Wat een ongelooflijk slechte zaak! Ik ben zelden zo slecht behandeld als hier. Een aantal maanden geleden zei de eigenaar: "Er is helaas weinig jongenskleding, 80% is meisjes." Dus ik dacht: Leuk! Dan breng ik wat kleding van mijn zoon in. Een paar weken later ging een andere medewerker met een hele geërgerde houding door de kleiding en haalde er 18 stuks uit. Keurig schone kleding, passende bij het winterseizoen. Toen ik haar vroeg wat de procedure was zij ze geïrriteerd: Wat bedoel je?! Dus ik vraag haar nogmaals: hoe gaat het met percentages, kleding ophalen etc. Zij vertelde toen in zo min mogelijk worden (want daar had ze duidelijk geen zin in) dat ik een bevestigingsmail zou krijgen van het aantal kledingstukken die ze in de winkel zouden hangen en dat ik hetgeen niet verkocht werd binnen 6 weken moest ophalen. De bevestigingsmail heb ik ontvangen, opvallend was dat ondaks de eerdere selectie er maar 6 van de 18 kledingstukken opgehangen werden. Prima, dacht ik. Dat mogen ze zelf beslissen. Vandaag ging ik na 5 weken de kleding ophalen. Blijkt dat de niet opgehangen kleding (12 stuks) aan het goede doel is geschonken, omdat ik dit al na 2 weken had moeten ophalen. De medewerker die ik had gevraagd naar de procedure had hier met geen woord over gerept! Het blijkt achteraf dat het in de bevestigingsmail stond, maar blijkbaar vond mevrouw chagrijn het niet nodig om het te zeggen toen ik (als nieuwe inbrenger) vroeg wat de procedure inhield! Van de eigenaar kreeg ik vervolgens alleen een grote mond dat ik de mail, maar beter had moeten lezen. En dat had ik ook moeten doen, geef ik geheel toe! Maar een 2e deadline verzwijgen (die van 2 weken) als een inbrenger naar de procedure vraagt is ook niet heel chique! Voor duidelijkheid en klantvriendelijkheid hoef je hier niet te komen!
1 Review Plaats review
Sophie
|Wat een ongelooflijk slechte zaak! Ik ben zelden zo slecht behandeld als hier. Een aantal maanden geleden zei de eigenaar: "Er is helaas weinig jongenskleding, 80% is meisjes." Dus ik dacht: Leuk! Dan breng ik wat kleding van mijn zoon in. Een paar weken later ging een andere medewerker met een hele geërgerde houding door de kleiding en haalde er 18 stuks uit. Keurig schone kleding, passende bij het winterseizoen. Toen ik haar vroeg wat de procedure was zij ze geïrriteerd: Wat bedoel je?! Dus ik vraag haar nogmaals: hoe gaat het met percentages, kleding ophalen etc. Zij vertelde toen in zo min mogelijk worden (want daar had ze duidelijk geen zin in) dat ik een bevestigingsmail zou krijgen van het aantal kledingstukken die ze in de winkel zouden hangen en dat ik hetgeen niet verkocht werd binnen 6 weken moest ophalen. De bevestigingsmail heb ik ontvangen, opvallend was dat ondaks de eerdere selectie er maar 6 van de 18 kledingstukken opgehangen werden. Prima, dacht ik. Dat mogen ze zelf beslissen. Vandaag ging ik na 5 weken de kleding ophalen. Blijkt dat de niet opgehangen kleding (12 stuks) aan het goede doel is geschonken, omdat ik dit al na 2 weken had moeten ophalen. De medewerker die ik had gevraagd naar de procedure had hier met geen woord over gerept! Het blijkt achteraf dat het in de bevestigingsmail stond, maar blijkbaar vond mevrouw chagrijn het niet nodig om het te zeggen toen ik (als nieuwe inbrenger) vroeg wat de procedure inhield! Van de eigenaar kreeg ik vervolgens alleen een grote mond dat ik de mail, maar beter had moeten lezen. En dat had ik ook moeten doen, geef ik geheel toe! Maar een 2e deadline verzwijgen (die van 2 weken) als een inbrenger naar de procedure vraagt is ook niet heel chique! Voor duidelijkheid en klantvriendelijkheid hoef je hier niet te komen!