een bedrijf met goede producten maar wat betreft reparatie's waarvan de klachten niet duidelijk zijn geen goede en snelle oplossi... NA meedere malen problemen van het aangekochte product niet een goede oplossing geven voor het probleem maar 6 - m7 weken uittesten geen contact zoeken met de klant.
6.0
0
1
RichyRich
|
Salland heeft klanten nodig d.m.v. lokkertjes!! Van het weekend een bestelling gedaan voor diverse SSD's, zowel voor zakelijk als prive. Echter blijken de SSD's opeens totaal uitverkocht te zijn vandaag.
Salland wil niet haar afspraken honoreren en komt ook niet met een alternatief, laat staan een oplossing.
Een negatieve posting vinden ze eveneens niet erg, blijkt al wel uit de email correspondentie.
In het verleden diverse keren bij Salland een bestelling gedaan, meestal naar tevredenheid geleverd, al begint de laatste tijd de service achteruit te gaan. Dit vertaald zich dan ook naar de negatievere ervaringen hier en daar op Tweakers.net. Ook uit de Shopsurvey blijkt dit.
Helaas blijft Salland stellig in haar overtuiging gelijk te hebben, terwijl dit toch absoluut niet het geval is.
Dit zal dan ook mijn laatste bestelling (zowel prive als zakelijk) zijn bij Salland. De volgende keer toch maar weer bij Informatique bestellen. Daar komen ze tenminste hun afspraken wel na.
Salland u scoort een vette dikke onvoldoende voor jullie "service"....!
0.0
0
1
Harrieke
|
gemiddeld De prijzen zijn goed, maar de service kan zeker beter. Men reageert wel snel, maar zoekt niet actief naar de oplossing voor je probleem: verwijst naar de fabrikant.
3 Reviews Plaats review
Trendbox Panel
|een bedrijf met goede producten maar wat betreft reparatie's waarvan de klachten niet duidelijk zijn geen goede en snelle oplossi...
NA meedere malen problemen van het aangekochte product niet een goede oplossing geven voor het probleem maar 6 - m7 weken uittesten geen contact zoeken met de klant.
RichyRich
|Salland heeft klanten nodig d.m.v. lokkertjes!!
Van het weekend een bestelling gedaan voor diverse SSD's, zowel voor zakelijk als prive. Echter blijken de SSD's opeens totaal uitverkocht te zijn vandaag.
Salland wil niet haar afspraken honoreren en komt ook niet met een alternatief, laat staan een oplossing.
Een negatieve posting vinden ze eveneens niet erg, blijkt al wel uit de email correspondentie.
In het verleden diverse keren bij Salland een bestelling gedaan, meestal naar tevredenheid geleverd, al begint de laatste tijd de service achteruit te gaan. Dit vertaald zich dan ook naar de negatievere ervaringen hier en daar op Tweakers.net. Ook uit de Shopsurvey blijkt dit.
Helaas blijft Salland stellig in haar overtuiging gelijk te hebben, terwijl dit toch absoluut niet het geval is.
Dit zal dan ook mijn laatste bestelling (zowel prive als zakelijk) zijn bij Salland. De volgende keer toch maar weer bij Informatique bestellen. Daar komen ze tenminste hun afspraken wel na.
Salland u scoort een vette dikke onvoldoende voor jullie "service"....!
Harrieke
|gemiddeld
De prijzen zijn goed, maar de service kan zeker beter. Men reageert wel snel, maar zoekt niet actief naar de oplossing voor je probleem: verwijst naar de fabrikant.