Laatst 2 scooterbanden laten vervangen.
Op internet stonden ze voor 40€ per stuk maar meneer had er €80 voor gerekend. Wij waren het er niet mee eens en zijn terug gegaan.
Nu werden we plots als honden behandeld en afgepoeierd en hebben momenteel de ombudsman ingeschakeld. pure oplichtingspraktijken bij rietveld Nieuwerkerk a/d IJssel.
2.3
0
jacco
|
Zelden een zo slechte service gehad (waar dan ook) als bij rijwielhandel Rietveld te Dorrestein.
Er onlangs een fiets gekocht, hierbij een opsomming
- fiets staat al weken klaar, Rietveld beweert me gebeld te hebben maar om de 1 of andere duistere reden heb ik nooit een oproep van ze gemist. Allemaal de schuld van Vodafone/KPN natuurlijk. Hij heeft wel al tijd gevonden om de verzekering te regelen waardoor ik al een maand mag betalen voor een fiets die ik nog helemaal niet heb.
- afspraken daar houd Rietveld zich niet aan. Gebeld om de fiets op een bepaald tijdstip om te komen halen (binnen normale openingstijden) om vervolgens bij een gesloten winkel te komen. 'Ik had het aan mijn hart, ik moest naar de dokter'.
- fiets word geleverd, de man is onderdelen kwijt geraakt bij het in elkaar zetten. Na aandringen (eerst beweren dat ze er niet bij horen) besteld hij ze na.
- fiets komt zonder ook maar 1 servicebeurt. 'Ja, zo doen wij dat hier!'
- fiets rammelt vanaf het moment dat hij de winkel verlaat. Dag erna gebeld, kunt u dat even fixen? 'Ja ,maar ik moet eerst nog 30 andere fietsen doen, daarna bent u aan de beurt.'
2 Reviews Plaats review
luke
|Laatst 2 scooterbanden laten vervangen.
Op internet stonden ze voor 40€ per stuk maar meneer had er €80 voor gerekend. Wij waren het er niet mee eens en zijn terug gegaan.
Nu werden we plots als honden behandeld en afgepoeierd en hebben momenteel de ombudsman ingeschakeld. pure oplichtingspraktijken bij rietveld Nieuwerkerk a/d IJssel.
jacco
|Zelden een zo slechte service gehad (waar dan ook) als bij rijwielhandel Rietveld te Dorrestein.
Er onlangs een fiets gekocht, hierbij een opsomming
- fiets staat al weken klaar, Rietveld beweert me gebeld te hebben maar om de 1 of andere duistere reden heb ik nooit een oproep van ze gemist. Allemaal de schuld van Vodafone/KPN natuurlijk. Hij heeft wel al tijd gevonden om de verzekering te regelen waardoor ik al een maand mag betalen voor een fiets die ik nog helemaal niet heb.
- afspraken daar houd Rietveld zich niet aan. Gebeld om de fiets op een bepaald tijdstip om te komen halen (binnen normale openingstijden) om vervolgens bij een gesloten winkel te komen. 'Ik had het aan mijn hart, ik moest naar de dokter'.
- fiets word geleverd, de man is onderdelen kwijt geraakt bij het in elkaar zetten. Na aandringen (eerst beweren dat ze er niet bij horen) besteld hij ze na.
- fiets komt zonder ook maar 1 servicebeurt. 'Ja, zo doen wij dat hier!'
- fiets rammelt vanaf het moment dat hij de winkel verlaat. Dag erna gebeld, kunt u dat even fixen? 'Ja ,maar ik moet eerst nog 30 andere fietsen doen, daarna bent u aan de beurt.'
Dus, bezint eer ge begint aan Rietveld en co.