Zeer slechte service in de winkel bij verzoek om te helpen bij het opstarten van gekregen duur kerstcadeau The Parfum Genie. Moesten maar schakelen met de klantenservice van hoofdkantoor vertelde medewerker na overleg met de manager, die geen tijd had ons zelf even te woord te staan omdat die met lunchpauze was. Jammer voor een A merk met een dergelijke afwimpel service. Zoek het maar uit. Verkopen kunnen ze wel maar beetje klanten service ho maar. Zeer teleurstellend.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Esther
|
Heb vandaag een zeer vervelende ervaring gehad in de Rituals winkel. De medewerker reageerde vreemd arrogant op een door mij gestelde vraag. Ze bleek, nadat ik heel lang in de rij had gestaan, niet goed geïnformeerd over het assortiment en vond het vervolgens nodig om mij, de klant, op mijn toon aan te spreken, toen ik aangaf het vreemd te vinden dat ze zo weinig geïnformeerd was en ik voor niets had staan wachten. Zeer onprofessioneel en aanmatigend. Eerste en laatste keer dat ik in de winkel ben geweest.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Rituals
|
Er is altijd iets nieuws
7.4
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Rituals
|
Het enige wat ik kan verzinnen is dat het soms zo deuk is dat het wachten bij de kassa lang duurt, maar dat is een luxe-probleem!
9.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
maarten labordus
|
Fijne winkel, mooie producten, slaag altijd voor cadeautje waar ontvanger blij mee is
52 Reviews Plaats review
Van der Zwan
|Zeer slechte service in de winkel bij verzoek om te helpen bij het opstarten van gekregen duur kerstcadeau The Parfum Genie. Moesten maar schakelen met de klantenservice van hoofdkantoor vertelde medewerker na overleg met de manager, die geen tijd had ons zelf even te woord te staan omdat die met lunchpauze was. Jammer voor een A merk met een dergelijke afwimpel service. Zoek het maar uit. Verkopen kunnen ze wel maar beetje klanten service ho maar. Zeer teleurstellend.
Esther
|Heb vandaag een zeer vervelende ervaring gehad in de Rituals winkel. De medewerker reageerde vreemd arrogant op een door mij gestelde vraag. Ze bleek, nadat ik heel lang in de rij had gestaan, niet goed geïnformeerd over het assortiment en vond het vervolgens nodig om mij, de klant, op mijn toon aan te spreken, toen ik aangaf het vreemd te vinden dat ze zo weinig geïnformeerd was en ik voor niets had staan wachten. Zeer onprofessioneel en aanmatigend. Eerste en laatste keer dat ik in de winkel ben geweest.
Klant van Rituals
|Er is altijd iets nieuws
Klant van Rituals
|Het enige wat ik kan verzinnen is dat het soms zo deuk is dat het wachten bij de kassa lang duurt, maar dat is een luxe-probleem!
maarten labordus
|Fijne winkel, mooie producten, slaag altijd voor cadeautje waar ontvanger blij mee is