Despite the firendliness in the store, Roobol has the ABSOLUTE WORST customer servuce at its headquarters, wher orders are being handled and fulfilled! WArning, stay away! Ordrs are easily very late, and not only there is no apology and no compensation but the attitude is that being 3 months late is absolutely normal and that it's a favor to the customer that it's at least being looked at. All of this while they keep your advance payment which will NOT be rturned if you would like to go elsewher due to their delays. Roobol might look like a big company with history on the market, but it is actually being run by very unprofessional and incompetent werkers that kniw nothing about custormer service and have not intention in delivering a pleasent and qualitative experience. Respect for the customer, custoer's time and customer's money means NOTHING in Roobol
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Beth Davis
|
Ik ben boos en teleurgesteld in de service die ik kreeg bij Roobol Zoetermeer. Ik heb op maat gemaakte gordijnen besteld voor € 469,27 Euro. Deze zijn verkeerd gemaakt zonder de voering waar ik voor heb gevraagd. Ik wou de voering graag hebben om te voorkomen dat de gordijnen door de zon zouden verkleuren. En ik wou dat de gordijnen 's nachts niet lichtdoorlatend zouden zijn. Ik heb de stof voor de voering gekozen met een verkoopster en heb gewezen op een voorbeeld model dat in de winkel hing (met voering). Nadat de verkoopster de stoffen had overhandigd aan een andere verkoper, maakte hij een verkeerde bestelling op waarop de voering ontbrak. Ik was ervan overtuigd dat de gordijnen zouden worden gemaakt zoals ik had gevraagd. Pas toen de gordijnen waren geïnstalleerd zag ik dat ze niet waren gevoerd. Ik heb direct contact opgenomen met de verkoper. Hij vertelde me dat de stof in combinatie met het opknopingsmechanisme dat ik had gekozen niet kon worden voorzien van een voering. De stof zou dan niet goed vallen. Hij had me dit niet verteld in de winkel, en in plaats daarvan de gordijnen onjuist gemaakt en mij dus een product verkocht waar ik niet om had gevraagd. Toen ik hem vroeg om de fout te corrigeren kon hij niks voor mij betekenen. Hij zei dat de gordijnen opnieuw gemaakt konden worden met een ander mechanisme, tegen een hogere prijs. Kortom, ik zit nu vast met een product dat verkeerd is gemaakt. Hij bood niet eens een gedeeltelijke terugbetaling aan, of korting op een nieuw mechanisme. Sterker nog, hij bood niet eens zijn verontschuldigingen aan voor de fout die hij had gemaakt. Hij sprak alleen over mogelijke manieren waarop Roobol nog meer geld aan mij zou kunnen verdienen. Omdat de gordijnen op maat waren gemaakt, kwam ik niet in aanmerking voor restitutie. Ik zal nooit meer iets kopen bij Roobol, omdat ik betwijfel dat de verkopers duidelijkheid en kwaliteit kunnen bieden. Ik schrijf deze beoordeling van Roobol om andere consumenten te helpen kiezen voor Roobol of iets anders. Als Roobol geïnteresseerd is in het behouden van tevreden klanten, dan moeten ze bereid zijn om compensatie te bieden voor hun fouten. Ik heb nog meer kamers van gordijnen te voorzien, maar in de toekomst zal ik wel zaken doen bij Berg & Berg, die me tot op heden altijd goed hebben geholpen. Ik had beter moeten weten dan iets nieuws te proberen. Nadat ik de klantenservice van Roobol had benaderd met mijn klacht via e-mail, hebben ze geen contact met mij opgenomen. Ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt. Mijn beoordeling is slechts een van de vele negatieve beoordelingen van hun ontoereikende service. Maar op hun eigen kanalen toont Roobol uiteraard alleen maar positieve beoordelingen. Ik raad iedereen aan om eerst goed onderzoek te doen, voordat ze met Roobol in zee gaan en in een situatie belanden waar Roobol ze niet uit zal helpen.
2 Reviews Plaats review
MrsGA
|Despite the firendliness in the store, Roobol has the ABSOLUTE WORST customer servuce at its headquarters, wher orders are being handled and fulfilled! WArning, stay away! Ordrs are easily very late, and not only there is no apology and no compensation but the attitude is that being 3 months late is absolutely normal and that it's a favor to the customer that it's at least being looked at. All of this while they keep your advance payment which will NOT be rturned if you would like to go elsewher due to their delays. Roobol might look like a big company with history on the market, but it is actually being run by very unprofessional and incompetent werkers that kniw nothing about custormer service and have not intention in delivering a pleasent and qualitative experience. Respect for the customer, custoer's time and customer's money means NOTHING in Roobol
Beth Davis
|Ik ben boos en teleurgesteld in de service die ik kreeg bij Roobol Zoetermeer. Ik heb op maat gemaakte gordijnen besteld voor € 469,27 Euro. Deze zijn verkeerd gemaakt zonder de voering waar ik voor heb gevraagd. Ik wou de voering graag hebben om te voorkomen dat de gordijnen door de zon zouden verkleuren. En ik wou dat de gordijnen 's nachts niet lichtdoorlatend zouden zijn. Ik heb de stof voor de voering gekozen met een verkoopster en heb gewezen op een voorbeeld model dat in de winkel hing (met voering). Nadat de verkoopster de stoffen had overhandigd aan een andere verkoper, maakte hij een verkeerde bestelling op waarop de voering ontbrak. Ik was ervan overtuigd dat de gordijnen zouden worden gemaakt zoals ik had gevraagd. Pas toen de gordijnen waren geïnstalleerd zag ik dat ze niet waren gevoerd. Ik heb direct contact opgenomen met de verkoper. Hij vertelde me dat de stof in combinatie met het opknopingsmechanisme dat ik had gekozen niet kon worden voorzien van een voering. De stof zou dan niet goed vallen. Hij had me dit niet verteld in de winkel, en in plaats daarvan de gordijnen onjuist gemaakt en mij dus een product verkocht waar ik niet om had gevraagd. Toen ik hem vroeg om de fout te corrigeren kon hij niks voor mij betekenen. Hij zei dat de gordijnen opnieuw gemaakt konden worden met een ander mechanisme, tegen een hogere prijs. Kortom, ik zit nu vast met een product dat verkeerd is gemaakt. Hij bood niet eens een gedeeltelijke terugbetaling aan, of korting op een nieuw mechanisme. Sterker nog, hij bood niet eens zijn verontschuldigingen aan voor de fout die hij had gemaakt. Hij sprak alleen over mogelijke manieren waarop Roobol nog meer geld aan mij zou kunnen verdienen. Omdat de gordijnen op maat waren gemaakt, kwam ik niet in aanmerking voor restitutie. Ik zal nooit meer iets kopen bij Roobol, omdat ik betwijfel dat de verkopers duidelijkheid en kwaliteit kunnen bieden. Ik schrijf deze beoordeling van Roobol om andere consumenten te helpen kiezen voor Roobol of iets anders. Als Roobol geïnteresseerd is in het behouden van tevreden klanten, dan moeten ze bereid zijn om compensatie te bieden voor hun fouten. Ik heb nog meer kamers van gordijnen te voorzien, maar in de toekomst zal ik wel zaken doen bij Berg & Berg, die me tot op heden altijd goed hebben geholpen. Ik had beter moeten weten dan iets nieuws te proberen. Nadat ik de klantenservice van Roobol had benaderd met mijn klacht via e-mail, hebben ze geen contact met mij opgenomen. Ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt. Mijn beoordeling is slechts een van de vele negatieve beoordelingen van hun ontoereikende service. Maar op hun eigen kanalen toont Roobol uiteraard alleen maar positieve beoordelingen. Ik raad iedereen aan om eerst goed onderzoek te doen, voordat ze met Roobol in zee gaan en in een situatie belanden waar Roobol ze niet uit zal helpen.