Service-kapsalon waar de klant voorop staat. Vanwege een whiplash kan ik niet achterover in de wasbak om de haarverf uit te spoelen en mijn haar te wassen. Zij zorgen nu dat ik zo min mogelijk achterover hoef, ze staan met 2 personen bij de verrijdbare wasbak, ik hoef zelf niet naar de "wasplaats" toe. Er worden extra handdoeken gepakt om het water tegen te houden dat in mijn nek zou lopen. Ik word aan alle kanten geholpen. De vloer van de salon is daarna ook altijd nat omdat ik niet goed tegen de bak kan aanliggen en er dus altijd water lekt. Als ik na het uitspoelen omhoog geholpen wordt en duizelig ben, gaat er gelijk iemand een kopje koffie halen met heel veel suiker, zodat ik weer bij kan komen en niet ellendig wordt. Nieuwe medewerksters worden uitgebreid geïnstrueerd voordat ze met mij "aan de slag" mogen. Ook krijg ik bij Riviera persoonlijk advies als ik vraag naar een andere haarkleur of coupe. Er wordt gekeken of het wel bij mijn leefstijl past -als een coupe op een foto leuk lijkt, maar voor mij totaal niet praktisch is. Een rode kleur wordt mij afgeraden als ik dat vraag omdat die er binnen 2 dagen roze uit zou zien door mijn blonde haar. Kortom, Riviera is echt een kapsalon waar de kapper echt met je meedenkt en niet slechts geld wil verdienen ongeacht het resultaat. Dit is gewoon een service-kapsalon!
1 Review Plaats review
Trendbox Panel
|Service-kapsalon waar de klant voorop staat.
Vanwege een whiplash kan ik niet achterover in de wasbak om de haarverf uit te spoelen en mijn haar te wassen. Zij zorgen nu dat ik zo min mogelijk achterover hoef, ze staan met 2 personen bij de verrijdbare wasbak, ik hoef zelf niet naar de "wasplaats" toe. Er worden extra handdoeken gepakt om het water tegen te houden dat in mijn nek zou lopen. Ik word aan alle kanten geholpen. De vloer van de salon is daarna ook altijd nat omdat ik niet goed tegen de bak kan aanliggen en er dus altijd water lekt. Als ik na het uitspoelen omhoog geholpen wordt en duizelig ben, gaat er gelijk iemand een kopje koffie halen met heel veel suiker, zodat ik weer bij kan komen en niet ellendig wordt. Nieuwe medewerksters worden uitgebreid geïnstrueerd voordat ze met mij "aan de slag" mogen. Ook krijg ik bij Riviera persoonlijk advies als ik vraag naar een andere haarkleur of coupe. Er wordt gekeken of het wel bij mijn leefstijl past -als een coupe op een foto leuk lijkt, maar voor mij totaal niet praktisch is. Een rode kleur wordt mij afgeraden als ik dat vraag omdat die er binnen 2 dagen roze uit zou zien door mijn blonde haar. Kortom, Riviera is echt een kapsalon waar de kapper echt met je meedenkt en niet slechts geld wil verdienen ongeacht het resultaat. Dit is gewoon een service-kapsalon!