Geachte heer/mevrouw,
Vandaag, 23 mei 2020, heb ik de Rituals winkel bezocht in Bergen. Ik schrok van de onvriendelijkheid naar de klanten toe van een medewerker in deze winkel. Ik was de enige klant in de winkel. Ik word ontvangen met de woorden: "Ik ga je handen schoonmaken!" Op mijn perplexe "sorry?", kreeg ik een reactie - "desinfecteren". Er werd een kneep desinfectiemiddel op mijn hand gedaan met de aanvulling dat ik daar een papieren tas mag pakken. Op mijn vraag waar de tas voor nodig was, zei de medewerker dat ik verplicht ben om een winkelmandje te gebruiken. Ik heb de instructies netjes opgevolgd. De hele tijd dat ik in de winkel was, bleven de 2 medewerkers staan kletsen met elkaar. Er kwam geen vraag of ze me misschien ergens mee konden helpen. Ik had geen zin meer om daar nog iets te gaan kopen. Ik liep richting de uitgang waar de onvriendelijke medewerker stond te wachten. Ik vroeg of ze de papieren tas nog terug zou willen, gezien dat ik hem al enigszins gebruikt heb. Ze heeft de tas bijna van me afgepakt. Natuurlijk wil ik hem terug! - zei ze. Ik heb hem terug gegeven. Ik bespaarde me de details over hoe ze de papieren tas nu gaat desinfecteren en ging weg met de gedachte dat het mijn laatste bezoek is aan deze winkel. Zo'n ontvangst van een klant heb ik nog nooit meegemaakt, en zeker niet in tijd wanneer de fysieke winkels het best zwaar hebben in verband met de quarantaine.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Rituals
|
goede service en kennis van producten.
7.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Sonja Sikkema-Doves
|
Geduldig personeel en een mooie winkel. Een uitgebreid en vernieuwend assortiment. Vooral met feestdagen leuke aanbiedingen en kadoverpakkingen.
7.7
0
Gesponsord
Brenda
|
Het is een fijne winkel om heen te gaan het personeel is vriendelijk en als je ze vraagt waar iets staat of wat het precies voor product is lopen ze ook gewoon netjes met je mee en vertellen ook goed hoe en waarvoor je het product moet gebruiken.
7.5
0
Klant van Rituals
|
Voelde me direct bij binnenkomst op mijn gemak door de sfeer, service door vriendelijk & deskundig personeel. Ik voelde me bijzonder daar, op dat moment in de winkel en ook kon ik genieten van het assortiment van kwalitatief hoogstaande producten tijdens het testen.
70 Reviews Plaats review
Anna
|Geachte heer/mevrouw,
Vandaag, 23 mei 2020, heb ik de Rituals winkel bezocht in Bergen. Ik schrok van de onvriendelijkheid naar de klanten toe van een medewerker in deze winkel. Ik was de enige klant in de winkel. Ik word ontvangen met de woorden: "Ik ga je handen schoonmaken!" Op mijn perplexe "sorry?", kreeg ik een reactie - "desinfecteren". Er werd een kneep desinfectiemiddel op mijn hand gedaan met de aanvulling dat ik daar een papieren tas mag pakken. Op mijn vraag waar de tas voor nodig was, zei de medewerker dat ik verplicht ben om een winkelmandje te gebruiken. Ik heb de instructies netjes opgevolgd. De hele tijd dat ik in de winkel was, bleven de 2 medewerkers staan kletsen met elkaar. Er kwam geen vraag of ze me misschien ergens mee konden helpen. Ik had geen zin meer om daar nog iets te gaan kopen. Ik liep richting de uitgang waar de onvriendelijke medewerker stond te wachten. Ik vroeg of ze de papieren tas nog terug zou willen, gezien dat ik hem al enigszins gebruikt heb. Ze heeft de tas bijna van me afgepakt. Natuurlijk wil ik hem terug! - zei ze. Ik heb hem terug gegeven. Ik bespaarde me de details over hoe ze de papieren tas nu gaat desinfecteren en ging weg met de gedachte dat het mijn laatste bezoek is aan deze winkel. Zo'n ontvangst van een klant heb ik nog nooit meegemaakt, en zeker niet in tijd wanneer de fysieke winkels het best zwaar hebben in verband met de quarantaine.
Klant van Rituals
|goede service en kennis van producten.
Sonja Sikkema-Doves
|Geduldig personeel en een mooie winkel. Een uitgebreid en vernieuwend assortiment. Vooral met feestdagen leuke aanbiedingen en kadoverpakkingen.
Brenda
|Het is een fijne winkel om heen te gaan het personeel is vriendelijk en als je ze vraagt waar iets staat of wat het precies voor product is lopen ze ook gewoon netjes met je mee en vertellen ook goed hoe en waarvoor je het product moet gebruiken.
Klant van Rituals
|Voelde me direct bij binnenkomst op mijn gemak door de sfeer, service door vriendelijk & deskundig personeel. Ik voelde me bijzonder daar, op dat moment in de winkel en ook kon ik genieten van het assortiment van kwalitatief hoogstaande producten tijdens het testen.