Net voor de zomervakantie hier een tweedehandfiets voor onze zoon gekocht. In de eerste week ervaarde mijn zoon dat de fiets niet lekker liep (stroef). Een van de jasbeschermers viel er na 1 fietsrit al af (kon ook niet vast worden gemonteerd) en het achterlicht ook. Omdat de zaak met vakantie was later terug gegaan. Bij het aangeven van de klachten kregen we meteen een bits antwoord van de verkoopster: "dat valt er niet zomaar af hé". Kortom de schuld lag bij mijn zoon. Later kwam haar man kijken en die zag dat de 'remkabel' niet goed liep. De jasbeschermer was niet vast te zetten maar 'eigenlijk toch overbodig'. Waarom verkoop je de fiets dan zo? Hij zou in ieder geval naar de fiets kijken: komt wel goed.. Nadat mijn zoon de fiets opgehaald had mocht hij toch 7,50 voor het achterlicht afrekenen. De fiets bleef 'stroef' lopen. Nadat we de fiets zelf op de kop geplaatst hadden zagen we dat het remblok tegen de band aan drukte. Deze klacht had mijn zoon al vanaf het begin af! We zijn nu zover dat we naar een andere fietsenmaker gaan en dan maar de prijs voor de reparatie gaan betalen ondanks dat er nog garantie op de fiets zit. Geen zin meer om nog een keer voor nop naar de Concurrent te gaan en weer zo 'vriendelijk' te woord gestaan te worden. Ook op zoek naar een fiets? Sla deze zaak over!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Tobias Davidson
|
Ik ben zojuist bij Rijwielhandel De Concurrent geweest om mijn band te laten plakken. Ik vertelde dat ik door glas was gereden en graag een reparatie van mijn achterband wilde uitvoeren. De reactie was "Kan je dit niet zelf?!". Natuurlijk kan ik dit zelf maar omdat ik de tijd niet heb wilde ik dit graag bij een fietsenmaker laten doen. Hij vertelde dat als de achterband geplakt is hij er een volledig nieuwe band in ging plaatsen. Omdat ik dit erg zonde vind heb ik hem gevraagd om het bij plakken te houden. Dit was geen optie, als de band één keer eerder geplakt is dan word de hele binnenband vervangen. Ik ben daarom zonder enig geleverde service weer vertrokken.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Patrick
|
Rijwielhandel De Concurrent is een verschrikkelijke zaak. Na een uitgevoerde reparatie aan mijn fiets bleek deze al gauw gewoon nog met de zelfde problemen te kampen. Bij terugkeer naar de zaak werd er geweigerd om mij mijn geld terug te geven, en ook om de reparatie nog eens, fatsoenlijk, uit te voeren. Vervolgens werd ik op bijzonder onbeschofte wijze de deur gewezen. Ik raad het iedereen ten zeerste hier ooit een voet binnen de deur te zetten!. Pluspunten: Geen. Minpunten: Klantvriendelijkheid, service, vakkundigheid.
3 Reviews Plaats review
Susanne
|Net voor de zomervakantie hier een tweedehandfiets voor onze zoon gekocht. In de eerste week ervaarde mijn zoon dat de fiets niet lekker liep (stroef). Een van de jasbeschermers viel er na 1 fietsrit al af (kon ook niet vast worden gemonteerd) en het achterlicht ook. Omdat de zaak met vakantie was later terug gegaan. Bij het aangeven van de klachten kregen we meteen een bits antwoord van de verkoopster: "dat valt er niet zomaar af hé". Kortom de schuld lag bij mijn zoon. Later kwam haar man kijken en die zag dat de 'remkabel' niet goed liep. De jasbeschermer was niet vast te zetten maar 'eigenlijk toch overbodig'. Waarom verkoop je de fiets dan zo? Hij zou in ieder geval naar de fiets kijken: komt wel goed.. Nadat mijn zoon de fiets opgehaald had mocht hij toch 7,50 voor het achterlicht afrekenen. De fiets bleef 'stroef' lopen. Nadat we de fiets zelf op de kop geplaatst hadden zagen we dat het remblok tegen de band aan drukte. Deze klacht had mijn zoon al vanaf het begin af! We zijn nu zover dat we naar een andere fietsenmaker gaan en dan maar de prijs voor de reparatie gaan betalen ondanks dat er nog garantie op de fiets zit. Geen zin meer om nog een keer voor nop naar de Concurrent te gaan en weer zo 'vriendelijk' te woord gestaan te worden. Ook op zoek naar een fiets? Sla deze zaak over!!
Tobias Davidson
|Ik ben zojuist bij Rijwielhandel De Concurrent geweest om mijn band te laten plakken. Ik vertelde dat ik door glas was gereden en graag een reparatie van mijn achterband wilde uitvoeren. De reactie was "Kan je dit niet zelf?!". Natuurlijk kan ik dit zelf maar omdat ik de tijd niet heb wilde ik dit graag bij een fietsenmaker laten doen. Hij vertelde dat als de achterband geplakt is hij er een volledig nieuwe band in ging plaatsen. Omdat ik dit erg zonde vind heb ik hem gevraagd om het bij plakken te houden. Dit was geen optie, als de band één keer eerder geplakt is dan word de hele binnenband vervangen. Ik ben daarom zonder enig geleverde service weer vertrokken.
Patrick
|Rijwielhandel De Concurrent is een verschrikkelijke zaak. Na een uitgevoerde reparatie aan mijn fiets bleek deze al gauw gewoon nog met de zelfde problemen te kampen. Bij terugkeer naar de zaak werd er geweigerd om mij mijn geld terug te geven, en ook om de reparatie nog eens, fatsoenlijk, uit te voeren. Vervolgens werd ik op bijzonder onbeschofte wijze de deur gewezen. Ik raad het iedereen ten zeerste hier ooit een voet binnen de deur te zetten!. Pluspunten: Geen. Minpunten: Klantvriendelijkheid, service, vakkundigheid.