Alleen maar gericht op verkoop en totaal geen service. Ongeveer 2 jaar geleden 3 horloges gekocht. Batterij om laten wisselen ongeveer 2 jaar later heeft 1 week geduurd. Er werd gezegd dat het 2 dagen zou duren en dat ik dan gebeld zou worden. Niets gehoord! Na 1 week zelf maar gebeld en er werd gezegd dat hij klaar was. Bij het ophalen gevraagd waarom men niet gebeld had. Er werd doodleuk gezegd dat er nooit gebeld wordt naar klanten. Totaal geen service dus.
Mij zien ze daar nooit meer terug. Vandaag de batterij van een andere horloge laten wisselen in Veldhoven bij een juwelier/Goudsmit. Gevraagd wanneer ik hem op kon halen. Er werd gezegd als u 2 minuten wacht dan kunt u hem weer meenemen. Zo kan het dus ook.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hans van Beusekom
|
Een horloge dat al weken in de etalage geprijsd stond voor € 119,00 was na inpakken plotseling € 80,00 duurder geworden. Het prijsje was verkeerd. Het horloge kon absoluut niet voor de aangeboden prijs worden verkocht volgens de verkoopster. De volgende dag heb ik de bedrijfsleider hierop aangesproken. Hij is namelijk verplicht een artikel te verkopen voor de aangeboden prijs, behoudens als er sprake is van een duidelijke vergissing, waarbij je als klant meteen kunt zien dat de prijs niet goed is, een bankstel voor € 5,00 bijvoorbeeld. Dit was hier echter niet aan de orde, het betrof een horloge zoals wel meer worden aangeboden in deze prijsklasse. De bedrijfsleider wilde als tegemoetkoming een schamele 10% korting geven en wilde absoluut niet toegeven aan mijn rechtvaardige eis om het horloge te kopen voor de geëtaleerde prijs van € 119,00.
Mooie zaak; klanten binnenlokken met een lage prijs en zich vervolgens beroepen op "een vergissing". Hoeveel mensen zullen daar intrappen, juist in deze tijd van Sinterklaas en kerst?
Mij en de rest van de familie zien ze daar niet meer; we gaan wel naar een eerlijke zaak.
Hans van Beusekom,
Valkenswaard.
2 Reviews Plaats review
Mulders
|Alleen maar gericht op verkoop en totaal geen service. Ongeveer 2 jaar geleden 3 horloges gekocht. Batterij om laten wisselen ongeveer 2 jaar later heeft 1 week geduurd. Er werd gezegd dat het 2 dagen zou duren en dat ik dan gebeld zou worden. Niets gehoord! Na 1 week zelf maar gebeld en er werd gezegd dat hij klaar was. Bij het ophalen gevraagd waarom men niet gebeld had. Er werd doodleuk gezegd dat er nooit gebeld wordt naar klanten. Totaal geen service dus.
Mij zien ze daar nooit meer terug. Vandaag de batterij van een andere horloge laten wisselen in Veldhoven bij een juwelier/Goudsmit. Gevraagd wanneer ik hem op kon halen. Er werd gezegd als u 2 minuten wacht dan kunt u hem weer meenemen. Zo kan het dus ook.
Hans van Beusekom
|Een horloge dat al weken in de etalage geprijsd stond voor € 119,00 was na inpakken plotseling € 80,00 duurder geworden. Het prijsje was verkeerd. Het horloge kon absoluut niet voor de aangeboden prijs worden verkocht volgens de verkoopster. De volgende dag heb ik de bedrijfsleider hierop aangesproken. Hij is namelijk verplicht een artikel te verkopen voor de aangeboden prijs, behoudens als er sprake is van een duidelijke vergissing, waarbij je als klant meteen kunt zien dat de prijs niet goed is, een bankstel voor € 5,00 bijvoorbeeld. Dit was hier echter niet aan de orde, het betrof een horloge zoals wel meer worden aangeboden in deze prijsklasse. De bedrijfsleider wilde als tegemoetkoming een schamele 10% korting geven en wilde absoluut niet toegeven aan mijn rechtvaardige eis om het horloge te kopen voor de geëtaleerde prijs van € 119,00.
Mooie zaak; klanten binnenlokken met een lage prijs en zich vervolgens beroepen op "een vergissing". Hoeveel mensen zullen daar intrappen, juist in deze tijd van Sinterklaas en kerst?
Mij en de rest van de familie zien ze daar niet meer; we gaan wel naar een eerlijke zaak.
Hans van Beusekom,
Valkenswaard.