Na de aankoop verrassende hoge kosten voor het op maat maken, waarvan eerder was gesuggereerd dat het in de prijs in zat.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Renate_1
|
Bij binnenkomst werden de jurken waar ik om gevraagd had goed opgezocht. Ik had uiteindelijk twee jurken gepast en ik twijfelde tussen de twee. Bij vragen of het mogelijk is om een van de jurken in een kleinere maat te bestellen, kreeg ik het antwoord 'Je moet dan nu aangeven of je de jurk neemt, anders is het niet de moeite waard om te gaan kijken'. Ik moest gelijk een keuze maken tussen de 2 jurken, zodat er gekeken kon worden of mijn maat nog op voorraad was bij de groothandel. Ik snap dat dit misschien het beleid is van de winkel, maar de manier van overbrengen is erg onprofessioneel vond ik. Vooral bij zulke duren jurken (boven de 550 euro) verwacht je toch wel een behulpzame, rustgevende personeel. Je zou denken dat zij zich kunnen inleven in de situatie van de klant, vooral bij zo'n grote uitgave. Ik schrok van de reactie, vooral omdat de winkel een professionele uitstraling heeft en ik de verwachting had dat de personeel dezelfde eigenschap zouden hebben. Verder vond ik ook dat ze de klant het gevoel geven dat hij z.s.m. een beslissing moet nemen, heb je een jurk gepast dan komt er niet 1 maar 3 personeel om je heen staan, wat ik erg dwingerig vond. Ook had ik gevraagd of de jurk dan eventueel kleiner/korter gemaakt kon worden (Als het toch te veel moeite kost om te kijken of mijn maat nog op voorraad was), dat kon, maar kwam nog wel extra kosten bij, minimaal 40 euro. Na mijn slechte ervaring, ging ik online op zoek naar de internationale merken die zij hadden en tot mijn grote verbazing zag ik dezelfde jurken en merken voor de helft van de prijs. Het is een bekend en erg betrouwbare site. Dit is zeker de laatste keer dat ik iets koop bij Robin, want het prijsniveau en de service is zeker een 1 :).
2 Reviews Plaats review
Lianne
|Na de aankoop verrassende hoge kosten voor het op maat maken, waarvan eerder was gesuggereerd dat het in de prijs in zat.
Renate_1
|Bij binnenkomst werden de jurken waar ik om gevraagd had goed opgezocht. Ik had uiteindelijk twee jurken gepast en ik twijfelde tussen de twee. Bij vragen of het mogelijk is om een van de jurken in een kleinere maat te bestellen, kreeg ik het antwoord 'Je moet dan nu aangeven of je de jurk neemt, anders is het niet de moeite waard om te gaan kijken'. Ik moest gelijk een keuze maken tussen de 2 jurken, zodat er gekeken kon worden of mijn maat nog op voorraad was bij de groothandel. Ik snap dat dit misschien het beleid is van de winkel, maar de manier van overbrengen is erg onprofessioneel vond ik. Vooral bij zulke duren jurken (boven de 550 euro) verwacht je toch wel een behulpzame, rustgevende personeel. Je zou denken dat zij zich kunnen inleven in de situatie van de klant, vooral bij zo'n grote uitgave. Ik schrok van de reactie, vooral omdat de winkel een professionele uitstraling heeft en ik de verwachting had dat de personeel dezelfde eigenschap zouden hebben. Verder vond ik ook dat ze de klant het gevoel geven dat hij z.s.m. een beslissing moet nemen, heb je een jurk gepast dan komt er niet 1 maar 3 personeel om je heen staan, wat ik erg dwingerig vond. Ook had ik gevraagd of de jurk dan eventueel kleiner/korter gemaakt kon worden (Als het toch te veel moeite kost om te kijken of mijn maat nog op voorraad was), dat kon, maar kwam nog wel extra kosten bij, minimaal 40 euro. Na mijn slechte ervaring, ging ik online op zoek naar de internationale merken die zij hadden en tot mijn grote verbazing zag ik dezelfde jurken en merken voor de helft van de prijs. Het is een bekend en erg betrouwbare site. Dit is zeker de laatste keer dat ik iets koop bij Robin, want het prijsniveau en de service is zeker een 1 :).