Topwinkel! Klantvriendelijk en goede service en voorraad
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
A. Debidien
|
Ik vind Hoogvliet Rijswijk een klantvriendelijke winkel met personeel die goed behulpzaam is. Als je er even niet uit komt zijn zij bereid je te adviseren op een vriendelijke manier waardoor ik daar graag weer terugkom.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mw. W. Maakal
|
Ik kom 2x per week in deze supermarkt mijn inkopen doen vanwege de reclame aanbiedingen, de prijzen , het assortiment maar ook de klantvriendelijkheid en behulpzaamheid van de personeelsleden.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
unco81
|
redelijk De Hoogvliet is op zich een redelijke zaak.
Ik erger me alleen aan het max 4 per klant principe. Op zich snap ik dit wel maar ik vind dat deze regel voor iedereen moet gelden. De een krijgt het wel mee en de ander niet en dat klopt niet vind ik.
5.0
0
1
Muur
|
matig ik vind de service van de Hoogvliet Rijswijk aan de matige kant. Met name als het gaat om foutieve bonnen of het inleveren van de gespaarde kassabon zegels. Het komt regelmatig voor dat de betreffende spaaracties er niet meer zijn terwijl de spaarkaart nog 1,5 ingeleverd kan worden. Er wordt dan ook geen oplossing gezocht: de klant heeft gewoon pech, voor niks gespaard dus.
8 Reviews Plaats review
Krystel
|Topwinkel! Klantvriendelijk en goede service en voorraad
A. Debidien
|Ik vind Hoogvliet Rijswijk een klantvriendelijke winkel met personeel die goed behulpzaam is. Als je er even niet uit komt zijn zij bereid je te adviseren op een vriendelijke manier waardoor ik daar graag weer terugkom.
Mw. W. Maakal
|Ik kom 2x per week in deze supermarkt mijn inkopen doen vanwege de reclame aanbiedingen, de prijzen , het assortiment maar ook de klantvriendelijkheid en behulpzaamheid van de personeelsleden.
unco81
|redelijk
De Hoogvliet is op zich een redelijke zaak.
Ik erger me alleen aan het max 4 per klant principe. Op zich snap ik dit wel maar ik vind dat deze regel voor iedereen moet gelden. De een krijgt het wel mee en de ander niet en dat klopt niet vind ik.
Muur
|matig
ik vind de service van de Hoogvliet Rijswijk aan de matige kant. Met name als het gaat om foutieve bonnen of het inleveren van de gespaarde kassabon zegels. Het komt regelmatig voor dat de betreffende spaaracties er niet meer zijn terwijl de spaarkaart nog 1,5 ingeleverd kan worden. Er wordt dan ook geen oplossing gezocht: de klant heeft gewoon pech, voor niks gespaard dus.