goede service zeer goede ervaring.
afspraak was binnen paar dagen moest het zelf ff uitstellen in verband met mijn werk.kon zelf de dag kiezen.vantevoren een sms en mail gehad met daarin dagdeel van bezoek.
monteurs waren erg vriendelijk netjes en behulpzaam.ook netjes per mail een werkbon/nieuwe factuur ontvangen
9.5
0
1
Leo Padmos
|
erg slecht Problemen met een Samsung wasmachine, zat nog in de fabrieksgarantie. afspraak geregeld , wordt eerste keer geannuleerd,( had er een vrije dag ver opgenomen) tweede afspraak ( nog een vrije dag) 1 dag ervoor geannuleerd monteur ziek, vandaar een zeer slechte ervaring met dit bedrijf, helaas.
2.0
0
1
barctic78
|
reparatie Bij een storingsmelding wordt deze standaard ingedeeld in een volledige dag. 1 dag van te voren krijg je een sms of het in de ochtend of middag is. Bijzonder storend want je kunt moeilijk 1 dag vrij opnemen voor een reparatie vindt ik. Bij mij zouden ze tussen 12.00 en 17.00 komen. Tot 16.30 uur nog niemand geweest en toen gebeld naar het bedrijf. Minuten lang in de wachtrij gestaan, toen iemand aan de telefoon gekregen en persoon zou me terug bellen want kreeg de monteur niet te pakken. Na 25 minuten toch maar weer gebeld want geen telefoontje gehad en bedrijf is om 17.00 uur gesloten. Kreeg te horen dat hij een half uur van te voren zou bellen. Werkt de monteur dan na 17.00 uur vroeg ik waarop ik te horen kreeg tot soms wel 20.00 uur. Dus maar weer wachten... Rond 17.30 kreeg ik een telefoontje van de monteur dat hij er binnen 10 minuten was. Eindelijk, had ik dus geen vrije dag op hoeven nemen maar goed.. Aardige man en kreeg na een 15 minuten te horen dat er waarschijnlijk een nieuwe voor me bezorgd wordt omdat hij een defecte motor heeft. Zou binnen 3 dagen iets horen. Ik verwacht dat dit ook gebeurd en met dit gedeelte ben ik dan ook tevreden (4 maanden oude wasmachine trouwens). Nu dus waarschijnlijk weer een dag plannen voor het brengen van de nieuwe wasmachine. Kan niet wachten totdat de wasmachine er weer is want dit is bijzonder lastig zo.
Ik kan niet begrijpen dat er zoveel onduidelijheid bestaat om een tijdstip door te geven. Kleine moeite lijkt mij. Snap best dat het niet precies te zeggen is maar iets meer duidelijkheid moet zeker kunnen! Dit is simpelweg een verbeterpunt want voor de rest ben ik tevreden
3 Reviews Plaats review
charlie
|goede service
zeer goede ervaring.
afspraak was binnen paar dagen moest het zelf ff uitstellen in verband met mijn werk.kon zelf de dag kiezen.vantevoren een sms en mail gehad met daarin dagdeel van bezoek.
monteurs waren erg vriendelijk netjes en behulpzaam.ook netjes per mail een werkbon/nieuwe factuur ontvangen
Leo Padmos
|erg slecht
Problemen met een Samsung wasmachine, zat nog in de fabrieksgarantie. afspraak geregeld , wordt eerste keer geannuleerd,( had er een vrije dag ver opgenomen) tweede afspraak ( nog een vrije dag) 1 dag ervoor geannuleerd monteur ziek, vandaar een zeer slechte ervaring met dit bedrijf, helaas.
barctic78
|reparatie
Bij een storingsmelding wordt deze standaard ingedeeld in een volledige dag. 1 dag van te voren krijg je een sms of het in de ochtend of middag is. Bijzonder storend want je kunt moeilijk 1 dag vrij opnemen voor een reparatie vindt ik. Bij mij zouden ze tussen 12.00 en 17.00 komen. Tot 16.30 uur nog niemand geweest en toen gebeld naar het bedrijf. Minuten lang in de wachtrij gestaan, toen iemand aan de telefoon gekregen en persoon zou me terug bellen want kreeg de monteur niet te pakken. Na 25 minuten toch maar weer gebeld want geen telefoontje gehad en bedrijf is om 17.00 uur gesloten. Kreeg te horen dat hij een half uur van te voren zou bellen. Werkt de monteur dan na 17.00 uur vroeg ik waarop ik te horen kreeg tot soms wel 20.00 uur. Dus maar weer wachten... Rond 17.30 kreeg ik een telefoontje van de monteur dat hij er binnen 10 minuten was. Eindelijk, had ik dus geen vrije dag op hoeven nemen maar goed.. Aardige man en kreeg na een 15 minuten te horen dat er waarschijnlijk een nieuwe voor me bezorgd wordt omdat hij een defecte motor heeft. Zou binnen 3 dagen iets horen. Ik verwacht dat dit ook gebeurd en met dit gedeelte ben ik dan ook tevreden (4 maanden oude wasmachine trouwens). Nu dus waarschijnlijk weer een dag plannen voor het brengen van de nieuwe wasmachine. Kan niet wachten totdat de wasmachine er weer is want dit is bijzonder lastig zo.
Ik kan niet begrijpen dat er zoveel onduidelijheid bestaat om een tijdstip door te geven. Kleine moeite lijkt mij. Snap best dat het niet precies te zeggen is maar iets meer duidelijkheid moet zeker kunnen! Dit is simpelweg een verbeterpunt want voor de rest ben ik tevreden
Groeten,
Bart