Verschrikkelijke winkel. Horloge gekocht voor onze dochter. Die bleek defect te zijn. Hij werd opgestuurd. 4 weken lang geen reactie. De telefoon werd niet opgenomen dus er maar weer naartoe. Ow echt nog Nijs gehoord vreemd. Ligt de horloge waar het om gaat nog in de winkel. Nee helaas alleen een roze horloge met paarse band. Die wilde mijn dochter bij aanschaf al niet. 10 januari werd ik gebeld dat er een nieuwe horloge was. Op woensdag meteen er naartoe. Wat blijkt niet de horloge die we gekocht hadden maar die met de paarse band. Diverse keren aangegeven dat we die niet hadden. Helaas deze hadden ze opgestuurd gekregen. Misschien is het een idee om een keer samen met uw dochter te komen. Prima alleen denk niet dat dat uithaalt. Ze wil echt alleen de roze. In de middag terug met dochterlief. Ze gaf meteen aan dat ze de paarse niet wilde en echt alleen de roze. De medewerkster probeerde op allerhande manieren mijn dochter over te halen (meisje van 6 jaar). Ze probeerde haar zelfs een horloge aan te smeren met een brede leren band. Te gek voor woorden. Ik heb nog gevraagd of ze de roze konden bestellen maar die moeite wilden ze niet eens nemen. Toen heb ik gezegd dat ik het geld terug wilde, omdat ze niet konden leveren wat we gekocht hadden. We wilden geen andere kleur accepteren. Er werd gezegd we mogen geen geld teruggeven. Mijn dochtertje had inmiddels tranen in haar ogen. Na 1,5 maand wachten had ze nog geen horloge. Ze gaven nogmaals aan dat ze geen geld terug mochten geven van mw. Sanders. Ik ben de winkel uitgegaan en heb gezegd dat ik de rechtsbijstand verzekering ging inschakelen. Die heb ik ook gebeld en gaven aan dat ik in mijn recht sta. Nogmaals hieover gebeld en kreeg weer hetzelfde antwoord. Bel Andes vrijdag maar dan is mw Sanders er zelf. Prima! Mijn man is vandaag langs gegaan om het geld terug te halen. Wat een onbeschoft mens is die mw. Sanders. Is nog geen mw waardig. Ze vond ons moeilijk doen. Ze gaf aan ons niet eens als klant te willen en flipte hem helemaal. Ze gaf zelfs aan dat mijn dochter een andere horloge (met de brede zwarte band) ook mooi vond maar dat ik haar beïnvloed had. Hoe bizar dit. Ze gaf mijn man het geldt terug en wuifde hem de winkel uit. Dat accepteerde hij dus niet en bleef nog even gezellig.
Klant is koning gaat hier niet op. Denk dat het tijd wordt dat bitch Sanders met pensioen gaat want zaken doen kan ze dus echt niet. Wat een service voor een eenmanszaak die het volgens mij ook moet hebben van positieve ervaringen. Achteraf gewoon komisch.
Ga nooit naar deze winkel toe want service is ver te zoeken als je een defect product hebt. Echt waardeloos!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sensu
|
Verschrikkelijke zaak. Er is maar één mevrouw die steeds echt haar best doet voor je (achternaam van Lierop) en de rest is ronduit bot en kennen de wetgeving voor retail absoluut niet, maar zweren dan bij hoog en laag van wel. De hele tijd van het kastje naar de muur gestuurd worden is echt vermoeiend en het lijkt wel alsof ze het leuk vinden. Bij een defect product mag je het niet ruilen voor een product wat niet kapot is zodra je het uit de verpakking haalt? Want ja, tis een piercing. Ja boeiend als die kapot is! Het is niet alsof ik vroeg om hem te ruilen omdat hij niet mooi is - ik wilde gewoon graag een degelijk product. Of dat überhaupt mocht (ja, in de wet staat van wel maar het personeel hier lijkt wel opgeleid om moeilijk te doen) moest ik aan de baas vragen en elke keer als je komt is de baas er niet. Nee, laat je 10 euro voor die piercing dan maar zitten en je krijgt er zelfs een geweldige review van mij bij:
Verschrikkelijke winkel, nooit heen gaan !
(P.s. Mevrouw van Lierop, u bent wel top maar uw collega's zijn ronduit dom.)
4.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Yvonne
|
Ze haasten erg waardoor de gaatjes ongelijk zitten. Wanneer je hierop reageert valt dit buiten hun srrvice want het was al gebeurd.
3 Reviews Plaats review
Aafke
|Verschrikkelijke winkel. Horloge gekocht voor onze dochter. Die bleek defect te zijn. Hij werd opgestuurd. 4 weken lang geen reactie. De telefoon werd niet opgenomen dus er maar weer naartoe. Ow echt nog Nijs gehoord vreemd. Ligt de horloge waar het om gaat nog in de winkel. Nee helaas alleen een roze horloge met paarse band. Die wilde mijn dochter bij aanschaf al niet. 10 januari werd ik gebeld dat er een nieuwe horloge was. Op woensdag meteen er naartoe. Wat blijkt niet de horloge die we gekocht hadden maar die met de paarse band. Diverse keren aangegeven dat we die niet hadden. Helaas deze hadden ze opgestuurd gekregen. Misschien is het een idee om een keer samen met uw dochter te komen. Prima alleen denk niet dat dat uithaalt. Ze wil echt alleen de roze. In de middag terug met dochterlief. Ze gaf meteen aan dat ze de paarse niet wilde en echt alleen de roze. De medewerkster probeerde op allerhande manieren mijn dochter over te halen (meisje van 6 jaar). Ze probeerde haar zelfs een horloge aan te smeren met een brede leren band. Te gek voor woorden. Ik heb nog gevraagd of ze de roze konden bestellen maar die moeite wilden ze niet eens nemen. Toen heb ik gezegd dat ik het geld terug wilde, omdat ze niet konden leveren wat we gekocht hadden. We wilden geen andere kleur accepteren. Er werd gezegd we mogen geen geld teruggeven. Mijn dochtertje had inmiddels tranen in haar ogen. Na 1,5 maand wachten had ze nog geen horloge. Ze gaven nogmaals aan dat ze geen geld terug mochten geven van mw. Sanders. Ik ben de winkel uitgegaan en heb gezegd dat ik de rechtsbijstand verzekering ging inschakelen. Die heb ik ook gebeld en gaven aan dat ik in mijn recht sta. Nogmaals hieover gebeld en kreeg weer hetzelfde antwoord. Bel Andes vrijdag maar dan is mw Sanders er zelf. Prima! Mijn man is vandaag langs gegaan om het geld terug te halen. Wat een onbeschoft mens is die mw. Sanders. Is nog geen mw waardig. Ze vond ons moeilijk doen. Ze gaf aan ons niet eens als klant te willen en flipte hem helemaal. Ze gaf zelfs aan dat mijn dochter een andere horloge (met de brede zwarte band) ook mooi vond maar dat ik haar beïnvloed had. Hoe bizar dit. Ze gaf mijn man het geldt terug en wuifde hem de winkel uit. Dat accepteerde hij dus niet en bleef nog even gezellig.
Klant is koning gaat hier niet op. Denk dat het tijd wordt dat bitch Sanders met pensioen gaat want zaken doen kan ze dus echt niet. Wat een service voor een eenmanszaak die het volgens mij ook moet hebben van positieve ervaringen. Achteraf gewoon komisch.
Ga nooit naar deze winkel toe want service is ver te zoeken als je een defect product hebt. Echt waardeloos!!!
Sensu
|Verschrikkelijke zaak. Er is maar één mevrouw die steeds echt haar best doet voor je (achternaam van Lierop) en de rest is ronduit bot en kennen de wetgeving voor retail absoluut niet, maar zweren dan bij hoog en laag van wel. De hele tijd van het kastje naar de muur gestuurd worden is echt vermoeiend en het lijkt wel alsof ze het leuk vinden. Bij een defect product mag je het niet ruilen voor een product wat niet kapot is zodra je het uit de verpakking haalt? Want ja, tis een piercing. Ja boeiend als die kapot is! Het is niet alsof ik vroeg om hem te ruilen omdat hij niet mooi is - ik wilde gewoon graag een degelijk product. Of dat überhaupt mocht (ja, in de wet staat van wel maar het personeel hier lijkt wel opgeleid om moeilijk te doen) moest ik aan de baas vragen en elke keer als je komt is de baas er niet. Nee, laat je 10 euro voor die piercing dan maar zitten en je krijgt er zelfs een geweldige review van mij bij:
Verschrikkelijke winkel, nooit heen gaan !
(P.s. Mevrouw van Lierop, u bent wel top maar uw collega's zijn ronduit dom.)
Yvonne
|Ze haasten erg waardoor de gaatjes ongelijk zitten. Wanneer je hierop reageert valt dit buiten hun srrvice want het was al gebeurd.