was scheef.
Nieuwe stoelen ontvangen en binnen twee weken hingen de stoelen scheef.
De Sanders meubelstad winkel in Oldenzaal wou niets voor ons doen, moesten wij maar zelf regelen via het hoofdkantoor.
De klant is opeens geen koning meer als het geld binnen is.
Twee keer is er een monteur geweest om de bank en stoelen te beoordelen, hij mocht geen uitspraak doen.
Op een gegeven moment hebben ze alles voor reparatie meegenomen, ruit er weer uit (zelf weer geregeld).
Wij hebben weken lang op eigen tuinmeubelen gezeten.
Sanders meubelstad gaf uiteindelijk de oplossing om nieuwe meubelen uit te zoeken. Wij hebben uiteraard geëist dat we het geld terug zouden krijgen, hier wou Sanders meubelstad niet aan meewerken.
Het was nieuwe meubelen uitzoeken of de oude terug krijgen.
Dit hebben we moeten doorzetten tot aan de geschillencommissie met behulp van een rechtsbijstandsverzekering.
Twee weken voordat beide partijen langs moesten komen bij de geschillencommissie, een telefoontje van Sanders meubelstad.
Geld konden we terug krijgen, Sanders meubelstad wil de meubelen een week later ophalen.
Toen ik begon over dat de meubels niet door de deuropening kunnen vanwege een te zware motor, werd mevrouw boos en begon te schreeuwen: "wij proberen het voor u op te lossen en u werkt nu niet mee?!".
Wij hebben uiteindelijk ervoor gekozen om de ruit zelf weer uit het kozijn te halen om maar van het gedoe af te zijn.
Geld uiteindelijk keurig terug gekregen binnen twee weken (ze kunnen toch nog wel iets) en elders meubelen gekocht voor iets meer geld, kregen daar een bank te leen en bestelling werd met spoed uitgevoerd (en op tijd geleverd).
37 Reviews Plaats review
M van den Berg
|Begin 2021 een mooie eettafel besteld, na lang wachten 14 sept levering van eettafel, na 2 weken boog het blad al door aan beide kanten, meer dan 1 cm verschil in hoogte. Gelijk contact opgezocht met klantenservice en foto's gestuurd. 2 opties, of nieuwe tafelpoot of nieuw blad. Willen eigenlijk tafel terug doen maar dat was geen optie zei ze, want dat koste ons 50% van de koopsom, dus 600 euro weggegooid geld. Dus maar een nieuw blad besteld. Maar de oude tafelblad werd niet opgehaald. 26 oktober 2021 pas een mailtje terug gekregen dat het nieuwe blad in week 3 van 2022 geleverd zou worden. Erg ontevreden mailtje terug gestuurd, dat wij de tafel in zijn geheel terug willen doen en geld terug. Hier geen antwoordt opgekregen. Koop dus nooit meer iets bij Sanders Meubelstad!! GEEN AANRADER !!! Ook in de winkel , slechte adviezen, hebben er geen verstand van. Tafel van 1200 euro aflakken??
W Buis
|Mooie tafel gekocht in 2017. Bijna 4 jaar later blijkt laklaag op 1 plek los te laten en af te bladderen. Geen nood, volgens de site geeft Sanders Meubelstad Oldenzaal 5 jaar garantie. Na contact met Sanders krijg ik te horen, dat na 2 jaar na aankoop, slechts 1\3e wordt vergoed van de reparatiekosten.
Niks volledige garantie dus, zij noemen het een zgn afbouwgarantie. “ Kijkt u maar in onze garantievoorwaarden”
In de bijlage bij de aankoopbon, staat niets in over afbouwende garantie. Vele mails incl. Schermafbeeldingen zijn over en weer gegaan, ze blijven hetzelfde antwoord geven.
Dus klacht ingediend bij klacht.Nl.
Na enige weken, kreeg ik een nieuw “ coulance” aanbod. Ze waren genegen om nu de helft van de kosten voor hun rekening te nemen. Dus 50 % ipv 33 %.
Omdat ze op hun internetpagina schermen met 5 jaar garantie, wil ik Sanders houden aan wat ze openlijk beweren.
Ik wil een deel van de ophaal en terugbrengkosten vergoeden, maar blijf van mening dat de reparatie door Sanders vergoed moet worden.
Sanders blijft bij hun garantievoorwaarden, welke ik met enig zoeken via hun site heb gevonden.
Een star, koppig bedrijf, dat niet de voorwaarden nakomt, waar ze zelf reclame mee maken.
Ik zit er sterk aan te denken om het aan de geschillencommissie voor te leggen.
Anja
|Door de medewerkster in Oldenzaal zijn wij erg goed geadviseerd en heel vriendelijk geholpen, niets dan lof wat haar betreft. Mooie tafel uitgezocht. Maar... dan wil je de tafel laten bezorgen en heb je keus uit 2 data in 1 maand (!) om de tafel te laten leveren en daar betaal je ook nog € 89,00 voor. Bij menig ander meubelbedrijf betaal je niets aan transportkosten en kan je zelf kiezen welke dag je geleverd wilt hebben en zelfs welk tijdstip. Wat een belabberde service. Dus het rapportcijfer 4: die heeft u aan de medewerkster te danken.
Roy
|Service is bedroevend.
4 jaar geleden hebben we bij Sanders eetkamerstoelen gekocht. De aankoop ging prima. We hadden kwalitatief goede stoelen gekocht en we hadden 5 jaar totaalgarantie. Dus we zitten goed dachten we. Helaas was het anders. Na 4 jaar zat de rugsteun van 1 stoel ineens los.
Omdat de garantieperiode nog liep hebben we contact gezocht met de service van Sanders.
Vervolgens kreeg ik een email terug waarvan ik dacht, waar halen ze het lef vandaan.
Er werd tijdens de totaalgarantie een bijdrage in de reparatiekosten gevraagd die hoger is dan de aankooppijs nieuw! Na een boze email kreeg ik een telefoontje van de service met een vrouw met een schandalige arrogantie. Ze beweerde dat de schade aan de stoel bewust was aangebracht. Ee zijn uiteraard niet op de reparatie ingegaan.
Er werd ons vervolgens een aanbod gedaan om nieuwe stoelen met korting te kopen. Zoveel lef bleek ze ook nog te hebben. Daarvoor heb ik natuurlijk bedankt. Ik wil de rommel Sanders niet weer in huis hebben. Wij zijn genezen van de Sanders meubels. Nooit weer
rene
|Vermijden deze winkel!
Bij Sanders Meubelstad heb ik een aantal jaren geleden veel problemen gehad. Ik zou iedereen afraden om hier zaken te doen.
In de winkel worden nog net je voeten niet gekust, op momenten zelfs ongemakkelijk hoeveel ze slijmen. Meubels gevonden die naar onze smaak waren en besteld.
Levertijd werd niet gehaald, meubels kwamen een paar weken later.
Bij levering begon de ellende; bankstel had een motor en kregen ze niet door de deuropening (welke een normale afmeting heeft). Volgens Sanders Meubelstad hadden wij hier zelf rekening mee moeten houden, eventuele kosten om een raam te verwijderen waren voor ons. In de voorwaarden is hier niets over opgenomen, wel over deuren die niet standaard zijn. Snel kunnen regelen dat een kennis voorbij kwam om het hele raam eruit te halen en weer te plaatsen.
Stoelen die beschadigd waren (direct weer meegenomen), een bankstel dat binnen een maand verzakt was.
Elektrisch gedeelte van de bank dat kan uitschuiven was scheef.
Nieuwe stoelen ontvangen en binnen twee weken hingen de stoelen scheef.
De Sanders meubelstad winkel in Oldenzaal wou niets voor ons doen, moesten wij maar zelf regelen via het hoofdkantoor.
De klant is opeens geen koning meer als het geld binnen is.
Twee keer is er een monteur geweest om de bank en stoelen te beoordelen, hij mocht geen uitspraak doen.
Op een gegeven moment hebben ze alles voor reparatie meegenomen, ruit er weer uit (zelf weer geregeld).
Wij hebben weken lang op eigen tuinmeubelen gezeten.
Sanders meubelstad gaf uiteindelijk de oplossing om nieuwe meubelen uit te zoeken. Wij hebben uiteraard geëist dat we het geld terug zouden krijgen, hier wou Sanders meubelstad niet aan meewerken.
Het was nieuwe meubelen uitzoeken of de oude terug krijgen.
Dit hebben we moeten doorzetten tot aan de geschillencommissie met behulp van een rechtsbijstandsverzekering.
Twee weken voordat beide partijen langs moesten komen bij de geschillencommissie, een telefoontje van Sanders meubelstad.
Geld konden we terug krijgen, Sanders meubelstad wil de meubelen een week later ophalen.
Toen ik begon over dat de meubels niet door de deuropening kunnen vanwege een te zware motor, werd mevrouw boos en begon te schreeuwen: "wij proberen het voor u op te lossen en u werkt nu niet mee?!".
Wij hebben uiteindelijk ervoor gekozen om de ruit zelf weer uit het kozijn te halen om maar van het gedoe af te zijn.
Geld uiteindelijk keurig terug gekregen binnen twee weken (ze kunnen toch nog wel iets) en elders meubelen gekocht voor iets meer geld, kregen daar een bank te leen en bestelling werd met spoed uitgevoerd (en op tijd geleverd).