Roosendaal hans anders heel slechte zaak geen verstand van brillenglazen en medewerkers onbeschoft zeker die ***
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Hans Anders
|
Ik ben heel tevreden, alleen de wachttijden zijn soms lang, want ze nemen de tijd voor iedere klant.
9.2
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Hans Anders
|
ik ben heel tevreden over de winkel, van de week ga ik weer een niewe bril uitzoeken
8.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Hans Anders
|
Alle bovengenoemde onderwerpen zijn (bijna)perfect!! Zeer tevreden over alles en geen enkele negatieve opmerking!
9.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Sara
|
Doorgaans bezocht ik een filiaal in de stad waar ik woon maar ditmaal had ik een afspraak gemaakt bij de lensspecialist in Roosendaal.
Het verschil in service is bizar, zo slecht en onpersoonlijk ik elders doorgaans geholpen werd zo goed was dat hier. De jongeman die mijn oogmeting deed was grondig, accuraat, gaf uitleg en deed dit ook nog op een gezellige manier. Ik heb hem aangegeven nog niet eerder zo goed en naar tevredenheid geholpen te zijn bij Hans anders.
Ikzelf werk ook in de retail en weet hoe belangrijk het is dit soort personeel te hebben. Dit is hoe je klanten aan je bindt en hen de positieve verhalen doet voortzeggen. Helaas heb ik zijn naam niet gevraagd maar wat mij betreft een aanwinst!
110 Reviews Plaats review
J.koeyvoets
|Roosendaal hans anders heel slechte zaak geen verstand van brillenglazen en medewerkers onbeschoft zeker die ***
Klant van Hans Anders
|Ik ben heel tevreden, alleen de wachttijden zijn soms lang, want ze nemen de tijd voor iedere klant.
Klant van Hans Anders
|ik ben heel tevreden over de winkel, van de week ga ik weer een niewe bril uitzoeken
Klant van Hans Anders
|Alle bovengenoemde onderwerpen zijn (bijna)perfect!! Zeer tevreden over alles en geen enkele negatieve opmerking!
Sara
|Doorgaans bezocht ik een filiaal in de stad waar ik woon maar ditmaal had ik een afspraak gemaakt bij de lensspecialist in Roosendaal.
Het verschil in service is bizar, zo slecht en onpersoonlijk ik elders doorgaans geholpen werd zo goed was dat hier. De jongeman die mijn oogmeting deed was grondig, accuraat, gaf uitleg en deed dit ook nog op een gezellige manier. Ik heb hem aangegeven nog niet eerder zo goed en naar tevredenheid geholpen te zijn bij Hans anders.
Ikzelf werk ook in de retail en weet hoe belangrijk het is dit soort personeel te hebben. Dit is hoe je klanten aan je bindt en hen de positieve verhalen doet voortzeggen. Helaas heb ik zijn naam niet gevraagd maar wat mij betreft een aanwinst!