Trustpilot reviews
Categories
Blog
My Reviews
My Settings
Help
LOG OUT
Ilyas Rotterdam
NL
For companies
Looks like you’re in the Netherlands. Go to the Dutch Trustpilot site
Review of Fitness24
Ilyas Rotterdam
4 reviews
1 star: Bad
8 hours ago
Super slechte organisatie en hele…
Super slechte organisatie en hele slechte service.
Op zondag 11 april een fitness24 per mail gesproken en zij hebben toen aangeven dat het product op voorraad ligt en het 1 a 2 werkdagen duurt voor het leveren.
Op maandag 12 april heb ik het product besteld en tot op heden nog niks ontvangen. Meerdere mails verstuurd, echter kreeg ik pas laat een mail met dat het product met de zending mee gaat (13 april) en ik die dag een track n trace zou krijgen.
14 april nog niks ontvangen. Pas na meerdere malen bellen kreeg ik in de avond van 14 april een track n trace waar niks op stond. Zij hebben dus gewoon wat aangemeld van 5 kg, echter is er niks bekend bij GLS. Ik gaf aan dat ik voor niks 3 dagen verlof heb genomen van werk, meneer heeft nog lef mij te zeggen "3 dagen?" "Je hebt pas maandag een bestelling gedaan". Terwijl zij al fout zaten, moest ik op woensdag uitleggen, dat ik voor de volgende dag (donderdag) ook verlof heb moeten nemen, aangezien zij niks van zich laten horen.
Ik ben personal trainer en verlies zo mijn geld. Zij hebben het geld al in hun pot, maar de service en het product leveren? Ho maar.
Mensen bestel hier niks. Ik had naar de andere reviews moeten luisteren. Per direct de order geannuleerd.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Peter
|
I orderd some swimming gloves for EUR35. As there was no option to pay with credit card I had to transfer money into their account. When I didn't receive the order a week later I contacted them. They asked me to show proof that I have transferred the money which I did. Only then they released the shipment. Unfortunately the product was bad quality and too big so I had to sent it back. 1. The return shipment is at the customers (my) cost which from Germany is EUR 10. 2. Now 5 weeks later and about 10 emails they claim that they haven't received the package and therefore I haven't received a refund yet. Looking at similar stories about Sandenshop in this review section now I realise that they are either in real bad financial shape and that I won't see my money again or that they are just completely useless. PLEASE do not use this company
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Althof
|
Klantenservice NIET BEREIKBAAR!!!! ***
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Riny thijssen
|
Eens en nooit meer.
Klanten service bestaat niet bij dit bedrijf.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jeroen
|
Zelfs één ster is nog te veel.
1.) Laten niet weten wanner een bestelling verzonden/geleverd zal worden. Zelfs na herhaaldelijk contact zoeken geen concrete afspraken.
Bestelde bleek te klein, retour gezonden op de 4e, door hun ontvangen op de 5e. Terugbetaling is op de 23e nog altijd niet gedaan.
Op datum retourzending gelijk een grotere maat besteld, ook daar werd niet of nauwelijks over gecommuniceerd.
Meerdere telefoontjes aan gepleegd, droog redenen en slappe excuses. Deze organisatie heeft haar zaken niet op orde!
7 Reviews Plaats review
Ilyas
|Trustpilot reviews
Categories
Blog
My Reviews
My Settings
Help
LOG OUT
Ilyas Rotterdam
NL
For companies
Looks like you’re in the Netherlands. Go to the Dutch Trustpilot site
Review of Fitness24
Ilyas Rotterdam
4 reviews
1 star: Bad
8 hours ago
Super slechte organisatie en hele…
Super slechte organisatie en hele slechte service.
Op zondag 11 april een fitness24 per mail gesproken en zij hebben toen aangeven dat het product op voorraad ligt en het 1 a 2 werkdagen duurt voor het leveren.
Op maandag 12 april heb ik het product besteld en tot op heden nog niks ontvangen. Meerdere mails verstuurd, echter kreeg ik pas laat een mail met dat het product met de zending mee gaat (13 april) en ik die dag een track n trace zou krijgen.
14 april nog niks ontvangen. Pas na meerdere malen bellen kreeg ik in de avond van 14 april een track n trace waar niks op stond. Zij hebben dus gewoon wat aangemeld van 5 kg, echter is er niks bekend bij GLS. Ik gaf aan dat ik voor niks 3 dagen verlof heb genomen van werk, meneer heeft nog lef mij te zeggen "3 dagen?" "Je hebt pas maandag een bestelling gedaan". Terwijl zij al fout zaten, moest ik op woensdag uitleggen, dat ik voor de volgende dag (donderdag) ook verlof heb moeten nemen, aangezien zij niks van zich laten horen.
Ik ben personal trainer en verlies zo mijn geld. Zij hebben het geld al in hun pot, maar de service en het product leveren? Ho maar.
Mensen bestel hier niks. Ik had naar de andere reviews moeten luisteren. Per direct de order geannuleerd.
Peter
|I orderd some swimming gloves for EUR35. As there was no option to pay with credit card I had to transfer money into their account. When I didn't receive the order a week later I contacted them. They asked me to show proof that I have transferred the money which I did. Only then they released the shipment. Unfortunately the product was bad quality and too big so I had to sent it back. 1. The return shipment is at the customers (my) cost which from Germany is EUR 10. 2. Now 5 weeks later and about 10 emails they claim that they haven't received the package and therefore I haven't received a refund yet. Looking at similar stories about Sandenshop in this review section now I realise that they are either in real bad financial shape and that I won't see my money again or that they are just completely useless. PLEASE do not use this company
Althof
|Klantenservice NIET BEREIKBAAR!!!! ***
Riny thijssen
|Eens en nooit meer.
Klanten service bestaat niet bij dit bedrijf.
Jeroen
|Zelfs één ster is nog te veel.
1.) Laten niet weten wanner een bestelling verzonden/geleverd zal worden. Zelfs na herhaaldelijk contact zoeken geen concrete afspraken.
Bestelde bleek te klein, retour gezonden op de 4e, door hun ontvangen op de 5e. Terugbetaling is op de 23e nog altijd niet gedaan.
Op datum retourzending gelijk een grotere maat besteld, ook daar werd niet of nauwelijks over gecommuniceerd.
Meerdere telefoontjes aan gepleegd, droog redenen en slappe excuses. Deze organisatie heeft haar zaken niet op orde!