Uitermate teleurgesteld in dit bedrijf. Tot twee keer toe zijn ze langs geweest en hebben we flink moeten betalen. Inspectie van het riool gedaan en ook hier kwam volgens hun niets uit. Nu een ander bedrijf aan de deur gehad. Deze geven al aan de telefoon aan dat er waarschijnlijk sprake is van een breuk in het riool. Binnen 10 minuten hebben ze deze breuk opgespoord waar RRS na ruim twee uur werk niet uit kon komen.
Een klacht bij RRS neerleggen levert helemaal niets anders op dan dat ze hun best gaan doen om binnen drie dagen langs te komen.
RRS is een stuk duurder dan anderen maar toch mist men de deskundigheid. Verder is het gebruikelijk dat een bedrijf ook met een camera het riool bekijkt. RRS vind het allemaal te veel geld kosten om voldoende camera's aan te schaffen en al hun auto's met een camera uit te rusten.
Gewoon slechts.
Dit nummer bellen we nooit meer
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Hein vulders
|
Vanmorgen gebeld met rrs vanwege een verstopping, Ik had toen aangegeven aan de medewerkster dat we zelf niet thuis zouden zijn maar wel voor aanwezigheid zouden zorgen. Er werd ons toen gevraagd of het fijn zou zijn of de monteur van tevoren zo bellen dat vonden wij erg prettig. Vervolgens Zoals verwacht staat de monteur voor de deur zonder eerst gebeld te hebben waarop wij naar het bedrijf te bellen en hun beweren dat ze en dat soort service helemaal niet meedoen Dus het werd een welles nietes spelletje waardoor wij uiteindelijk 's avonds met een overspoelen de wc kwamen te zitten. Met andere woorden het is een waardeloos bedrijf
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
A van veluw
|
Zondag 17 juli 2016 heb ik gebeld met rrs met de vraag of ze mijn rioolafvoer konden ontstoppen, na overleg is er afgesproken dat de volgende dag tussen 12,00 en 18,00 een monteur langs zou komen.
Maar omstreeks 12,30 werd er gebeld dat ze niet zouden komen omdat er een grote spoedklus tussen was gekomen, en wij over een week pas aan de beurt waren.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een bedrijf zo slecht zijn afspraak nakomt, ik zou dit bedrijf dus ook zeker niet aanraden.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Ines de Waal
|
Verstopping in de badkamer! Heel vervelend. Mijn best wel handige man is een dag bezig geweest om het euvel zelf te verhelpen maar dat lukte niet. Via onze verzekering RRS laten komen. Kwamen nog dezelfde dag en binnen 1 uur was de verstopping verholpen. Met hun professionele apparatuur was het zo gebeurd. Heel fijn!
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Trendbox Panel
|
Snel en accuraat afgelopen zondag bleek het toilet verstopt bij ons thuis. Eigenlijk dacht ik niet dat het bedrijf op zondag te bereiken was, maar dat bleek wel het geval. Binnen 4 uur kwam er een monteur langs die ons op uistekende wijze heeft geholpen.
5 Reviews Plaats review
Carlos
|Uitermate teleurgesteld in dit bedrijf. Tot twee keer toe zijn ze langs geweest en hebben we flink moeten betalen. Inspectie van het riool gedaan en ook hier kwam volgens hun niets uit. Nu een ander bedrijf aan de deur gehad. Deze geven al aan de telefoon aan dat er waarschijnlijk sprake is van een breuk in het riool. Binnen 10 minuten hebben ze deze breuk opgespoord waar RRS na ruim twee uur werk niet uit kon komen.
Een klacht bij RRS neerleggen levert helemaal niets anders op dan dat ze hun best gaan doen om binnen drie dagen langs te komen.
RRS is een stuk duurder dan anderen maar toch mist men de deskundigheid. Verder is het gebruikelijk dat een bedrijf ook met een camera het riool bekijkt. RRS vind het allemaal te veel geld kosten om voldoende camera's aan te schaffen en al hun auto's met een camera uit te rusten.
Gewoon slechts.
Dit nummer bellen we nooit meer
Hein vulders
|Vanmorgen gebeld met rrs vanwege een verstopping, Ik had toen aangegeven aan de medewerkster dat we zelf niet thuis zouden zijn maar wel voor aanwezigheid zouden zorgen. Er werd ons toen gevraagd of het fijn zou zijn of de monteur van tevoren zo bellen dat vonden wij erg prettig. Vervolgens Zoals verwacht staat de monteur voor de deur zonder eerst gebeld te hebben waarop wij naar het bedrijf te bellen en hun beweren dat ze en dat soort service helemaal niet meedoen Dus het werd een welles nietes spelletje waardoor wij uiteindelijk 's avonds met een overspoelen de wc kwamen te zitten. Met andere woorden het is een waardeloos bedrijf
A van veluw
|Zondag 17 juli 2016 heb ik gebeld met rrs met de vraag of ze mijn rioolafvoer konden ontstoppen, na overleg is er afgesproken dat de volgende dag tussen 12,00 en 18,00 een monteur langs zou komen.
Maar omstreeks 12,30 werd er gebeld dat ze niet zouden komen omdat er een grote spoedklus tussen was gekomen, en wij over een week pas aan de beurt waren.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een bedrijf zo slecht zijn afspraak nakomt, ik zou dit bedrijf dus ook zeker niet aanraden.
Ines de Waal
|Verstopping in de badkamer! Heel vervelend. Mijn best wel handige man is een dag bezig geweest om het euvel zelf te verhelpen maar dat lukte niet. Via onze verzekering RRS laten komen. Kwamen nog dezelfde dag en binnen 1 uur was de verstopping verholpen. Met hun professionele apparatuur was het zo gebeurd. Heel fijn!
Trendbox Panel
|Snel en accuraat
afgelopen zondag bleek het toilet verstopt bij ons thuis. Eigenlijk dacht ik niet dat het bedrijf op zondag te bereiken was, maar dat bleek wel het geval. Binnen 4 uur kwam er een monteur langs die ons op uistekende wijze heeft geholpen.