Wat een hufterige man! Ik werd telefonisch afgeblaft dat hij geen tijd had om mijn vragen te beantwoorden en als ik dat niet goed vond moest ik maar naar een ander gaan. Dit is wel het allerlaatste bedrijf waarmee ik ik zee zou gaan!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jeannette
|
Wij zijn al jaren klant en zijn altijd vriendelijk geholpen. Dure jurken verkorten, ritsen op jassen vervangen, allerlei werkzaamheden en vaak op designer kleding helemaal naar wens uitgevoerd. De mensen zijn erg aardig en werken heel hard en als we haast hebben met iets, doen ze hun best voor ons. Ook redelijke prijzen.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
ftgkoster
|
Vandaag een jas opgehaald, die gestoomd was. Helaas waren we het bonnetje kwijt, kan een keer gebeuren! Gelijk kregen we uitleg over de procedures, en dat zonder bonnetje geen kleding meegegeven kon worden. Begrijpelijk, maar je bent ook klant! We konden natuurlijk precies vertellen hoe de jas er uit zag en de naam die op de bon stond, bewijs genoeg zou je zeggen. Toch bleef hij hameren op de procedure. De man toen maar even uitgelegd dat wij de procedure ook snappen, maar dat een klant belangrijker is dan een procedure. Toen was blijkbaar de maat vol voor de man, tot twee maal toe begon hij te schreeuwen, om blijkbaar de les te lezen. De jas ging terug het rek in. De vrouw die in zaak werkt probeerde nog te sussen, en we kregen de jas mee. Alleen moest wel getekend worden voor ontvangst, waarbij de man gelijk vertelde dat we niet meer welkom waren als klant. Ellendig en pijnlijk voorval, maar duidelijk is hoe je hier als klant gezien wordt !
3 Reviews Plaats review
Gerard
|Wat een hufterige man! Ik werd telefonisch afgeblaft dat hij geen tijd had om mijn vragen te beantwoorden en als ik dat niet goed vond moest ik maar naar een ander gaan. Dit is wel het allerlaatste bedrijf waarmee ik ik zee zou gaan!
Jeannette
|Wij zijn al jaren klant en zijn altijd vriendelijk geholpen. Dure jurken verkorten, ritsen op jassen vervangen, allerlei werkzaamheden en vaak op designer kleding helemaal naar wens uitgevoerd. De mensen zijn erg aardig en werken heel hard en als we haast hebben met iets, doen ze hun best voor ons. Ook redelijke prijzen.
ftgkoster
|Vandaag een jas opgehaald, die gestoomd was. Helaas waren we het bonnetje kwijt, kan een keer gebeuren! Gelijk kregen we uitleg over de procedures, en dat zonder bonnetje geen kleding meegegeven kon worden. Begrijpelijk, maar je bent ook klant! We konden natuurlijk precies vertellen hoe de jas er uit zag en de naam die op de bon stond, bewijs genoeg zou je zeggen. Toch bleef hij hameren op de procedure. De man toen maar even uitgelegd dat wij de procedure ook snappen, maar dat een klant belangrijker is dan een procedure. Toen was blijkbaar de maat vol voor de man, tot twee maal toe begon hij te schreeuwen, om blijkbaar de les te lezen. De jas ging terug het rek in. De vrouw die in zaak werkt probeerde nog te sussen, en we kregen de jas mee. Alleen moest wel getekend worden voor ontvangst, waarbij de man gelijk vertelde dat we niet meer welkom waren als klant. Ellendig en pijnlijk voorval, maar duidelijk is hoe je hier als klant gezien wordt !