Na 5 jaar stopte onze wasmachine van Samsung met werken.
We besloten het te laten repareren.
Dus via de support website van Samsung werden we in contact gebracht met CE Repair Service.
Omdat ze een kleine test deden voordat ze vertrokken en het leek te werken, betaalden we ze.
Toen we dan begonnen met wassen, stopte het elke keer met werken. Na 3 pogingen om te repareren, gaven ze het op en zeiden dat het niet te repareren was en dat we contact moesten opnemen met Samsung voor een terugbetaling van de reparatiekosten.
Na ons gesprek kregen we een mail van Samsung dat ze de terugbetalingsprocedure zouden starten met de expliciete vermelding dat de technicus zei dat het niet gerepareerd kon worden.
Omdat we twee jonge kinderen hebben, hadden we veel was en gaven we al veel geld uit aan de wasserette. Dus hebben we een nieuwe gekocht.
Na bijna een maand krijgen we een mail dat ze niet terugbetalen omdat we de oude machine niet hebben bewaard en ze dus geen onderzoek konden doen, hoewel er tijdens het contact niet werd vermeld dat we de oude machine moesten houden voor verder onderzoek.
Sindsdien beantwoorden ze onze mails niet eens.
Dus Samsung = Afzetterij.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Alma
|
zwart scherm. binnen 2 weken ging het scherm van mijn tablet op zwart en er werd geen garantie gegeven maar de tablet werd total loss verklaard omdat het vochtschade zou zijn !!!!!!!
Dit is zo uitermate schandalig dat ik mijn 400 euro beter in de gracht had kunnen gooien....dat is tenminste vochtschade !!!!!!. Minpunten: Nooit kopen bij Samsung, dit is geen behandeling van klanten.
2 Reviews Plaats review
steven
|0 sterren van mij.
Na 5 jaar stopte onze wasmachine van Samsung met werken.
We besloten het te laten repareren.
Dus via de support website van Samsung werden we in contact gebracht met CE Repair Service.
Omdat ze een kleine test deden voordat ze vertrokken en het leek te werken, betaalden we ze.
Toen we dan begonnen met wassen, stopte het elke keer met werken. Na 3 pogingen om te repareren, gaven ze het op en zeiden dat het niet te repareren was en dat we contact moesten opnemen met Samsung voor een terugbetaling van de reparatiekosten.
Na ons gesprek kregen we een mail van Samsung dat ze de terugbetalingsprocedure zouden starten met de expliciete vermelding dat de technicus zei dat het niet gerepareerd kon worden.
Omdat we twee jonge kinderen hebben, hadden we veel was en gaven we al veel geld uit aan de wasserette. Dus hebben we een nieuwe gekocht.
Na bijna een maand krijgen we een mail dat ze niet terugbetalen omdat we de oude machine niet hebben bewaard en ze dus geen onderzoek konden doen, hoewel er tijdens het contact niet werd vermeld dat we de oude machine moesten houden voor verder onderzoek.
Sindsdien beantwoorden ze onze mails niet eens.
Dus Samsung = Afzetterij.
Alma
|zwart scherm. binnen 2 weken ging het scherm van mijn tablet op zwart en er werd geen garantie gegeven maar de tablet werd total loss verklaard omdat het vochtschade zou zijn !!!!!!!
Dit is zo uitermate schandalig dat ik mijn 400 euro beter in de gracht had kunnen gooien....dat is tenminste vochtschade !!!!!!. Minpunten: Nooit kopen bij Samsung, dit is geen behandeling van klanten.