Mijn S4 van ca 1 jr oud moet regelmatig op onwillekeurige momenten herstarten. Hiervoor 5x terug geweest bij de winkel. De 3e keer zei het persaoneel dat het aan het moederbord lag. De 4e keer is een software update uitgevoerd en de 5e keer nog eens opnieuw. Ik kreeg "mijn" S4 in het hoesje terug en moest die keer echter wel even een A4-tje tekenen. 'Gewoon routine, dat u hem OK terug kreeg'!Nooit meer doen zonder het uitgebreid te lezen!
Wat bleek toen ik thuis kwam: het toestel was aan alle kanten door gebruik versleten en beschadigd. Ik kreeg gewoon een ander toestel. Terug in de winkel kon/wilde het personeel natuurlijk niet zeggen of dit klopt: 'we hebben alleen een softwareupdate gedaan'. Het is nu mijn woord tegen dat van het personeel.
Ik wil gewoon mijn oude (onbeschadigde/weinig gebruikte) toestel terug!
Dit kan toch niet de bedoeling zijn van Samsung, en ik houd het erop dat dit een initiatief van de medewerkers is. Ik zou hierop wel graag een reactie van Samsung ontvangen.
Dit is feitelijk (georganiseerde) diefstal.
5.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
DD
|
Uiteraard een mooie winkel, maar zoals altijd, het personeel maakt of breekt de zaak.
Deze zorgen ervoor of je welkom bent en of je wat wilt kopen bij deze prachtige winkel.
Woensdagochtend winkel on gelopen en telden 5 verkopers. Ik keek rustig naar wat accessoires omdat ik zag dat iedereen bezig was. Ik had een paar vragen over de S7 en wellicht kopen.
Een verkopers stond een klant te woord, en een verkoper achter de balie stond 2 klanten te woord.
Daarnaast waren er 2 verkopers druk achter een scherm aan het turen om ogenschijnlijke belangrijke zaken op te lossen waarvoor zelfs de de Bedrijfsleider uit een hokje voor werd gehaald.
Deze liep met gezwinde spoed direct naar de 2 experts achter de balie en ging mee turen om het "probleem" op te lossen.
Niemand zag of bemerkte mijn probleem, gewoon netjes geholpen willen worden, of althans door een van de 5 verkopers even goedendag begroet worden of "mhr excuus we zijn allen even bezig, we komen zo bij u"...
Gelukkig kwam er versterking geroepen door de verkoper die bezig was met de klant in de winkel.
Eindelijk (na 10 min wachten voor de balie) ik word geholpen, helaas liep deze dame langs mij zonder me ook weer te begroeten direct naar de voorkant van de winkel, en ging bij de ingang staan. Waarschijnlijk om nieuwe klanten te begroeten die er niet waren.
Hulpeloos bleef ik nog verward 10 min zo voor de balie staan. Ik weet ik zal gerust niet zo opvallen maar zo erg...
De dame had even niets te doen en ging zich maar bemoeien met de verkoper die met de klant in de winkel bezig was.
De 3 verkopers achter de balie incl de bedrijfsleider zagen me nog niet alsmede de verkoper achter de balie.
Ik gaf het op en vertrok langs de verkopers die me wederom niet gedag zeiden de winkel.
Belangrijkste met een vervelend gevoel.
Beste verkoopteam woensdag 6 april Samsung NL in Haarlem. Dit is jullie brood, en jullie vertegenwoordigen een mooi en groot merk maar vooral vertegenwoordigen jullie jezelf.
Denk na en probeer elke klant als een gift te zien ipv als een vervelend obstakel.
Zo zal de klant niet meer de moeite nemen om de auto in te stappen, 7,50 parkeergeld te betalen bij de Raaks en door de regen te moeten lopen om de warmte vd winkel te ontvangen.
Klanten willen aandacht, geef ze dat, zo simpel is het, en de fysieke winkel overleeft.
2 Reviews Plaats review
O. Schut
|Mijn S4 van ca 1 jr oud moet regelmatig op onwillekeurige momenten herstarten. Hiervoor 5x terug geweest bij de winkel. De 3e keer zei het persaoneel dat het aan het moederbord lag. De 4e keer is een software update uitgevoerd en de 5e keer nog eens opnieuw. Ik kreeg "mijn" S4 in het hoesje terug en moest die keer echter wel even een A4-tje tekenen. 'Gewoon routine, dat u hem OK terug kreeg'!Nooit meer doen zonder het uitgebreid te lezen!
Wat bleek toen ik thuis kwam: het toestel was aan alle kanten door gebruik versleten en beschadigd. Ik kreeg gewoon een ander toestel. Terug in de winkel kon/wilde het personeel natuurlijk niet zeggen of dit klopt: 'we hebben alleen een softwareupdate gedaan'. Het is nu mijn woord tegen dat van het personeel.
Ik wil gewoon mijn oude (onbeschadigde/weinig gebruikte) toestel terug!
Dit kan toch niet de bedoeling zijn van Samsung, en ik houd het erop dat dit een initiatief van de medewerkers is. Ik zou hierop wel graag een reactie van Samsung ontvangen.
Dit is feitelijk (georganiseerde) diefstal.
DD
|Uiteraard een mooie winkel, maar zoals altijd, het personeel maakt of breekt de zaak.
Deze zorgen ervoor of je welkom bent en of je wat wilt kopen bij deze prachtige winkel.
Woensdagochtend winkel on gelopen en telden 5 verkopers. Ik keek rustig naar wat accessoires omdat ik zag dat iedereen bezig was. Ik had een paar vragen over de S7 en wellicht kopen.
Een verkopers stond een klant te woord, en een verkoper achter de balie stond 2 klanten te woord.
Daarnaast waren er 2 verkopers druk achter een scherm aan het turen om ogenschijnlijke belangrijke zaken op te lossen waarvoor zelfs de de Bedrijfsleider uit een hokje voor werd gehaald.
Deze liep met gezwinde spoed direct naar de 2 experts achter de balie en ging mee turen om het "probleem" op te lossen.
Niemand zag of bemerkte mijn probleem, gewoon netjes geholpen willen worden, of althans door een van de 5 verkopers even goedendag begroet worden of "mhr excuus we zijn allen even bezig, we komen zo bij u"...
Gelukkig kwam er versterking geroepen door de verkoper die bezig was met de klant in de winkel.
Eindelijk (na 10 min wachten voor de balie) ik word geholpen, helaas liep deze dame langs mij zonder me ook weer te begroeten direct naar de voorkant van de winkel, en ging bij de ingang staan. Waarschijnlijk om nieuwe klanten te begroeten die er niet waren.
Hulpeloos bleef ik nog verward 10 min zo voor de balie staan. Ik weet ik zal gerust niet zo opvallen maar zo erg...
De dame had even niets te doen en ging zich maar bemoeien met de verkoper die met de klant in de winkel bezig was.
De 3 verkopers achter de balie incl de bedrijfsleider zagen me nog niet alsmede de verkoper achter de balie.
Ik gaf het op en vertrok langs de verkopers die me wederom niet gedag zeiden de winkel.
Belangrijkste met een vervelend gevoel.
Beste verkoopteam woensdag 6 april Samsung NL in Haarlem. Dit is jullie brood, en jullie vertegenwoordigen een mooi en groot merk maar vooral vertegenwoordigen jullie jezelf.
Denk na en probeer elke klant als een gift te zien ipv als een vervelend obstakel.
Zo zal de klant niet meer de moeite nemen om de auto in te stappen, 7,50 parkeergeld te betalen bij de Raaks en door de regen te moeten lopen om de warmte vd winkel te ontvangen.
Klanten willen aandacht, geef ze dat, zo simpel is het, en de fysieke winkel overleeft.