Waren dagje in Vlissingen en kabel om elektrisch te rijden was stuk, ze hebben deze direct vervangen dus nogmaals dank u wel
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Petra
|
Ik word altijd prima en snel geholpen!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
G van Duijn
|
Leuke 2e hands fiets gezien voor een prima prijs, echter als ik vraag om nog wat inruil voor mijn oude opoefiets, kan er echt geen euro voor gegeven worden, want deze was zogezegt niets meer waard.
Ik mocht de opoefiets wel laten staan.
Dus fiets gekocht en oude achtergelaten.
Wat schets mijn verbazing dat de opoefiets die schijnbaar niets meer waard was 1 week later wel bij deze fietsenmaker te koop staat voor € 65,-
Trek als consument zelf u conclusie maar.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Henk
|
Iedereen maakt t mee je fiets gaat stuk,niet helemaal nieuw meer of net uit de garantie.
De fabrikant houdt zich dan stug aan " geen garantie meer" maar alle medewerkers van deze top fietsenmaker zullen alles uit de kast halen om een mooie oplossing voor de klant uit de hoge hoed te toveren.
Gewoon geweldig,ook de vriendelijkheid waarmee ze je te woord staan is hartverwarmend.
In een woord toplaag met top service.
Gr. Henk
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Henk
|
Deze fietsenmaker steekt qua service, vriendelijkheid en kwaliteit ver uit boven het gemiddelde.
De mensen denken mee, adviseren en handelen vanuit de wensen van de klant.
Hier is de klant veel meer dan zomaar iemand die iets komt kopen of die iets komt laten repareren.
Als er een top 1000 zou bestaan van fietsenmakers stond deze zaak bovenaan.
En of de fiets hier wel of niet gekocht is maakt ze niets uit, de klant heeft een probleem en zij lossen het op.
Ik kan niet anders concluderen en beschrijven dat dit bedrijf staat voor service en klantgerichtheid.
8 Reviews Plaats review
Martine
|Waren dagje in Vlissingen en kabel om elektrisch te rijden was stuk, ze hebben deze direct vervangen dus nogmaals dank u wel
Petra
|Ik word altijd prima en snel geholpen!
G van Duijn
|Leuke 2e hands fiets gezien voor een prima prijs, echter als ik vraag om nog wat inruil voor mijn oude opoefiets, kan er echt geen euro voor gegeven worden, want deze was zogezegt niets meer waard.
Ik mocht de opoefiets wel laten staan.
Dus fiets gekocht en oude achtergelaten.
Wat schets mijn verbazing dat de opoefiets die schijnbaar niets meer waard was 1 week later wel bij deze fietsenmaker te koop staat voor € 65,-
Trek als consument zelf u conclusie maar.
Henk
|Iedereen maakt t mee je fiets gaat stuk,niet helemaal nieuw meer of net uit de garantie.
De fabrikant houdt zich dan stug aan " geen garantie meer" maar alle medewerkers van deze top fietsenmaker zullen alles uit de kast halen om een mooie oplossing voor de klant uit de hoge hoed te toveren.
Gewoon geweldig,ook de vriendelijkheid waarmee ze je te woord staan is hartverwarmend.
In een woord toplaag met top service.
Gr. Henk
Henk
|Deze fietsenmaker steekt qua service, vriendelijkheid en kwaliteit ver uit boven het gemiddelde.
De mensen denken mee, adviseren en handelen vanuit de wensen van de klant.
Hier is de klant veel meer dan zomaar iemand die iets komt kopen of die iets komt laten repareren.
Als er een top 1000 zou bestaan van fietsenmakers stond deze zaak bovenaan.
En of de fiets hier wel of niet gekocht is maakt ze niets uit, de klant heeft een probleem en zij lossen het op.
Ik kan niet anders concluderen en beschrijven dat dit bedrijf staat voor service en klantgerichtheid.