Slapende organisatie. In maart ging mijn zonnewering kapot. Deze is ongeveer een jaar of vijf oud. R&Z alphen gebeld en de klacht uitgelegd. Het lag vermoedelijk aan de afstandbediening. Nu wil het geval dat de fabrikant geen zonneweringen meer leverde en dus ook geen afstandbediening. Een optie was om de afstand bediening via het internet d.m.v. te downloaden codes weer aan de gang te krijgen.Ook een mogelijkheid was om een nieuwe motor te plaatsen.
Na ongeveer 14 dagen gebeld of er enige voortgang in de zaak zat. Dit was nog niet het geval maar er zou contact met mij worden opgenomen.
Nog eens 14 dagen gewacht en er persoonlijkheen gegaan. Toen maar de opdracht gegeven om een nieuwe motor te plaatsen wat ongeveer タ500,- zou gaan kosten. Er zou mij per E-mail een offerte worden gedaan.
Na ongeveer 14 dagen weer een belletje gepleegd maar schijnbaar zat er geen schot in de zaak.
Na ongeveer 3 weken de Firma Suntec gebeld en de problemen uitgelegd. Binnen 1 dag stond er een monteur op de stoep die de zaak kwam bekijken, wat bij R&Z nog niet was gebeurd. Suntec kon allen een somphy motor leveren en dat duurde ongeveer 14 dagen voordat de motor binnen was.
Na 14 dagen werd de motor inderdaad vervangen. Wat een service. Bij de montage van de motor kwam naar voren dat de buis waar de motor in gemonteerd moest worden behoorlijk beschadigd was.
Tot op heden (9-7-2012) nog niets van R&Z alphen vernomen. Pluspunten: Geen. Minpunten: In het bedrijf R&Z alphen aan den rijn blijkt geen enkele aansturing te zijn om een reparatie op te pakken. Zeer onprofessioneel natuurlijk.
Geen zaken met deze firma doen in mijn advies.
2.0
Tillie
|
Heelerg goed. Heel goed gemonteerd, storing keurig opgelost.
Wat strubbelingen in communicatie, alles voor de rest best goed verlopen. Pluspunten: Storing bij zonneautomaat in combi met scherm, geweldig opgelost
10
Anoniem
|
Goed werk, maar helaas niet professioneel. Wij hebben een zonnescherm eerder dit jaar laten aanbrengen door R&Z. Goed dat we zelf wat verstand hadden van zonneschermen en samen met R&Z Alphen zijn we tot een mooi accoord gekomen tot plaatsing. Het vereist enorm flexibiliteit van de kopers, want afspraken maken en nakomen is wat het bedrijf nog goed moet leren. We zitten thans met een meningsverschil over de cadeaubon die bij aanschaf van het zonnescherm in de deal zat. Ten tijde van aanschaf is niets verteld wat we met deze cadeaubond zouden kunnen doen. Na aanbetaling, levering, kregen we de cadeaubon en ineens blijkt deze maar voor beperkt aantal producten te besteden is. Dit was maanden voor de aankoop NIET bekend. Jammer dat over een cadeaubon van slechts 50 euro voor iets wat je koopt voor meer dan 2200 euro zo moeilijk over gedaan wordt.
Ongetwijfeld dat nu Vivian weet wie deze reactie geplaatst heeft. Het bedrijf weet hoe wij erover denken. Pluspunten: Goede producten, bij ons een mooie afwerking. Minpunten: Afspraken maken is erg lastig met dit bedrijf.
6.0
C.P. Smallegange
|
Alles goed gekomen. Al eerder heb ik een recensie geplaatst, die gemaakt is midden in verhuis en verbouwingsstress.
Inmiddels is alles naar volle tevredenheid gemonteerd en geplaatst, het heeft even geduurd maar dat komt ook zeker door problemen van mijn kant.
ik weet niet hoe ik mijn eerdere recensie moet verwijderen maar deze is hierbij zeker ingetrokken. Pluspunten: uiteindelijke resultaat (helemaal goed en netjes)
10
anoniem
|
Mee eens; Hard weglopen. Helemaal eens met dhr. Smallegange, wat een ONPROFESSIONEEL bedrijf! Koop alsjeblieft je zonwering bij iedereen behalve bij R&Z Zonwering als je je tijd en geld niet wilt verspillen. Het enige wat zij opleveren is..frustratie. Pluspunten: GEEN. Minpunten: ONPROFESSIONEEL op elk vlak.
7 Reviews Plaats review
G.Molema
|Slapende organisatie. In maart ging mijn zonnewering kapot. Deze is ongeveer een jaar of vijf oud. R&Z alphen gebeld en de klacht uitgelegd. Het lag vermoedelijk aan de afstandbediening. Nu wil het geval dat de fabrikant geen zonneweringen meer leverde en dus ook geen afstandbediening. Een optie was om de afstand bediening via het internet d.m.v. te downloaden codes weer aan de gang te krijgen.Ook een mogelijkheid was om een nieuwe motor te plaatsen.
Na ongeveer 14 dagen gebeld of er enige voortgang in de zaak zat. Dit was nog niet het geval maar er zou contact met mij worden opgenomen.
Nog eens 14 dagen gewacht en er persoonlijkheen gegaan. Toen maar de opdracht gegeven om een nieuwe motor te plaatsen wat ongeveer タ500,- zou gaan kosten. Er zou mij per E-mail een offerte worden gedaan.
Na ongeveer 14 dagen weer een belletje gepleegd maar schijnbaar zat er geen schot in de zaak.
Na ongeveer 3 weken de Firma Suntec gebeld en de problemen uitgelegd. Binnen 1 dag stond er een monteur op de stoep die de zaak kwam bekijken, wat bij R&Z nog niet was gebeurd. Suntec kon allen een somphy motor leveren en dat duurde ongeveer 14 dagen voordat de motor binnen was.
Na 14 dagen werd de motor inderdaad vervangen. Wat een service. Bij de montage van de motor kwam naar voren dat de buis waar de motor in gemonteerd moest worden behoorlijk beschadigd was.
Tot op heden (9-7-2012) nog niets van R&Z alphen vernomen. Pluspunten: Geen. Minpunten: In het bedrijf R&Z alphen aan den rijn blijkt geen enkele aansturing te zijn om een reparatie op te pakken. Zeer onprofessioneel natuurlijk.
Geen zaken met deze firma doen in mijn advies.
Tillie
|Heelerg goed. Heel goed gemonteerd, storing keurig opgelost.
Wat strubbelingen in communicatie, alles voor de rest best goed verlopen. Pluspunten: Storing bij zonneautomaat in combi met scherm, geweldig opgelost
Anoniem
|Goed werk, maar helaas niet professioneel. Wij hebben een zonnescherm eerder dit jaar laten aanbrengen door R&Z. Goed dat we zelf wat verstand hadden van zonneschermen en samen met R&Z Alphen zijn we tot een mooi accoord gekomen tot plaatsing. Het vereist enorm flexibiliteit van de kopers, want afspraken maken en nakomen is wat het bedrijf nog goed moet leren. We zitten thans met een meningsverschil over de cadeaubon die bij aanschaf van het zonnescherm in de deal zat. Ten tijde van aanschaf is niets verteld wat we met deze cadeaubond zouden kunnen doen. Na aanbetaling, levering, kregen we de cadeaubon en ineens blijkt deze maar voor beperkt aantal producten te besteden is. Dit was maanden voor de aankoop NIET bekend. Jammer dat over een cadeaubon van slechts 50 euro voor iets wat je koopt voor meer dan 2200 euro zo moeilijk over gedaan wordt.
Ongetwijfeld dat nu Vivian weet wie deze reactie geplaatst heeft. Het bedrijf weet hoe wij erover denken. Pluspunten: Goede producten, bij ons een mooie afwerking. Minpunten: Afspraken maken is erg lastig met dit bedrijf.
C.P. Smallegange
|Alles goed gekomen. Al eerder heb ik een recensie geplaatst, die gemaakt is midden in verhuis en verbouwingsstress.
Inmiddels is alles naar volle tevredenheid gemonteerd en geplaatst, het heeft even geduurd maar dat komt ook zeker door problemen van mijn kant.
ik weet niet hoe ik mijn eerdere recensie moet verwijderen maar deze is hierbij zeker ingetrokken. Pluspunten: uiteindelijke resultaat (helemaal goed en netjes)
anoniem
|Mee eens; Hard weglopen. Helemaal eens met dhr. Smallegange, wat een ONPROFESSIONEEL bedrijf! Koop alsjeblieft je zonwering bij iedereen behalve bij R&Z Zonwering als je je tijd en geld niet wilt verspillen. Het enige wat zij opleveren is..frustratie. Pluspunten: GEEN. Minpunten: ONPROFESSIONEEL op elk vlak.