Helemaal niet tevreden over deze verzekering We krijgen iedere maand een brief van
SAA Rotterdam dat we nog een bedrag moeten betalen We hebben bewijs dat dit betaald
word de 20 ste iedere maand En dit gaat al jaren zo Op mails en brieven reageren ze niet
Gr. Tilly Mols
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
.
|
Al een aantal jaar verzekerd bij dit bedrijf.. via via terecht gekomen bij hun omdat dit zo'n fijne verzekeraar zou zijn.. nou echt spijt als haren op mijn hoofd!!!!
Kort geleden contact gezocht omdat we een nieuwe woning hadden gekocht. Wij wouden graag overstappen naar een andere verzekering omdat we, na veel informatie te hebben verkregen, veel voordeliger(!!) uitkwamen en er nog een aantal redenen voor ons waren om over te stappen. Het enige wat ik aan info nog moest doorgeven aan de nieuwe verzekeraar was mijn opgebouwde schadevrije jaren, dat wist is zo even niet te vertellen dus contact gezocht met SAA.
.. Hoe ik er in godsnaam bij kwam om over te gaan stappen (terwijl ik netjes had benoemd dat dit onze eigen keuze was!)
Hoezo zij niet voordelig genoeg waren voor ons, waar ik dat op baseerde en dat ze er echt niet bij konden dat wij gingen overstappen.. De desbetreffende meneer die ik aan de lijn had was echt afschuwelijk en ábsurd onbeschoft. Crisis, wat een vent.
De informatie die ik nodig had kon ik verder ook niet van hem krijgen dus dit gesprek ook afgesloten met dat zijn onvriendelijkheid mij nog een reden heeft gegeven om als klant weg te gaan.
Ik snap niet dat ze zo met mensen om kunnen en durven gaan.. echt vreselijk!!
Een héééle dikke grote middelvinger naar Saa.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ingrid
|
Sinds kort loopt mijn verzekering via SAA. Dit bedrijf heeft een bedrag ergens voor afgeschreven voor iets wat ik niet ken. Ik heb gebeld en werd behandeld of dat ik gek was. Totaal niet klantvriendelijkhet klopt gewoon niet
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
chris
|
schade claim ingediend van mijn auto.krijg nu bericht van hun schade datum is niet zichtbaar op het schadeformulier ken ik alles weer opnieuw doen,schade datum11-02-2023.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Paul dikken
|
Had me schoorsteen laten maken nu heeft de man tegen mijn tuin muur aan gezeten met zijn aanhanger met bak om het dak te bereiken aan de straat kant (openbareweg) het is trouwens laag muurtje met hekwerk dr tussen en me tuin is gewoon te bereiken zonder dat je moeite moet doen maar goed schade moet perse tussen 8 en 13 worden opgenomen dus moet ik thuis blijven wat juiste tijdstip kan niet door gegeven worden als zzper is het zonde van mijn tijd om daar voor thuis te blijven immers kan je op de stoep het ZIEN maar nee hoor ik moet dr bij zijn fotos gestuurd zei nog kan het dan niet via de telefoon beeld bellen of gewoon ouderwets nee dat gaat niet zei ze weer doodleuk zelfs drie ingevuld met fotos en getuige!!! Dus jullie begrijpen natuurlijk dat ik hun verzekeringen op ga zeggen en iemand het laat metselen uit mijn eigen zak ontzettend *** bedrijf
37 Reviews Plaats review
Tilly Mols
|Helemaal niet tevreden over deze verzekering We krijgen iedere maand een brief van
SAA Rotterdam dat we nog een bedrag moeten betalen We hebben bewijs dat dit betaald
word de 20 ste iedere maand En dit gaat al jaren zo Op mails en brieven reageren ze niet
Gr. Tilly Mols
.
|Al een aantal jaar verzekerd bij dit bedrijf.. via via terecht gekomen bij hun omdat dit zo'n fijne verzekeraar zou zijn.. nou echt spijt als haren op mijn hoofd!!!!
Kort geleden contact gezocht omdat we een nieuwe woning hadden gekocht. Wij wouden graag overstappen naar een andere verzekering omdat we, na veel informatie te hebben verkregen, veel voordeliger(!!) uitkwamen en er nog een aantal redenen voor ons waren om over te stappen. Het enige wat ik aan info nog moest doorgeven aan de nieuwe verzekeraar was mijn opgebouwde schadevrije jaren, dat wist is zo even niet te vertellen dus contact gezocht met SAA.
.. Hoe ik er in godsnaam bij kwam om over te gaan stappen (terwijl ik netjes had benoemd dat dit onze eigen keuze was!)
Hoezo zij niet voordelig genoeg waren voor ons, waar ik dat op baseerde en dat ze er echt niet bij konden dat wij gingen overstappen.. De desbetreffende meneer die ik aan de lijn had was echt afschuwelijk en ábsurd onbeschoft. Crisis, wat een vent.
De informatie die ik nodig had kon ik verder ook niet van hem krijgen dus dit gesprek ook afgesloten met dat zijn onvriendelijkheid mij nog een reden heeft gegeven om als klant weg te gaan.
Ik snap niet dat ze zo met mensen om kunnen en durven gaan.. echt vreselijk!!
Een héééle dikke grote middelvinger naar Saa.
Ingrid
|Sinds kort loopt mijn verzekering via SAA. Dit bedrijf heeft een bedrag ergens voor afgeschreven voor iets wat ik niet ken. Ik heb gebeld en werd behandeld of dat ik gek was. Totaal niet klantvriendelijkhet klopt gewoon niet
chris
|schade claim ingediend van mijn auto.krijg nu bericht van hun schade datum is niet zichtbaar op het schadeformulier ken ik alles weer opnieuw doen,schade datum11-02-2023.
Paul dikken
|Had me schoorsteen laten maken nu heeft de man tegen mijn tuin muur aan gezeten met zijn aanhanger met bak om het dak te bereiken aan de straat kant (openbareweg) het is trouwens laag muurtje met hekwerk dr tussen en me tuin is gewoon te bereiken zonder dat je moeite moet doen maar goed schade moet perse tussen 8 en 13 worden opgenomen dus moet ik thuis blijven wat juiste tijdstip kan niet door gegeven worden als zzper is het zonde van mijn tijd om daar voor thuis te blijven immers kan je op de stoep het ZIEN maar nee hoor ik moet dr bij zijn fotos gestuurd zei nog kan het dan niet via de telefoon beeld bellen of gewoon ouderwets nee dat gaat niet zei ze weer doodleuk zelfs drie ingevuld met fotos en getuige!!! Dus jullie begrijpen natuurlijk dat ik hun verzekeringen op ga zeggen en iemand het laat metselen uit mijn eigen zak ontzettend *** bedrijf